zamówienie na:

prowadzenie usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na parkingu oraz pobieraniem opłat parkingowych wg stawek zawartych w uchwale nr XVI / 153/2003 Rady Miejskiej w Sępólnie Kraj. z dnia 29 grudnia 2003

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: ogłoszenie
nr sprawy: Gkr.271.2.2012
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 20 stycznia 2012  11:00
przyczyna unieważnienia: ogłoszenie zostało unieważnione, ponieważ nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu 




  Sępólno Krajeńskie 12.01.2012r.

 Gkr.271.2.2012
OGŁOSZENIE

 
          Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg na prowadzenie usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na parkingu oraz pobieraniem opłat parkingowych wg stawek zawartych w uchwale nr XVI / 153/2003 Rady Miejskiej w Sępólnie Kraj. z dnia 29 grudnia 2003  za okres od  01 lutego 2012r. do 31 stycznia 2014r

 
1. Oferta powinna zawierać:
 
 a) aktualny wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
b)   formularz ofertowy.

 
2. Ogólne warunki umowy:
 
1) Zlecający zleca, a Zleceniobiorca zobowiązuje się do świadczenia usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na pobieraniem opłat parkingowych wg stawek zawartych w uchwale  Nr  XVI/153/2003 Rady Miejskiej  w Sępólnie Krajeńskim z dnia  29 grudnia 2003 roku w sprawie opłaty parkingowej – uchwała stanowi załącznik nr 2

2)  Umowa zostaje zawarta na czas określony tj.  od dnia 01 lutego 2012 roku do dnia 31 stycznia 2014 roku. Wzór umowy zał. nr 3
 
3)Zleceniobiorca przy podpisaniu umowy zobowiązany będzie wpłacić na rzecz Zlecającego zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3% oferowanej całkowitej 24 miesięcznej kwoty brutto w kasie tut. Urzędu Miejskiego w Sępólnie Kraj.
 
 
4)  Strony mogą wcześniej rozwiązać umowę z zachowaniem miesięcznego okresu     wypowiedzenia. Rozwiązanie  umowy    pod  rygorem   nieważności   winno   być  sporządzone na piśmie.   
            
 
3. Opis sposobu przygotowania ofert
    Sporządzona oferta musi spełniać następujące warunki :
    - napisana w języku polskim pismem maszynowym lub technicznym drukowanym
    - wszystkie podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi, złożone przez
      osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy, bądź przez
      upoważnionego przedstawiciela wykonawcy ( w tym przypadku upoważnienie do
      podpisania dokumentów musi być dołączone do oferty).
    - podpisany formularz ofertowy zgodny w treści z załączonym wzorem
    - podpisane załączniki do formularza ofertowego.
   - wszystkie strony powinny być kolejno ponumerowane, zszyte lub zbindowane albo
      połączone w inny sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek z kartek
   - wszystkie dokumenty składające się na ofertę muszą być przedstawione w formie
     oryginałów lub kserokopii poświadczonych „ za zgodnością z oryginałem”
 
4. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
     Pan Jarosław Dera tel. (052) 389 42 11 - pokój nr 1, lub
     Pan Bartosz Łangowski tel. (052) 389 42 14 - pokój nr 2
 
5. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty wraz z
    podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
    Jedynym kryterium przy wyborze oferty będzie zaproponowana najwyższa opłata
    miesięczna odprowadzana do tut. Urzędu do 10 dnia następnego miesiąca
 
  6. Kwota minimalna jaką powinien zaproponować Wykonawca Zamawiającemu to 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych)  
    
7. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,, Parking” na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie    (pokój 10) do dnia 20 stycznia 2012 do godz.11:00.Otwarcie ofert nastąpi 20 stycznia 2012 roku o godz. 11:30.
   

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski

 

 


Załączniki:
1. formularz ofertowy
2. uchwała 
3. Wzór umowy  
 
 
 
 
 
 

  
  
  
  
  
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  
  
 
 
Załącznik nr 1 do ogłoszenia dot.   prowadzenie usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na parkingu oraz pobieraniem opłat parkingowych wg stawek zawartych w uchwale nr XVI / 153/2003 Rady Miejskiej w Sępólnie Kraj. z dnia 29 grudnia 2003  za okres od  01 lutego 2012r. do 31 stycznia 2014r

 
 
FORMULARZ  OFERTOWY

                                                                             Sępólno Kraj. ………………….
 
                                                                             
                                                                              Gmina Sępólno Kraj.
                                                                              ul. T. Kościuszki 11
                                                                              89-400 Sępólno Kraj.
 
