zamówienie na:

opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 21 marca 2008  11:00
przyczyna unieważnienia: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177  




Sępólno Kraj 2008-03-07

Irg 341/1/08


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 46835 - 2008;

Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV)- 74.25.00.00-6
Specyfikacje istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl.Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym powinien zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faksem, że pobrał specyfikacje ze strony internetowej. Specyfikację istotnych warunków zamówienia odebrać można również w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 7C w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30.
Osoba do kontaktu: Małgorzata Barabach (052) 389 42 40
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Do 26 lutego 2009 roku – jest to termin przekazania projektu planu do uchwalenia przez Radę Miejską. W przypadku wniesienia do projektu planu uwag lub konieczności uzyskania zgody na przeznaczenie gruntów rolnych na cele nierolnicze, termin wykonania zadania ustala się na 30 sierpnia 2009r.
W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) oferenci nie wykluczeni na podstawie art.  24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1  tejże ustawy. Potwierdzenie spełnienia tych warunków jest złożenie pisemnego oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.
Ocena spełnienia warunków pkt 16 SIWZ przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia  warunków udziału w postępowaniu:

a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 3 września 2007) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
c) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 3 grudnia 2007) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
d) aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 3 grudnia 2007) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
e) wykaz usług (min. 3) wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, (wzór w załączniku nr 3)
f) kopię uprawnień oraz kopię zaświadczenia o przynależności do Izby

Zamawiający nie pobierze wadium.
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. T.Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia 21 marca 2008 roku do godz. 1100. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21 marca 2008 roku o godz. 1115 (pokój nr 7C). 
Termin związania z ofertą  30 dni od dnia złożenia ofert.

 

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego

 

Pliki do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (147kB) word
Załącznik nr 4 – Uchwała Nr XVII/129/08 Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim z dnia 28 lutego 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Sępólno Krajeńskie (1588kB) pdf
Uwaga zmiana w specyfikacji - korekta załącznika nr 4 w związku z zaistniałym błędem pisarskim (133kB) word

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (7 marca 2008, 20:14:45)

Ostatnia zmiana: Barabach Małgorzata (1 kwietnia 2008, 13:25:53)
Zmieniono: unieważnienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1201