zamówienie na:

wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki rowerowej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą łączącą Gminę Sępólno Krajeńskie z Gminą Więcbork oraz zagospodarowaniem nabrzeża Jeziora Więcborskiego

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 28 lipca 2008  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrało Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego S.A., ul.Jana Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 340.000 PLN netto; (tj. 414.800,00 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ. 




Sępólno Kraj. 2008-07-02

Irg. 341/7-2/2008


  
OGŁOSZENIE NA
WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ BUDOWY ŚCIEŻKI ROWEROWEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ ŁĄCZĄCĄ GMINĘ SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE Z GMINĄ WIĘCBORK ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM NABRZEŻA JEZIORA  WIĘCBORSKIEGO

Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki rowerowej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą łączącą Gminę Sępólno Krajeńskie z Gminą Więcbork oraz  zagospodarowaniem nabrzeża  Jeziora Więcborskiego Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 148236-2008.
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV )- 74.22.20.00-1
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym powinien zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 7E w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/ 3894220.
Osoba do kontaktu : Bartosz Łangowski /052/ 3894238, Anna Sotkiewicz-Tumanik /052/ 3894251.
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia do 27 lutego 2009 r. - złożenie kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1.  tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) formularz oferty, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej Specyfikacji.
b) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
c) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  21 stycznia 2008 r.) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
d) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 21 kwietnia 2008r.) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
e) aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 21 kwietnia 2008 r.) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
f) kopię uprawnień oraz kopię zaświadczenia o przynależności do Izby
g) wykaz usług (min. 2 szt.)  wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie,
h) aktualna (tzn. wydane nie wcześniej niż 21 stycznia 2008 r.) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych stwierdzające że wykonawcy prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
i) aktualna (tzn. wydane nie wcześniej niż 21 stycznia 2008 r.) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający pobierze wadium w wysokości 1200 PLN..
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia 28 lipca 2008 roku do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi 28 lipca 2008 roku o godz. 11:15 (pokój nr 7E). 
Termin związania z ofertą  30 dni od dnia złożenia ofert.

 

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego

 

I. Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawcy:

Odpowiedź (29kB) word

II.Streszczenie oceny ofert

Streszczenie (32kB) plik

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (2 lipca 2008, 15:34:04)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (5 sierpnia 2008, 11:00:58)
Zmieniono: rozstrzygnięto przetarg

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1398