Rok 2023 | Rok 2022 | Rok 2021 | Rok 2020 | Rok 2019 | Rok 2018 | Rok 2017
Rok 2016 | Rok 2015 | Rok 2014 | Rok 2013 | Rok 2012 | Rok 2011 | Rok 2010
Rok 2009 | Rok 2008 | Rok 2007 | Rok 2006 | Rok 2005 | Rok 2004 | Rok 2003
Rok 2002 | Rok 2001 | Rok 2000 | Rok 1999 | Rok 1998 | Rok 1997 | Rok 1996
Rok 1995
Rok 2016 | Rok 2015 | Rok 2014 | Rok 2013 | Rok 2012 | Rok 2011 | Rok 2010
Rok 2009 | Rok 2008 | Rok 2007 | Rok 2006 | Rok 2005 | Rok 2004 | Rok 2003
Rok 2002 | Rok 2001 | Rok 2000 | Rok 1999 | Rok 1998 | Rok 1997 | Rok 1996
Rok 1995
Budowa sieci gazowej niskiego ciśnienia dn125 z rur PE w pasie drogowym drogi krajowej nr 25 z włączeniem do istniejącego gazociągu na działce nr 121/5.
Znak: Irg.6733.1.2017
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA Sępólna krajeńskiego
z dnia 21 luty 2017 r.
BURMISTRZA Sępólna krajeńskiego
z dnia 21 luty 2017 r.
Na podstawie art. 104 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.
Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 23 j.t.), w
związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.
Dz. U. z 2016 r. poz. 778)
zawiadamiam
strony postępowania
że w dniu 21 lutego 2017 r. została wydana
decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym
dla zadania polegającego na budowie sieci gazowej niskiego ciśnienia dn125 z
rur PE w pasie drogowym drogi krajowej nr 25 z włączeniem do istniejącego
gazociągu na działce nr 121/5, na działkach ewidencyjnych nr 120 i nr 121/5,
położonych w obrębie geodezyjnym nr 5 w
Sępólnie Krajeńskim, oraz nr 518,
położonej w obrębie nr 4 w Sępólnie Krajeńskim, na wniosek:
Polskiej
Spółki Gazownictwa Sp. z o. o.
Odział w Gdańsku, Zakład w Bydgoszczy
z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 42, 85-097 Bydgoszcz
w imieniu której występuje na mocy udzielonego pełnomocnictwa
Pan Piotr Stanisławski
Odział w Gdańsku, Zakład w Bydgoszczy
z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 42, 85-097 Bydgoszcz
w imieniu której występuje na mocy udzielonego pełnomocnictwa
Pan Piotr Stanisławski
Jednocześnie zawiadamiam wszystkich
zainteresowanych o możliwości zapoznania się z treścią wniosku w Referacie Inwestycji i Rozwoju
Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Sępólnie Kraj. w (pok. 7B) w poniedziałek, środę, czwartek w
godzinach 7.30-15.30, wtorek w
godzinach 7.30-16.00, piątek w
godzinach 7.30-15.00 w dniach pracy
urzędu, w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia. Zgodnie z art. 49 Kodeksu
postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za
dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z up. Burmistrza
Anna Sotkiewicz-Tumanik
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju Gospodarczego
metryczka
Wytworzył: Krzyszto Kabaciński (21 lutego 2017)
Opublikował: Krzysztof Kabaciński (21 lutego 2017, 09:38:16)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 516