zamówienie na:

na świadczenie usług związanych z utrzymaniem zieleni miejskiej w Sępólnie Krajeńskim.

zamawiający: Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: Poniżej 60 000 EURO
termin składania ofert: 26 marca 2009  11:15
wynik postępowania: Przetarg wygrał Zakład Usługowo-Handlowy „Zieleń” Alojzy Skórczewski, ul.Wyspiańskiego 35, 89-400 Sępólno Kraj., oferując cenę za wykonanie całości zadania w wysokości PLN netto 147.000,00 (tj. 157.290,00 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ.  




Sępólno Kraj. 2009-03-18
                                    
Gkr 341/5/2009

        
Ogłoszenie
dotyczące zamówienia na świadczenie usług związanych z utrzymaniem zieleni miejskiej w Sępólnie Krajeńskim.
    
Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na świadczenie usług związanych z utrzymaniem
zieleni miejskiej w Sępólnie Kraj.
Wykonawca zobowiązany jest do:
1)koszenia zieleńców i trawników 3 razy w miesiącu  (lub wg wskazań Zamawiajacego częściej) – o łącznej powierzchni ok. 12,2 ha
- na ulicach:
Targowa, Turystyczna, Pl.Wolności, Woj.Polskiego (również przy przedszkolu), Nowy Rynek, Kolejowa,  Odrodzenia, Wyspiańskiego, Ogrodowa, Leśna, Baczyńskiego (również przy garażach), Chojnicka (również przy chodniku do Piaseczna), 27-go Stycznia (lewa strona 1,5 mb od asfaltu – prawa strona od asfaltu do chodnika), Przemysłowa, Komierowska, Niechorska, Rzeczna, Rondo im. Kazimierza Wielkiego + plac obok p.p. Jazienickich, Koronowska - wzdłuż nowego chodnika,  Szkolna, T.Kościuszki – chodnik do Sikorza, W.Broniewskiego, Młyńska, Tartaczna, Składowa, Ratuszowa, Jeziorna, Wodna, Z.Nałkowskiej, Kopernika, rondo E.Grudzińskiego, Bajkowa, Sienkiewicza,
-na placach zabaw i innych placach:
Plac zabaw „Sezam”, Plac zabaw na ul.Krasickiego, plac XXX-lecia,  plac zabaw przy ul.Odrodzenia, plac zabaw na ul.Al.Lipowa, plac przy ul.Kopernika-Wyspiańskiego,
-na pozostałych terenach:
Cmentarz AR, targowisko na Placu Przyjaźni, plac targowy przy ul.Targowej, Plac Przyjaźni (również skarpa), promenada nad jeziorem od starej plaży do Klubu Żeglarskiego na ul.Jeziornej,  skarpa wokół cmentarza parafialnego, teren za kioskiem przy ul. Odrodzenia (ok.150m2), 27 – Stycznia – parking przy blokach na os.Słowackiego Nr 12 i 13 oraz teren przy garażach obok
wiaduktu, ul.T. Kościuszki – skarpa przy CKiS, zejście z ul.Młyńskiej przy sklepie zoologicznym, lewy i prawy brzeg rzeki,  teren przy drodze na Kawle na wysokości osiedla Jana Pawła II (Targowa-Chopina-Wyspiańskiego), ul.Chojnicka – skarpa przy kajakarni TKKF, Kościelna – cmentarz WP, teren przy muszli koncertowej na plaży, skarpy przy ul. Krzyżowej i Jeziornej
2) sadzenie, sianie i uzupełnianie kwiatami, a także uzupełnianie ziemi na rabatach we własnym zakresie przez Wykonawcę wg uzgodnień z Zamawiającym  na w/wym. ulicach, placach i terenach ze szczególnym względnieniem Placu Wolności, ul.Nowy Rynek, ul. Wojska Polskiego, Placu Przyjaźni, Młyńskiej oraz  ronda im. E.Grudzińskiego i ronda im. Kazimierza Wielkiego – dwa razy w sezonie. Planowana ilość nasadzeń 9.000 szt.
3) sadzenie, uzupełnianie, przycinanie i pielęgnacja drzew i krzewów we własnym zakresie przez Wykonawcę wg uzgodnień z Zamawiającym,
4) obcinanie odrostów przy drzewach (ok. 800 sztuk drzew) – trzy razy w sezonie
5) obcinanie żywopłotów – około 3.000 mb – 2 razy w sezonie, na ulicach: Odrodzenia, Szkolna, Kolejowa, Baczyńskiego, T.Kościuszki (w tym skarpa nad jeziorem) i rondo im. Kazimierza Wielkiego
6) dbanie o dostarczenie wody i podlewanie terenów zielonych zwłaszcza w okresie suszy, wg uzgodnień z Zamawiającym
7) zakładanie nowych terenów zielonych wg potrzeb i wskazań Zamawiających

Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem  67390-2009.
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV )- 77310000-6 – Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych



Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym może zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 2a w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/ 3894220.
Osoba do kontaktu : Jarosław Dera  /052/ 3894211,   Julita Zwiefka  /052/ 3894215,  
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia  od dnia podpisania umowy do 31.10.2009, 01.03.2010 do 31.10.2010 i 01.03.2011 do 31.10.2011
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1.  tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 26 września 2008 roku.) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
c) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 26 grudnia 2008) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
d) aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 26 grudnia  2008) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
e) wykaz usług w okresie ostatnich 3 lat (min.2 szt. – min. 50 tys. zł każda) , przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usług  stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, podmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, (wzór w załączniku nr 3)  
f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca.
- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt f) Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował

Zamawiający nie pobierze wadium.
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia  26 marca 2009 roku do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi 26 marca 2009 roku o godz. 11:15 (pokój nr 1).  
Termin związania z ofertą  30 dni od dnia złożenia ofert.


JZ

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówiena (150kB) word


  Rostrzygnięcie przetargu (36kB) plik

metryczka


Opublikował: Administrator (18 marca 2009, 15:19:20)

Ostatnia zmiana: Administrator (1 kwietnia 2009, 11:32:43)
Zmieniono: rostrzygniecie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1307