zamówienie na:

na zakup i dostawę kserokopiarki dla Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.
termin składania ofert: 29 listopada 2007  11:00
wynik postępowania: wygrała firma Zakład Techniki Biurowej "BIUREKS" Sp. z o.o, ul. Kossaka 98, 64-920 Piła, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 5 670,00 zł netto (6 917,40 zł brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki dodatkowe określone w SIWZ 





Sępólno Kraj 2007-11-13

Or. 341 /1-5/07


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na zakup
i dostawę kserokopiarki dla Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim. Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 219639-2007.

Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV)- 30.12.11.00-4

Specyfikacje istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl.Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym powinien zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faksem, że pobrał specyfikacje ze strony internetowej. Specyfikację istotnych warunków zamówienia odebrać można również w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 7H w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30.

Osoba do kontaktu: Marcin Jarski (052) 389 42 16

Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.

Termin wykonania zamówienia 10 dni od podpisania umowy.

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1. tejże ustawy. Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie, spełnia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 29 maja 2007) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
c) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 29 sierpnia 2007) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
d) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 29 sierpnia 2007) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
e) aktualny certyfikat uprawniający do sprzedaży oraz instalowania proponowanego urządzenia od autoryzowanego dystrybutora

Zamawiający nie pobierze wadium.

Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. T.Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia 29 listopada 2007 roku do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 29 listopada 2007 roku o godz. 11:15 (pokój nr 7G).

Termin związania z ofertą 30 dni od dnia złożenia ofert.

w z. Burmistrza
Marek Zieńko
Zastępca Burmistrza

metryczka


Opublikował: Administrator (13 listopada 2007, 11:02:56)

Ostatnia zmiana: Administrator (30 listopada 2007, 16:17:29)
Zmieniono: roztrzygnięcie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1134