         W odpowiedzi na ogłoszony przez Gminę Sępólna Krajeńskiego przetarg  na prowadzenie usług związanych z  utrzymaniem czystości i porządku na parkingu oraz pobieraniem opłat parkingowych wg stawek zawartych w uchwale nr XVI / 153/2003 Rady Miejskiej w Sępólnie Kraj. z dnia 29 grudnia 2003  za okres od  01 lutego 2012r. do 31 stycznia 2014r przedkładamy niniejszą ofertę, oświadczając jednocześnie , że wykonamy usługi zgodnie z umową oraz informujemy, że akceptujemy w całości wszystkie warunki zawarte w umowie.
 
1.Oferta została złożona przez:
Pełna nazwa oferenta:
Adres Oferenta: 
Telefon kontaktowy:
Fax  kontaktowy :
 
2. Oferujemy wykonanie całego zamówienia, zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w ogłoszeniu za cenę:
      
CENA NETTO
 
VAT
 
CENA BRUTTO
   
3. Do niniejszego formularza  przedkładamy poniższe załączniki, przygotowane zgodnie z zapisem pkt.1 ogłoszenia  
1) aktualny wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
 
 Pieczęć i podpisy osób upoważnionych do reprezentowania oferenta w
obrocie prawnym: 

……………………………………………………………………………………  
   
Data podpisania oferty: ………………………………………
 
 
Załącznik nr 2 do ogłoszenia dot.  prowadzenie usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na parkingu oraz  pobieraniem opłat parkingowych wg stawek zawartych w uchwale nr XVI / 153/2003 Rady Miejskiej w Sępólnie Kraj. z dnia 29 grudnia 2003  za okres od  01 lutego 2012r. do 31 stycznia 2014r
 


 
 
 
 
 
 
 
 
Uchwała nr XV/153/2003
RADY MIEJSKIEJ W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM
z dnia 29 grudnia 2003

w sprawie ustalenia stawek strefy płatnego parkowania na terenie miasta Sępólna Krajeńskiego i wysokości stawek opłaty za parkowanie w tej strefie

Na podstawie art. 13b ust. 3 i 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych /Dz.U. z 2000 r. Nr 71 poz. 838 i Nr 86 poz. 958, z 2001 r. Nr 125, poz. 1371, z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 41, poz. 365, Nr 62, poz. 554, Nr 74 poz. 676, Nr 89 poz. 804, Nr 113, poz. 984 i Nr 216, poz. 1826 oraz z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i 721 i Nr 200 poz. 1953/


Rada Miejska
uchwala, co następuje :
§ 1
Ustala strefę płatnego parkowania przy Placu Wolności w Sępólnie Krajeńskim.
  § 2
1. Płatny parking czynny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8,00 do 17,00
      w soboty  od 8,00 do  14,00  w niedzielę opłat się nie pobiera.
2. Stawki opłat parkingowych na wyznaczonej w § 1 strefie  wynoszą :
- do 0,5 godziny    0,50 zł
- od 0,5 do 1 godziny    1,00 zł
- od 1,00  do   2,00 godzin                             1,20 zł
- od 2,00 do   3,00 godzin                              1,40 zł
- powyżej  3 godz. i za każdą
następną rozpoczętą godzinę                   1,00 zł
- abonament miesięczny            50,00 zł  miesięcznie
- "Koperta"               300,00 zł  miesięcznie 
        § 3
Opłata pobierana jest  na podstawie umowy zlecenia przez wybranego w drodze przetargu Zleceniobiorcę i osoby przez niego upoważnione. Osoby pobierające opłatę zobowiązane są do noszenia identyfikatorów ze swoim imieniem, nazwiskiem, oraz zdjęciem i oznaczeniem "parkingowy".
Opłata pobierana jest za pokwitowaniem.
§ 4
Traci moc uchwała Nr XIV/136/2003  Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim z dnia 03 grudnia  2003r. w sprawie ustalania stawek strefy płatnego parkowania na terenie miasta Sępólna Krajeńskiego i wysokości stawek opłaty za parkowanie w tej strefie .

§ 5
Wykonanie uchwały zleca się Burmistrzowi Sępólna Krajeńskiego.
 
§ 6

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa  Kujawsko - Pomorskiego.
                                                                         § 7
Uchwała podlega ogłoszeniu przez rozplakatowanie w miejscach publicznych.

          
Przewodniczący
Rady Miejskiej
Edward   Stachowicz
 
Uzasadnienie do Uchwały Nr  XV/153 /2003 Rady Miejskiej w Sępólnie Kraj. z dnia 29 grudnia 2003 roku

    W związku ze zmianą ustawy o drogach publicznych wprowadzonych ustawą  z dnia 14 listopada 2003 roku ogłoszoną w Dz.U. Nr 200, w kwestii ustalania strefy płatnego parkowania i pobierania opłat za to parkowanie, zachodzi konieczność przygotowania niniejszego projektu uchwały  Rady Miejskiej regulującej  te sprawy.
Wniosek Burmistrza Sępólna Krajeńskiego z dnia 24.12.2003r.  w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania uzyskał pozytywną  opinię zarządcy dróg - Starosty Sępoleńskiego.
 
