BURMISTRZ SĘPÓLNA KRAJEŃSKIEGO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY INSPEKTOR DS. DRÓG 29.11.2021

BURMISTRZ SĘPÓLNA KRAJEŃSKIEGO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY INSPEKTOR DS. DRÓG

29.11.2021


BURMISTRZ  SĘPÓLNA KRAJEŃSKIEGO
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 
INSPEKTOR DS. DRÓG
 
 
w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim,
89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11
 
 
Proponowany termin zatrudnienia: styczeń 2022 r.
Data ogłoszenia naboru 29.11.2021 r.
Termin składania dokumentów: 10.12.2021 r.
Wymiar czasu pracy – 1 etat
 
1.    Wymagania niezbędne:

Kandydat powinien:
  1.  posiadać obywatelstwo polskie; 
  2. posiadać pełną  zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
  3. cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 
  4. nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
  5. posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na w/w stanowisku tj. wykształcenie wyższe oraz 3 letni staż pracy.

2.    Wymagania dodatkowe:

Kandydat powinien:
  1. posiadać wykształcenie wyższe preferowane: ochrona środowiska, administracyjne, z zakresu drogownictwa;  
  2. posiadać znajomość aktów prawnych stosowanych na stanowisku pracy tj.:

    a)    Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
    b)   Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
    c)    Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
    d)   Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
    e)    Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych;
    f)    Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska;
    g)   Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych:
    h)   Ustawy z dnia 10 maja 1990 r. przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych;
    i)     Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
  3. posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego; 
  4. wykazywać się komunikatywnością, dyspozycyjnością i systematycznością; 
  5. posiadać zdolność analitycznego myślenia;  
  6. posiadać prawo jazdy kat B.
3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Rzetelne i terminowe wykonywanie zadań przydzielonych przez bezpośredniego przełożonego.
  2. Prowadzenie ewidencji i ksiąg gminnych dróg wiejskich i miejskich (w tym wewnętrznych) oraz ścieżek rowerowych.
  3. Sporządzanie informacji o drogach gminnych i przekazywanie ich Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad.
  4. Prowadzenie spraw w zakresie zaliczania dróg do właściwych kategorii.
  5. Prowadzenie spraw w zakresie organizowania ruchu drogowego i prawidłowego oznakowania dróg gminnych.
  6. Umieszczanie i utrzymanie tabliczek z nazwami miejscowości, ulic, placów, osiedli.
  7. Wydawanie zezwoleń na lokalizację zjazdu na drogę gminną lub jego przebudowę.
  8. Współpraca z właściwymi organami w zakresie dbałości o porządek i bezpieczeństwo ruchu.
  9. Prowadzenie spraw dot. modernizacji i utrzymania dróg gminnych, chodników, ścieżek rowerowych, mostów, przepustów i urządzeń drogowych oraz kontrola ich stanu.
  10. Prowadzenie spraw związanych z konserwacją kanalizacji deszczowej.
  11. Współpraca z sołectwami, w szczególności w zakresie utrzymania dróg.
  12. Współpraca z zarządcami dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych w zakresie odcinków dróg przebiegających przez teren gminy.
  13. Prowadzenie okresowych kontroli stanu dróg i obiektów drogowych.
  14. Zapewnienie utrzymania przejezdności dróg w okresie zimowym.
  15. Prowadzenie spraw w zakresie dróg gminnych dotyczących:
    a)      zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i kontroli realizacji,
    b)      zezwoleń na lokalizację w pasie drogowym obiektów nie związanych z gospodarką drogową,
    c)      przywracania pasa drogowego do stanu poprzedniego w razie naruszenia,
    d)      naliczania opłat za zajęcie pasa drogowego.

