zamówienie na:

OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DOTYCZĄCEJ REMONTU I MODERNIZACJI SALI WIDOWISKOWO-KINOWEJ W CENTRUM KULTURY I SZTUKI W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM.

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: IRG.271.4.2012
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 28 maja 2012  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrała firma Agro-Projekty s.c., ul. Hallera 14, 89-400 Sępólno Krajeńskie, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 39.000,00 zł brutto. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa wart. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania rozdziału X i XVI SIWZ.  





Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl



Sępólno Krajeńskie: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DOTYCZĄCEJ REMONTU I MODERNIZACJI SALI WIDOWISKOWO-KINOWEJ W CENTRUM KULTURY I SZTUKI W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM
Numer ogłoszenia: 111083 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie , ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3894210, faks 52 3894220.
·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-sepolno.pl
·         Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DOTYCZĄCEJ REMONTU I MODERNIZACJI SALI WIDOWISKOWO-KINOWEJ W CENTRUM KULTURY I SZTUKI W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej remontu i modernizacji sali widowiskowo-kinowej w Centrum Kultury i Sztuki w Sępólnie Krajeńskim (o powierzchni użytkowej ok. 366 m2 i kubaturze ok. 2.306 m3) wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi, tj. zaplecze techniczne, zaplecze sceniczne, toalety, kabina projekcyjna, klatki schodowe, itp. (łącznie o powierzchni użytkowej ok. 196 m2 i kubaturze ok. 542 m3). Podane wymiary mają jedynie charakter informacyjny jaki zakres zamówienia objęty jest postępowaniem. 2. Ogólny zakres prac, który należy ująć w projekcie będzie polegał m.in. na : - wymianie drewnianej podłogi sceny i zaplecza scenicznego, - wymianie foteli na widowni, - malowaniu ścian, - wymianie podłogi sali kinowej i pomieszczeń towarzyszących, - remoncie klatek schodowych i korytarzy, - wyposażeniu sceny w: mechanizmy kurtyny; kurtynę główną; okotarowanie sceny; stanowiska świetlne, zwijany ekran projekcji kinowej, kurtynę kinową, itp. - wyposażenie kabiny projekcyjnej, - modernizacji sieci elektrycznej wewnętrznej, oświetlenia sceny, oświetlenia sali, nagłośnienia, systemu łączności inspicjenta, technologii kinotechniki, akustyki, wentylacji, itp., winny być dostosowane do funkcji jaką będzie spełniać sala widowiskowo-kinowa. 3. W zakres zamówienia wchodzi opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę. 4. Zakres rzeczowy opracowania obejmuje: 1) inwentaryzację i ocenę techniczną sali wraz z towarzyszącym zapleczem; 2) projekt budowlany (5 egz.); 3) projekt wykonawczy (5 egz.); 4) wykonanie projektu aranżacji wnętrz z uwzględnieniem, oświetlenia, nagłośnienia sceny, akustyki, 5) wykonanie projektu wyposażenia, 6) uzyskanie uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę w tym: a) mapę do celów projektowych; b) warunki techniczne, itp.; 7) przedmiar robót (2 egz.); 8) kosztorys inwestorski (2 egz.); 9) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - (2 egz.); 10) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)- (1 egz.); 11) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę; 12) Oprócz wersji papierowej całość dokumentacji ma być dostarczona na nośniku elektronicznym, wersja cyfrowa musi zawierać te same elementy co dokumentacja w formie papierowej. Rysunki, uzgodnienia i inne dokumenty należy zapisać w formacie pdf. Kosztorysy należy dodatkowo zapisać z uniwersalnym rozszerzeniem (ath). 5. Zakres zadania obejmuje: 1) Obiekt powinien być przystosowany do użytkowania przez osoby niepełnosprawne. 2) Rozwiązania techniczno-materiałowe należy projektować i wykonać mając na uwadze koszty eksploatacji budynku oraz realia techniczne i finansowe ich realizacji. 3) Wszystkie zastosowane materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i odpowiadać obowiązującym normom i przepisom budowlanym. 4) Zastosowane elementy wykończeniowe obiektu nie powinny generować w przyszłości wysokich kosztów konserwacji oraz utrzymania porządku sanitarnego. 5) W celu obniżenia zapotrzebowania energetycznego obiektu należy zaprojektować i wykonać przedmiotowy obiekt z uwzględnieniem efektywności i energooszczędności przegród budowlanych, instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody, wentylacji i klimatyzacji. 6) Całość dokumentacji projektowej do uzyskania pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Krajeńskim składa projektant. 7) Koncepcję rozwiązań projektowych należy uzgodnić z Zamawiającym. 8) Wykonawca przed złożeniem dokumentacji w Starostwie, w celu uzyskania pozwolenia na budowę, zobowiązany jest do dostarczenia jej uprzednio do Zamawiającego, w celu weryfikacji. 9) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji w ramach wynagrodzenia za przedmiotowe zamówienie. 10) Dokumentacja projektowa w swojej treści nie może określać technologii robót, rodzajów materiałów i innych warunków w sposób utrudniający uczciwą konkurencję oraz ma być przygotowana zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 11) Całość dokumentacji należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. (Dz.U. Nr 202, poz. 2072) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz zgodnie z Prawem budowlanym i innymi aktami normatywnymi. 12) Zamawiający zaleca aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu postępowania, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3, 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    2.1. W zakresie warunku wskazanego w Rozdziale X pkt 1 ppkt 1.2. wykonawca winien wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu projektu sali widowiskowej, teatralnej lub kinowej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 200 m2. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale XVI pkt 2 ppkt 2.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów .
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    W zakresie warunku wskazanego w Rozdziale X pkt 1 ppkt 1.3 wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk jakie zostaną im powierzone, tj.: - osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej oraz posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu, - osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale XVI pkt 3 ppkt 3.1. i 3.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg zasady spełnia / nie spełnia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
6.1. Formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ), 6.2. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ, w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z następujących okoliczności: 1) Zaistniały przyczyny niezależne od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec. 2) Nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Kraj..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Kraj..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ze środków Funduszu Promocji Kultury w ramach programu Rozwój infrastruktury kultury/Infrastruktura domów kultury oraz ze środków budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 
13.06.2012
Streszczenie oceny ofert (115kB) word
 

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (18 maja 2012, 13:00:49)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (13 czerwca 2012, 13:42:33)
Zmieniono: rozstrzygnięto postępowanie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1601