![]() |
zamówienie na: |
Remont nawierzchni jezdni ulicy BERGERA oraz ulicy BRZOZOWEJ w Sępólno Krajeńskie. |
zamawiający: | Gmina Sępólno Krajeńskie |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy |
termin składania ofert: | 8 maja 2009 11:00 |
wynik postępowania: | Przetarg nieograniczonego na „Remont nawierzchni jezdni ulicy Bergera oraz ulicy Brzozowej w Sępólnie Krajeńskim” wygrało PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW Sp. z. o. o. ul. Laskowicka 3 86-100 Świecie oferując cenę za wykonanie całości zadania w wysokości 194.540,60 PLN brutto (tj. 159.459,51 PLN netto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ. |
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
Gkr 341-7/09 Sępólno Kraj. 2009- 04- 17
OGŁOSZENIE
Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg
nieograniczony na remont nawierzchni
jezdni ulicy BERGERA oraz ulicy BRZOZOWEJ w Sępólno Krajeńskie.
Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert cząstkowych
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 110004-2009.
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV) – 45.23.31.42-6
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym może zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 2 w dni robocze w godzinach od 730 do 1530 lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr (52) 389 42 20.
Osoba do kontaktu : Jarosław Dera /052/3894211, Eugeniusz Głomski /052/3894214,
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia : do 17.06.2009 r.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 tejże ustawy.
Ocena spełniania warunków przez wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/ nie spełnia.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 08 listopada 2008) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
c) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 08 lutego 2009) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
d) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 08 lutego 2009) zaświadczenie z właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
e) wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (min. 2 szt. – min.100 tys. zł każda) , przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, (wzór w załączniku nr 3)
f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub
będzie dysponował wykonawca
- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt f), Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował
g) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami dotyczącymi ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
- pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania
zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt g) wykonawca wskazał osoby,
którymi będzie dysponował.
Należy udokumentować uprawnienia dla kierowników robót niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający pobierze wadium w wysokości 2000 PLN.
Jedynym kryterium wyboru wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres tut. Urzędu (pokój 10) do dnia 08 maja 2009 roku do godz. 1100. Otwarcie ofert nastąpi dnia 08 maja 2009 roku o godz. 1115.
Termin związania z ofertą 30 dni o dnia złożenia ofert
SIWZ (226kB)
Załącznik Nr 4 - przedmiar Bergera (49kB)
Załącznik Nr 4 - Przedmiar Brzozowa (52kB)
Streszczenie oceny ofert. (35kB)
Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert cząstkowych
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 110004-2009.
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV) – 45.23.31.42-6
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym może zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 2 w dni robocze w godzinach od 730 do 1530 lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr (52) 389 42 20.
Osoba do kontaktu : Jarosław Dera /052/3894211, Eugeniusz Głomski /052/3894214,
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia : do 17.06.2009 r.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 tejże ustawy.
Ocena spełniania warunków przez wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/ nie spełnia.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 08 listopada 2008) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
c) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 08 lutego 2009) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
d) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 08 lutego 2009) zaświadczenie z właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
e) wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (min. 2 szt. – min.100 tys. zł każda) , przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, (wzór w załączniku nr 3)
f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub
będzie dysponował wykonawca
- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt f), Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował
g) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami dotyczącymi ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
- pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania
zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt g) wykonawca wskazał osoby,
którymi będzie dysponował.
Należy udokumentować uprawnienia dla kierowników robót niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający pobierze wadium w wysokości 2000 PLN.
Jedynym kryterium wyboru wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres tut. Urzędu (pokój 10) do dnia 08 maja 2009 roku do godz. 1100. Otwarcie ofert nastąpi dnia 08 maja 2009 roku o godz. 1115.
Termin związania z ofertą 30 dni o dnia złożenia ofert
SIWZ (226kB)
![plik](img/ikony/plik.png)
Załącznik Nr 4 - przedmiar Bergera (49kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załącznik Nr 4 - Przedmiar Brzozowa (52kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Streszczenie oceny ofert. (35kB)
![word](img/ikony/word.png)
metryczka
Opublikował: Administrator (17 kwietnia 2009, 13:05:39)
Ostatnia zmiana: Administrator (11 maja 2009, 14:49:49)
Zmieniono: rostrzygnięcie
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1103