  16. Podejmowanie całokształtu czynności związanych z uzyskaniem opinii  i zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i wyrażenia zgody na przemarsz w związku z uroczystościami organizowanymi przez gminę.
  17. Zlecanie  i  nadzorowanie  utrzymania  czystości  i  porządku  na  ulicach,  drogach,  placach,  na przystankach  autobusowych,  chodnikach.
  18. Prowadzenie spraw związanych z modernizacją i eksploatacją oświetlenia ulicznego.
  19. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i zagospodarowaniem terenów zieleni gminnej w tym pozyskiwanie funduszy z WFOŚiGW.
  20. Prowadzenie utrzymywanie miejsc parkingowych zlokalizowanych na obszarze miasta, sprawowanie nadzoru w zakresie pobierania opłat parkingowych, przygotowywanie aktów prawnych dot. strefy płatnego parkowania.
  21. Prowadzenie ewidencji mostów i przepustów.
  22. Zgłaszanie do usunięcia z drogi publicznej padłej zwierzyny.
  23. Ustalanie udziałów jednostek w kosztach budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony drogi zakładowej w przypadku gdy jednostki nie ustaliły tych udziałów w drodze porozumienia.
  24. Prowadzenie spraw związanych z odpracowywaniem kary ograniczenia wolności przez osoby skierowane przez sąd.
  25. Nadzór nad realizacją zadań wykonywanych przez robotników gospodarczych zatrudnionych w Referacie.
  26. Zapewnienie środków transportowych dla ewakuowanej ludności w sytuacjach zagrożenia.
  27. Realizacja działań związanych ze wsparciem zadań jako gospodarza (Host Nation Suport – HNS) udzielanego siłom sojuszniczym stacjonującym lub przemieszczającym się na obszarze gminy.
  28. Przygotowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Burmistrza oraz projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej i Komisji w ramach stanowiska pracy.
  29. Wprowadzanie do  BIP niezbędnych danych z zakresu zajmowanego stanowiska.
  30. Archiwizacja dokumentów dot. zajmowanego stanowiska.
  31. Przestrzeganie przepisów ujętych w:
    a)      rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
    b)      ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.


3.    Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys – curriculum vitae;
  3. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
  7. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  9. oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych  zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.”;
  10. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;
  11. inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
 
 
4.    Warunki pracy:

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat. Miejsce pracy na I piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim  (budynek nie jest wyposażony w podjazd dla wózków). Praca wymaga częstych wyjazdów w teren, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

5.    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu w październiku 2021 r. w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie pokój nr 10 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – Inspektor ds. dróg w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim.” od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania tj. w poniedziałek, środę, czwartek od godz. 7:30 do godz. 15:30, we wtorek od godz. 7:30 do godz. 16:00, w piątek od godz. 7:30 do godz. 15:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w terminie do dnia 10.12.2021 r.

Dokumenty aplikacyjne opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z Ustawą z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej) można składać drogą elektroniczną na skrzynkę sekretariat@gmina-sepolno.pl bądź skrzynkę aplikacji e-puap na koncie Gminy Sępólno Krajeńskie w terminie do dnia 10.12.2021 r.

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie (ważna data wpływu do Urzędu, data stempla pocztowego w przypadku wysłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego, data wpływu na elektroniczną skrzynkę pocztową oraz skrzynkę aplikacji e-puap w przypadku wysłania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gmina-sepolno.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim.

6.    Informacja dot. dokumentów aplikacyjnych.
  1. dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;
  2. dokumenty aplikacyjne osób, które zostały umieszczone w protokole zgodnie z § 11 ust. 2 pkt 1 regulaminu, zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy o pracę z osobą wyłonioną w drodze naboru.
  3. dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odbierane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 1 miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru. Po tym terminie dokumenty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.
 
 
 
Sępólno Krajeńskie, dnia  29.11.2021 r.
 
 
Załączniki:

metryczka


Wytworzył: Edyta Łucyszyn (29 listopada 2021)
Opublikował: Michał Otlewski (29 listopada 2021, 16:45:11)

Ostatnia zmiana: Michał Otlewski (29 listopada 2021, 16:52:44)
Zmieniono: estetyka

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 590