zamówienie na:

NA PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PODCZAS REALIZACJI PROJEKTU PN. „BUDOWA ULICY POLNEJ W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM”

zamawiający: Gmina Sepolno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 10 czerwca 2009  11:00
wynik postępowania: Przetarg wygrała firma AMM-DROGI Projektowanie i nadzór Andrzej Marchlewicz, ul.Farna 2, 89-400 Sępólno Kraj. oferując cenę za wykonanie całości zadania w wysokości 6.700,00 PLN netto (tj. 8174,00 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest korzystna pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ.  





Sępólno Kraj. 2009-06-02
                                                                                                         
Gkr 341/11/2009
 
                       
OGŁOSZENIE
NA  PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PODCZAS REALIZACJI PROJEKTU PN. „BUDOWA ULICY POLNEJ W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM”
                                                                                                                 
Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji projektu pn. „Budowa ulicy Polnej w Sępólnie Krajeńskim”
 
Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem  ………… – 2009.
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV ) - 712470001 – Nadzór nad robotami budowlanymi.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym może zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 2a w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/ 389 42 20.
Osoba do kontaktu : Jarosław Dera  /052/ 3894211,   Julita Zwiefka  /052/ 3894215, 
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia: 31 października 2009 roku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1.  tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
 
a)       pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
 
b)       pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 3),
 
c) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 10 grudnia 2008 roku.) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
                 
d) wykaz usług wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat (min.2 szt.), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i  wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, podmiotu oraz dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, (wzór w załączniku nr 3) 
  e) kopię uprawnień budowlanych z branży objętej zamówieniem wraz z aktualnym  zaświadczeniem o przynależności do Izby.
 
 
Zamawiający  nie pobierze wadium.
 
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
 
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia                                      10 czerwca  2009 roku do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi 10 czerwca  2009 roku o godz. 11:15 (pokój nr 1).
 
SIWZ (151kB) word
Zał. nr 5 - dokumentacja projektowa cz1 (2174kB) plik
Zał. nr 5 - dokumentacja projektowa cz2 (2034kB) plik
Zał. nr 5 - dokumentacja projektowa cz3 (1180kB) plik
Zał. nr 5 - dokumentacja projektowa cz4 (1367kB) plik
rostrzygnięcie (27kB) word

metryczka


Opublikował: Administrator (2 czerwca 2009, 15:35:34)

Ostatnia zmiana: Administrator (18 czerwca 2009, 09:39:54)
Zmieniono: dodano rostrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1016