zamówienie na:

ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z MECHANICZNYM ODŚNIEŻANIEM DRÓG NA TERENIE SOŁECTW GMINY SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE.

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: Gkir.271.13.2012
wartość: poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy
termin składania ofert: 13 grudnia 2012  11:00
wynik postępowania: informujemy, że przetarg na poszczególne zadania wygrał: Część 1: Rejon nr 1 (sołectwa: Dziechowo, Lutówko, Piaseczno, Sikorz, Trzciany, Zalesie) Oferta Nr 1 – Monika Karbowiak Transport Drogowy Towarów, Dziechowo 7, 89-400 Sępólno Krajeńskie, oferując cenę jednostkową za wykonanie zadania w wysokości - 108,00 zł brutto Część 2: Rejon nr 2 (sołectwa: Iłowo, Jazdrowo, Kawle, Lutowo, Radońsk, Wiśniewa, Wiśniewka) Oferta Nr 3 – PAWEŁEK Firma Usługowo-Handlowa Marzena Pawełek, Wiśniewka 5, 89-400 Sępólno Kraj., oferując cenę jednostkową za wykonanie zadania w wysokości - 135,00 zł brutto Część 3: Rejon nr 3 (sołectwa: Komierowo, Teklanowo, Wałdowo, Wałdówko, Wilkowo, Włościbórz, Zalesie) Oferta Nr 4 – Pośrednictwo-Usługi-Handel Jan Szeliga, 89-405 Wałdowo, oferując cenę jednostkową za wykonanie zadania w wysokości - 108,00 zł brutto Część 4: Rejon nr 4 (sołectwa: Świdwie, Wysoka Krajeńska, Zboże, Niechorz) Oferta Nr 3 – PAWEŁEK Firma Usługowo-Handlowa Marzena Pawełek, Wiśniewka 5, 89-400 Sępólno Kraj., oferując cenę jednostkową za wykonanie zadania w wysokości - 139,32 zł brutto  




Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl


Sępólno Krajeńskie: ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z MECHANICZNYM ODŚNIEŻANIEM DRÓG NA TERENIE SOŁECTW GMINY SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
Numer ogłoszenia: 492546 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie , ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3894210, faks 52 3894220.
·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-sepolno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z MECHANICZNYM ODŚNIEŻANIEM DRÓG NA TERENIE SOŁECTW GMINY SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z mechanicznym odśnieżaniem dróg w poszczególnych czterech rejonach na terenie sołectw gminy Sępólno Krajeńskie, tj.: Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla czterech części obejmuje: 1.Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2012/2013, w poszczególnych sołectwach Gminy Sępólno Krajeńskie, poprzez wykonanie usługi odśnieżania oraz usuwania zatorów śnieżnych według potrzeb, w dni robocze jak też w dni wolne od pracy. 2. Jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości, maksymalna wysokość warstwy śniegu po wykonaniu usługi odśnieżania 5 cm. 3. Rozliczenie za wykonane prace objęte umową będzie dokonywane miesięcznie według stawek godzinowych - zgodnie z przedłożona ofertą. 4. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia w pełnej gotowości do pracy, tak, aby wyjazd do pracy mógł nastąpić w ciągu godziny od otrzymania wezwania. 5. Sprzęt do wykonania w/w prac zapewnia Wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich poleceń upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim dotyczących prac przy zimowym utrzymaniu dróg oraz jest odpowiedzialny za należytą jakość ich wykonania. 7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia pełnej dyspozycji, co do obsady sprzętu i pracy w różnych porach dnia. Termin rozpoczęcia pracy danego sprzętu jak i czas pracy będzie uzależniony od panujących w danej chwili warunków atmosferycznych. Wykonawca po otrzymaniu zawiadomienia o podstawieniu danego sprzętu do pracy jest zobowiązany niezwłocznie to uczynić. 8. Wykonawca podczas wykonywania prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg jest zobowiązany do przestrzegania dyscypliny pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów prawa o ruchu drogowym. Za ewentualne szkody powstałe osobom trzecim podczas wykonywania tych prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w ust. 1. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w Rozdziale XVI pkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia.
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w ust. 1. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w Rozdziale XVI pkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia.
·         III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w ust. 1. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w Rozdziale XVI pkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia.
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w ust. 1. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w Rozdziale XVI pkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia.
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w ust. 1. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, wymienionego w Rozdziale XVI pkt 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4.1. Formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ), 4.2. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 4 do SIWZ, w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z następujących okoliczności: 1) W terminie 30 dni, od daty wystąpienia Wykonawcy o wydanie decyzji lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, właściwy organ lub inna instytucja nie wydały stosownego dokumentu. 2) Nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT. 3) Nastąpiła siła wyższa obejmująca: a) klęski żywiołowe, b) gwałtowne opady, gradobicie, powodzie i inne anomalia klimatyczne. 4) Zamawiający wyrazi pisemną zgodę na wprowadzenie podwykonawcy lub na rozszerzenie zakresu podwykonawstwa wskazanego w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Kraj..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Kraj..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon nr 1.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (sołectwa: Dziechowo, Lutówko, Piaseczno, Sikorz, Trzciany, Zalesie) - odśnieżanie ok. 20 km dróg..
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon nr 2.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (sołectwa: Iłowo, Jazdrowo, Kawle, Lutowo, Radońsk, Wiśniewa, Wiśniewka) - odśnieżanie ok. 9 km dróg..
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon nr 3.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (sołectwa: Komierowo, Teklanowo, Wałdowo, Wałdówko, Wilkowo, Włościbórz, Zalesie) - odśnieżanie ok. 27 km dróg..
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rejon nr 4.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: (sołectwa: Świdwie, Wysoka Krajeńska, Zboże, Niechorz) - odśnieżanie ok. 16 km dróg..
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
 
 
Pliki do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (184kB) word  

14.12.2012 r.  
Streszczenie oceny ofert (47kB) word                                        

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (5 grudnia 2012, 14:58:49)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (14 grudnia 2012, 14:39:25)
Zmieniono: rozstrzygnięcie postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1577