zamówienie na:

budowa hali widowiskowo-sportowej w Sępólnie Krajeńskim

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: Irg 341/11/2009
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 30 listopada 2009  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrało Konsorcjum firm: Lider : Henkon Spółka jawna K. Kowalski & H. Preuss, ul. Chełmińskie Przedmieście 11, 87- 140 Chełmża oraz B & W Usługi Ogólnobudowlane Bożena Dzidkowska, ul. Obr. Wybrzeża 4/18, 83-000 Pruszcz Gdański , oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 7 555 669,34 PLN brutto. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 10 i 16 SIWZ.  





Sępólno Krajeńskie: Budowa hali widowiskowo-sportowej w Sępólnie Krajeńskim.
Numer ogłoszenia: 336812 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie , ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3894210, faks 052 3894220.
·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-sepolno.pl
·         Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali widowiskowo-sportowej w Sępólnie Krajeńskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się : budowa hali widowiskowo-sportowej Dane ogólne : - Pow. zabudowy budynku wraz ze schodami zewnętrznymi i podcieniem - 2 355,38 m2 - Powierzchnia zabudowy łącznika w atrium bud. ist. - 49,19m2 - Powierzchnia netto - 3 095,59 m2 - Powierzchnia użytkowa (netto bez pow. komunikacji) - 2 452,22 m2 - Kubatura - 19 457,90 m3 Nowoprojektowany budynek zawiera: na parterze - salę przewidzianą jako gimnastyczną do rozgrywek na poziomie krajowym w piłkę ręczną, koszykówkę i siatkówkę, tenis, z możliwością podziału kotarami z siatki na 3 części przeznaczone dla 3 ćwiczących grup oraz jako salę widowiskową, - zaplecze 3 zespołów szatni przeznaczonymi dla ok.16 osób z umywalniami i sanitariatami, z pokojem trenerów i sędziów, - widownią z trybun przestawnych w 2 rzędach - na poziomie parkietu sali- ilość miejsc - 145 oraz trybun stałych powyżej poziomu sali - dostępną z poziomu piętra - ilość miejsc 260 + stanowiska dla osób niepełnosprawnych na wózkach, - siłownię z odrębnym zapleczem szatniowo-sanitarnym przewidzianą na 10 osób, - magazyny, - pomieszczenia techniczne, - strefę wejściową ogólnodostępną z sanitariatami - w związku z ilością miejsc na widowni przewiduje się okresowe użytkowanie do ok. 500 osób, - klatki schodowe oraz platformę przeznaczoną do komunikacji pionowej osób niepełnosprawnych, na piętrze - widownię stałą dostępną z poziomu pietra, - bar , - pomieszczenia odnowy biologicznej z saunami, - pomieszczenia administracyjne. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 8, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 9 oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik 10 . Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. 2.3. Prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia w cenie oferty: a) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 4 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania; b) uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego c) ubezpieczenie terenu budowy od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz katastrof budowlanych, 2.4. Zamawiający zaleca aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. 2.5. Węzeł cieplny kompaktowy zakupiony został przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25-9, 45.10.00.00-8, 45.30.00.00-0, 45.23.21.40-5, 45.23.31.40-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 110.000,00 zł (słownie : sto dziesięć tysięcy 00/100) 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu 2) w którejkolwiek z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowej; - gwarancji ubezpieczeniowej, lub - poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie wymieniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Więcbork o/Sępólno Krajeńskie Nr 75 8162 0003 0000 8787 2000 0020, z dopiskiem : WADIUM - Budowa hali widowiskowo-sportowej w Sępólnie Krajeńskim. Dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, wykonawca załączy do oferty. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającą formach należy złożyć w formie oryginału wraz z pismem przewodnim w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Urzędu Miejskiego pokój Nr 10. Do oferty prosimy o załączenie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (jednakże złożenie oryginału dokumentu wadialnego do oferty nie będzie skutkować żadnymi skutkami prawnymi, jedynie Zamawiający nie zwróci oryginału gwarancji Gwarantowi). 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważała za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiająca zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 6. Utrata wadium. Zamawiająca zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tejże ustawy tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia na roboty budowlane o wartości minimum 8.000.000,00 zł brutto obejmujące swoim zakresem kompleksowe wykonanie obiektu kubaturowego w zakresie budownictwa mieszkaniowego, oświatowego, hal widowiskowo-sportowych, a także budownictwa obejmującego jednocześnie kilka ww. funkcji, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, UWAGA! Jako zamówienie należy rozumieć również zamówienie udzielone w częściach, zamówienie podstawowe wraz z zamówieniem dodatkowym, a także inwestycję zrealizowaną w etapach na podstawie odrębnych umów. b) dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia ze stażem łącznym pracy jako kierownik budowy minimum 5 lat, kierownikiem robót posiadających uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia ze stażem łącznym pracy jako kierownik robót minimum 3 lata oraz kierownikami robót posiadających uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej odpowiednio: w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub odpowiadające im uprawnienia oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia ze stażem łącznym pracy jako kierownik robót minimum 3 lata. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 18.03.2008 o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; w szczególności: a) posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 8.000.000,00 zł lub posiadają środki finansowe na rachunku w kwocie nie mniejszej niż w/w, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 16 SIWZ , metodą spełnia / nie spełnia..
·         Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2), 2) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 3), 3) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) odpis z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, 4) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 5) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, 6) wykaz robót budowlanych (co najmniej 1 zamówienia na roboty budowlane o wartości minimum 8.000.000,00 zł brutto obejmujące swoim zakresem kompleksowe wykonanie obiektu kubaturowego w zakresie budownictwa mieszkaniowego, oświatowego, hal widowiskowo-sportowych, a także budownictwa obejmującego jednocześnie kilka ww. funkcji) wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (wzór wykazu w załączniku nr 4), UWAGA! Jako zamówienie należy rozumieć również zamówienie udzielone w częściach, zamówienie podstawowe wraz z zamówieniem dodatkowym, a także inwestycję zrealizowaną w etapach na podstawie odrębnych umów. 7) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (min. 8.000.000 zł brutto), wystawionej nie wcześniej niż tzn. wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Z treści w/w informacji musi bezwzględnie wynikać spełnienie warunku osiągnięcia w/w kwoty. 8) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami dotyczącymi ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w tym: Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej powierzone, tj: a) kierownikiem budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia ze stażem łącznym pracy jako kierownik budowy minimum 5 lat, b) kierownikiem robót posiadających uprawnienia budowlane w specjalności drogowej ze stażem łącznym pracy jako kierownik robót minimum 3 lata, c) kierownikiem robót posiadających uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych ze stażem łącznym pracy jako kierownik robót minimum 3 lata, d) kierownikiem robót posiadających uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia ze stażem łącznym pracy jako kierownik robót minimum 3 lata. W doświadczeniu kierownika budowy branży ogólnobudowlanej należy podać łączną liczbę lat stażu pracy jako kierownik budowy. W doświadczeniu kierowników robót branżowych, tj. robót elektrycznych, sanitarnych i drogowych należy podać odpowiednio: - łączną liczbę lat stażu pracy jako kierownik robót elektrycznych, - łączną liczbę lat stażu pracy jako kierownik robót sanitarnych, - łączną liczbę lat stażu pracy jako kierownik robót drogowych. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że powyższe osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl oraz www.gmina-sepolno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim ul.T.Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim ul.T.Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja Projektu jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, Priorytet 6. - Wsparcie rozwoju turystyki, Działanie 6.1. - Rozwój usług turystycznych w oparciu o zasoby przyrodnicze Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: - Bartosz Łangowski - kierownik Referatu Inwestycji, Rozwoju Gospodarczego, Turystyki i Sportu, tel. + 48 52 389 42 38 -Anna Sotkiewicz-Tumanik - Inspektor ds. zamówień publicznych Referatu Inwestycji, Rozwoju Gospodarczego, Turystyki i Sportu, tel. + 48 52 389 42 51.
 
Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski

UWAGA!
Ze względu na zbyt obszerną dokumentację przetargową Zamawiający zamieścił Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami na stronie : http://www.gmina-sepolno.pl/index.php?id=93&id2=91

05.10.2009
Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawcy
Odpowiedź (36kB) word

07.10.2009
Zawiadomienie o wpłynięciu protestu wraz z wezwaniem do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się na skutek wniesienia protestu
zawiadomienie (2088kB) pdf

07.10.2009
Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawcy
Odpowiedź (36kB) word
Odpowiedź (32kB) word

09.10.2009
Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawcy
Odpowiedź (56kB) word

14.10.2009
Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawców
Odpowiedź (101kB) word
Odpowiedzi na pytania wraz z rysunkami do pkt 18 i 25  znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.gmina-sepolno.pl/index.php?id=93&id2=91

15.10.2009
Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawcy
Odpowiedź (54kB) word

16.10.2009
Rozstrzygnięcie protestu
rozstrzygnięcie (59kB) word

20.10.2009
Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawców
Odpowiedź (95kB) word
W związku powyższymi odpowiedziami na zapytania Wykonawców Zamawiający dokonał zmian w ogólnych warunkach umowy stanowiących załącznik Nr 7 do SIWZ. Pozostałe warunki SIWZ nie ulegają zmianie.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - modyfikacja (556kB) word

21.10.2009
I. Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
Zmiana terminu (47kB) word

II.
Numer ogłoszenia: 184197 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 336812 - 2009 data 29.09.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3894210, fax. 052 3894220.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
•    Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV pkt 3.4.
•    W ogłoszeniu jest: IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim ul.T.Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie..
•    W ogłoszeniu powinno być: IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim ul.T.Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie..

III. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - modyfikacja
SIWZ (556kB) word
 
27.10.2009
Odpowiedż Zamawiającego na zapytania Wykonawcy
odpowiedź (61kB) word
 
06.11.2009
Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawcy
odpowiedź (48kB) word

10.11.2009
I.Zmiana terminu składania i otwarcia ofert.
Zmiana terminu (45kB) word
II.

Numer ogłoszenia: 204557 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 336812 - 2009 data 29.09.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3894210, fax. 052 3894220.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
•    Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV pkt 3.4.
•    W ogłoszeniu jest: IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim ul.T.Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie.
•    W ogłoszeniu powinno być: IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim ul.T.Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie.

III.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - modyfikacja
SIWZ (556kB) word

07.01.2010
Streszczenie oceny ofert
streszczenie (43kB) word

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (29 września 2009, 12:09:22)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (7 stycznia 2010, 15:01:12)
Zmieniono: rozstrzygnięcie przetargu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3155