zamówienie na:

Świadczenie usług dostępu do szerokopasmowego Internetu dla 100 użytkowników w ramach trwałości projektu - Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu w gminie Sępólno Krajeńskie.

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: Irg.271.5.2016
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy
termin składania ofert: 6 czerwca 2016  11:00
przyczyna unieważnienia: przetarg został unieważniony, ponieważ oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.). Zgodnie z art. 94 ust. 3 w/w ustawy Wykonawca tj. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „DREWNOMA” Jan Zakrzewski ul. T. Kościuszki 22, 89-400 Sępólno Krajeńskie, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a więc zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1.  




Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:www.bip.gmina-sepolno.pl

Sępólno Krajeńskie: Świadczenie usług dostępu do szerokopasmowego Internetu dla 100 użytkowników w ramach trwałości projektu - Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu w gminie Sępólno Krajeńskie
Numer ogłoszenia: 135150 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie , ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3894210, faks 52 3894220. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-sepolno.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dostępu do szerokopasmowego Internetu dla 100 użytkowników w ramach trwałości projektu - Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu w gminie Sępólno Krajeńskie. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie usług dostępu do szerokopasmowego Internetu dla 100 użytkowników w ramach trwałości projektu - Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu w gminie Sępólno Krajeńskie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku Nr 6. 3. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry.. II.1.5) V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, do 30% wartości zamówienia o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy polegające na powierzeniu usług.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : 2.1. Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w ust. 1.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w Rozdziale XVI pkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : 2.1. Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w ust. 1.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w Rozdziale XVI pkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : 2.1. Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w ust. 1.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w Rozdziale XVI pkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : 2.1. Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w ust. 1.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w Rozdziale XVI pkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : 2.1. Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w ust. 1.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w Rozdziale XVI pkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 6.1. Formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ), 6.2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, w przypadku gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów( jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1 - Cena - 902 - Przepustowość łącza - 10 IV.2.2)   przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z następujących okoliczności: 1) Zaistniały przyczyny niezależne od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec. 2) Nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT. 3) Zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zaistnieją inne przyczyny zewnętrzne niezależne od stron Umowy, w szczególności zdarzenia o znamionach siły wyższej, czyli zdarzeń nadzwyczajnych, zewnętrznych i niemożliwych do zapobieżenia zaistniałych przed jak i po uruchomieniu usługi, którym Strony nie mogły zapobiec mimo dochowania należytej staranności, w szczególności działania przyrody, strajki, akty terrorystyczne, działania władz państwowych, w tym o charakterze indywidualnym, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy. 4) W sytuacji zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, zmniejszeniu ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy proporcjonalnie do tego zmniejszenia (zmian związanych z rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia). 5) Strony dopuszczają możliwość zmiany lokalizacji świadczenia usługi w przypadku zmiany lub przeprowadzki Beneficjenta Ostatecznego Projektu. Liczba zmian lokalizacji będzie zależna od liczby zmiany lub przeprowadzki Beneficjentów Ostatecznych Projektu. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia parametrów technicznych usług transmisji danych, związaną z rozwojem funkcjonujących technologii i potrzeb zapewnienia kompatybilności z urządzeniami systemu i sprzętu użytkowników - w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów, bez zmiany wynagrodzenia. 7) W przypadku rezygnacji Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia, wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 3. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Kraj.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Kraj.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja finansowana jest z budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie w ramach trwałości projektu -Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Sępólno Krajeńskie. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (269kB) word
odpowiedź na zapytania (2137kB) pdf
streszczenie oceny ofert (669kB) pdf
unieważnienie postępowania (335kB) pdf

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (25 maja 2016, 14:48:04)

Ostatnia zmiana: Tomasz Kowalczyk (24 czerwca 2016, 12:28:49)
Zmieniono: unieważnienie przetargu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1285