zamówienie na:

sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 2 lutego 2009  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrała Pracownia Projektowa Osuch Marzena Osuch, ul.3-go Maja 2, 89-600 Chojnice, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 7.869,00 PLN brutto. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ.  




Sępólno Kraj. 2009-01-22


         
Irg. 341/2/2009


  
OGŁOSZENIE
NA SPORZĄDZENIE ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOPSODAROWANIA PRZESTRZENNEGO


 
Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wraz z opracowaniem procedury planistycznej, opracowaniem ekofizjograficznym, prognozą oddziaływania na środowisko, prognozą finansową oraz koncepcją energetyczną obejmującej działki przeznaczone pod zabudowę usługową położone w Sępólnie Krajeńskim, oraz wszelkich dokumentów nie wymienionych w opisie, ale zawartych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r., nr 80, poz. 717 z późn. zm.). Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 25883 – 2009.
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV )- 71.40.00.00-2
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym może zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 7E w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/ 3894220.
Osoba do kontaktu : Bartosz Łangowski /052/ 3894238,   Anna Sotkiewicz-Tumanik  /052/ 3894251, 
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia do 29 stycznia 2010 roku – jest to termin przekazania projektu planu do uchwalenia przez Radę Miejską. W przypadku wniesienia do projektu planu uwag lub konieczności uzyskania zgody na przeznaczenie gruntów rolnych na cele nierolnicze, termin wykonania zadania ustala się na 29 lipca 2010 r.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1.  tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b) wykaz usług  (min 3 szt.) wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, (wzór w załączniku nr 3)
c) kopię uprawnień oraz kopię zaświadczenia o przynależności do Izby.
Zamawiający nie pobierze wadium.
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia 2 lutego 2009 roku do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi 2 lutego 2009 roku o godz. 11:15 (pokój nr 7E). 
Termin związania z ofertą  30 dni od dnia złożenia ofert.

Z-ca Burmistrza
Marek Zieńko

Pliki do pobrania:

streszczenie oceny ofert (35kB) plik

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (22 stycznia 2009, 14:37:13)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (10 lutego 2009, 15:17:52)
Zmieniono: rozstrzygnięto przetarg

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 894