zamówienie na:

Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu "Moje Boisko - Orlik 2012".

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 7 maja 2009  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrało Przedsiębiorstwo Usługowe HYDRO-EKO Rożek Mirosław, ul. G.Zapolskiej 18, 89-600 Chojnice, oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 1.433.050,00 PLN brutto. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania rozdz. 10 i 11 SIWZ 





Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012

Numer ogłoszenia: 106268 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie , ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3894210, faks 052 3894220.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-sepolno.pl Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 przy Zespole Szkół Nr 3 w Sępólnie Krajeńskim. CPV 45 21 22 21-1 Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Wariant II Wysokość włókna min. 40 mm na podkładzie z maty elastycznej jeżeli jest wymagana (typ maty, jej grubość oraz wypełnienie trawy syntetycznej zgodnie z badaniem laboratorium np. Labosport) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna; polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien m2 Nawierzchnia syntetyczna typu (sztuczna trawa) o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 7 do SIWZ) i SST (załącznik nr 6 do SIWZ) - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 7 do SIWZ) i SST (załącznik nr 6 do SIWZ) - Wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30 m x 50 m o powierzchni 1500m2 Podbudowa: I Sposób - Podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 7 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 7 do SIWZ) do i SST ( załącznik nr 6 do SIWZ). Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 7 do SIWZ) i SST(załącznik nr 6 do SIWZ) Technologie układania nawierzchni: II Sposób: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana). Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm. Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 4 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 90 x 120cm - 4 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 4 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 4 sztuki Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka Wyposażenie do piłki ręcznej - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 7 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 6 do SIWZ). 2.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 6 do SIWZ). 2.5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 6 do SIWZ). 2.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 7 do SIWZ) i SST (załącznik nr 6 do SIWZ) 2.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 6 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 7 do SIWZ Projekt budowy boiska sportowego Załącznik Nr 9 do SIWZ Projekt instalacji elektrycznej Załącznik Nr 10 do SIWZ Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego Załącznik Nr 11 do SIWZ Przedmiary robót Wymagany okres gwarancji: - na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - na nawierzchnie syntetyczne - 60 miesięcy 3. Budowa budynku sanitarno-szatniowego 3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 6 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 8 do SIWZ Projekt budowy zaplecza socjalnego Załącznik Nr 9 do SIWZ Projekt instalacji elektrycznej Załącznik Nr 10 do SIWZ Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego Załącznik Nr 11 do SIWZ Przedmiary robót Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Więcbork o/Sępólno Krajeńskie Nr 75 8162 0003 0000 8787 2000 0020 Kserokopię wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - kasa Urzędu lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). a) dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 1. Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). 2. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim ul.T.Kościuszki 11 89-400 Sępólno Krajeńskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim ul.T.Kościuszki 11 89-400 Sępólno Krajeńskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki i Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
 

SIWZ (332kB) plik
Załącznik Nr 6 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.p (1144kB) plik
Załącznik Nr 7 - Projekt budowy boiska sportowego cz1 (2024kB) plik
Załącznik Nr 7 - Projekt budowy boiska sportowego cz2 (2171kB) plik
Załącznik Nr 7 - Projekt budowy boiska sportowego cz3 (1426kB) plik
Załącznik Nr 7 - Projekt budowy boiska sportowego cz4 (1242kB) plik
Załącznik Nr 8 - Projekt budowy zaplecza socjalnego (2304kB) plik
Załącznik Nr 9 - Projekt instalacji elektrycznej (1061kB) plik
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz1 (1047kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz2 (4190kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz3 (1294kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz4 (1264kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz5 (1228kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz6 (1008kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz7 (980kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz8 (1404kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz9 (590kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz 10 (647kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz11 (544kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz12 (124kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz13 (520kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz14 (676kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz 15 (727kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz 16 (869kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz17 (625kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz18 (953kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz19 (798kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz20 (631kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz22 (815kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz23 (815kB) pdf
Załącznik Nr 10 - Projekt odwodnienia boiska wraz z instalacją wodno-kanalizacyjną w budynku zaplecza socjalnego cz24 (244kB) pdf
Załącznik Nr 11 Przedmiar robót (922kB) plik


Rozstrzygnięcie przetargu:
Streszczenie oceny ofery (41kB) plik

metryczka


Opublikował: Administrator (15 kwietnia 2009, 15:44:05)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (21 maja 2009, 09:41:47)
Zmieniono: rozstrzygnięto przetarg

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1467