zamówienie na:

Remont pomieszczeń w budynkach świetlic wiejskich na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie.

zamawiający: Gmina Sepolno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: 341/4/2010
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 15 marca 2010  10:00
wynik postępowania: Przetarg wygrała Firma Wielobranżowa ZINA Ewa Czachorowska, ul.Długa 78, 88-133 Dąbrowa Biskupia, oferując cenę za wykonanie całości zadania w wysokości PLN netto 235.156,71 (tj. 286.891,20 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania rozdziału XVI SIWZ.  




Sępólno Krajeńskie: Remont pomieszczeń w budynkach świetlic wiejskich na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie.
Numer ogłoszenia: 42773 - 2010; data zamieszczenia: 26.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie , ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3894210, faks 052 3894220.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-sepolno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynkach świetlic wiejskich na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynkach świetlic wiejskich na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie w poniższych miejscowościach i określonych zakresach: Dziechowo - okładziny wewnętrzne ścian - posadzki płytkowe - sufity podwieszane - gładzie gipsowe - prace malarskie - stolarka okienna Jazdrowo - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - prace malarskie - instalacja elektryczna Iłowo - montaż instalacji c.o. Lutowo - rozbiórki elementów stropu - okładziny stropu - Gładzie gipsowe na ścianach - instalacja wentylacji Lutówko - osadzenie stolarki - posadzki - okładziny wewnętrzne ścian - instalacje wodno-kanalizacyjne - roboty montażowe instalacji c.o. Piaseczno - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Radońsk - montaż instalacji c.o. Sikorz - ustawienie pieca przenośnego - wymiana stolarki drzwiowej Skarpa - ogrodzenie - malowanie emulsyjne - gładzie gipsowe - wymiana instalacji elektrycznej Teklanowo - montaż instalacji c.o. Trzciany - remont posadzki - posadzki płytkowe układane na klej - wymiana stolarki Wałdowo - utwardzenie placu Wałdówko - wymiana stolarki drzwiowej i okiennej Wilkowo - remont podłóg - gładzie Kawle - prace rozbiórkowe - prace wykończeniowe wewnętrzne - wymiana instalacji elektrycznej Wiśniewka - okładziny wewnętrzne ścian - remont posadzek - gładzie gipsowe - malowanie - stolarka okienna i drzwiowa - izolacje - pokrycia dachowe - prace murarskie - tynki -montaż instalacji c.o. Włościbórz - sufity podwieszane - malowanie Wysoka Kraj. - położenie chodnika - montaż bramy wjazdowej - montaż instalacji c.o. Zalesie - licowanie ścian płytkami - remont posadzek - wymiana stolarki - montaż instalacji c.o. Wszystkie elementy możliwe do powtórnego wykorzystania powinny być usuwane bez powodowania zbędnych uszkodzeń. Odzyskane elementy powinny zostać przewiezione w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres określa przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 7 2.3. Prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia w cenie oferty: a) uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego i ubezpieczenie terenu budowy od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz katastrof budowlanych, 2.4. Zamawiający zaleca aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża wykonawcę składającego ofertę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • W zakresie warunku wskazanego w rozdziale X pkt 1 ppkt 1.2. wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia dotyczącej realizacji robót budowlanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. wykazanie co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości min. 350.000,00 zł każda, polegających na remoncie , przebudowie lub budowie budynku Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale XVI pkt 2 ppkt 2.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy w postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienie dokumentów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • W zakresie warunku wskazanego w rozdziale X pkt 1 ppkt 1.3 wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi wymagane uprawnienia tj.: - osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia, - osoby do pełnienia funkcji kierownika robót posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub odpowiadające im uprawnienia - osoby do pełnienia funkcji kierownika robót posiadające uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia. Osoby te muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale XVI pkt 3 ppkt 3.1. i 3.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg zasady spełnia / nie spełnia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy w postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienie dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami 
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy 
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
  • III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy (załącznik Nr 1 SIWZ) - kosztorys ofertowy zawierający wszystkie elementy zamówienia określone w przedmiarze robót (zalącznik Nr 7)
 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z następujących okoliczności: 1) W terminie 30 dni, od daty wystąpienia Wykonawcy o wydanie decyzji lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, właściwy organ lub inna instytucja nie wydały stosownego dokumentu. 2) Zaistniały przyczyny niezależne od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, w szczególności: a) warunki uniemożliwiające realizację robót budowlanych z przyczyn technologicznych przez okres powyżej 2 tygodni, b) realizowanie przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, c) protesty osób prawnych i fizycznych, 3) Zamawiający wyrazi pisemną zgodę na wprowadzenie podwykonawcy lub na rozszerzenie zakresu podwykonawstwa wskazanego w ofercie, 4) Zaistnieje brak frontu robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy na okres powyżej 4 tygodni. 5) Nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, 6) Wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W tym przypadku istnieje możliwość przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy o okres niezbędny do wykonania zamówienia dodatkowego. 7) Nastąpiła siła wyższa obejmująca: a) klęski żywiołowe, b) gwałtowne opady, gradobicie, powodzie i inne anomalia klimatyczne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Kraj..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Kraj..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 3 - Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 - Odnowa i rozwój wsi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ (266kB) word
przedmiar robót (7699kB) pdf



Streszczenie oceny ofert. (42kB) word

metryczka


Opublikował: Administrator (26 lutego 2010, 18:22:02)

Ostatnia zmiana: Administrator (1 kwietnia 2010, 14:28:15)
Zmieniono: Streszczenie wyboru ofert

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1278