 
 
Załącznik nr 3 do ogłoszenia dot.   prowadzenie usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na parkingu oraz pobieraniem opłat parkingowych wg stawek zawartych w uchwale nr XVI / 153/2003 Rady Miejskiej w Sępólnie Kraj. z dnia 29 grudnia 2003  za okres od  01 lutego 2012r. do 31 stycznia 2014r
 
 
UMOWA nr Gkr.272…..2012
 
zawarta w dniu ….. 2012 roku w Sępólnie Krajeńskim pomiędzy:
Gminą Sępólno Krajeńskie w imieniu, której działa:
                          - Waldemar Stupałkowski -  Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
przy kontrasygnacie   - Anny Buchwald – Skarbnika Gminy Sępólno Krajeńskie
zwaną dalej Zamawiającym,
 
a …………………. przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą  ………………. wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez ………………………
zwanym dalej Wykonawcą.
§ 1
Umowa zostaje zawarta w wyniku ogłoszonego przetargu na prowadzenie usług związanych z  utrzymaniem czystości i porządku na parkingu oraz pobieraniem opłat parkingowych wg stawek zawartych w uchwale nr XVI / 153/2003 Rady Miejskiej w Sępólnie Kraj. z dnia 29 grudnia 2003  za okres od  01 lutego 2012r. do 31 stycznia 2014r w sprawie opłaty zgodnie z ofertą przedstawioną w dniu …………..(która stanowi integralną część niniejszej umowy).
§ 2
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku na parkingu (wraz z odśnieżaniem i usuwaniem gołoledzi) oraz pobieraniem opłat parkingowych wg stawek zawartych w uchwale nr XVI / 153/2003 Rady Miejskiej w Sępólnie Kraj. z dnia 29 grudnia 2003  za okres od  01 lutego 2012r. do 31 stycznia 2014r o której mowa w § 1 umowy.
§ 3
Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od … do 31 stycznia 2014 roku
 
§ 4
1.      Strony mogą wcześniej rozwiązać umowę z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia na koniec miesiąca kalendarzowego.
2.      Rozwiązanie umowy    pod  rygorem   nieważności   winno   być  sporządzone na piśmie.
§ 5
1.  W związku ze świadczonymi usługami określonymi w § 1  Zleceniobiorca będzie wnosił                                                                                                                                
     Zlecającemu opłatę w wysokości  ………..   zł  brutto miesięcznie
     (słownie złotych: ……………)  -  do 10 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni zgodnie ze złożoną ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do umowy.
2. Zleceniobiorca dokonuje płatności określonych w § 5 pkt 1 w kasie Zlecającego w formie   gotówki.
3. Wykonawca przy podpisaniu umowy zobowiązany jest wpłacić na rzecz Zamawiającego zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3% oferowanej 24 miesięcznej kwoty brutto tj. … w kasie Zamawiającego.
 
 
§6
 
1.Strony ustalają, że Wykonawca zapłaci następujące wysokości kar umownych w zależności                         od zaistnienia określonego zdarzenia:
1)   za odstąpienie od wykonania umowy – 10% wynagrodzenia brutto
2)   za nieterminowe wykonanie prac – 0,2% wynagrodzenia brutto  za każdy dzień zwłoki,
2. Wykonawca ma prawo naliczyć Zamawiającemu kary umowne za nieuzasadnione odstąpienie od umowy w wysokości 10% wynagrodzenia brutto.
3. Z innych tytułów, bądź gdy wysokość zastrzeżonych kar nie pokryje rzeczywiście poniesionej szkody, Zamawiający ma prawo dochodzić odszkodowania uzupełniającego na ogólnych zasadach kodeksu cywilnego.
§7
 
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksów  do umowy, pod rygorem nieważności.
 
§8
 
Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy rozstrzygane będą przez sąd właściwy miejscowo  dla Zamawiającego.
§9
 
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się zapisy kodeksu cywilnego.
 
§10
 
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden egzemplarz dla Wykonawcy, dwa egzemplarze dla Zamawiającego.
 
 
ZAMAWIAJĄCY                                                                       WYKONAWCA                                                                                                                                                                                      

metryczka


Opublikował: Bartosz Łangowski (12 stycznia 2012, 14:31:43)

Ostatnia zmiana: Bartosz Łangowski (20 lutego 2012, 09:13:23)
Zmieniono: unieważniono postępowanie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1808