zamówienie na:

Udzielenie kredytu w wysokości 5 132 500,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: Fn 341/1/2010
wartość: powyżej kwoty określonej w art.11 ust.8 pzp-powyżej 193 000 euro
termin składania ofert: 30 lipca 2010  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrał Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Pile, ul. Dr Fr. Witaszka 2A, 64-920 Piła oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości: 1 426 499,04 zł. Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa wart. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania rozdziału XI i XVII SIWZ. 




Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane w dniu 17.06.2010 do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. Tekst przesłanego ogłoszenia w załączeniu:
ogłoszenie o zamówieniu (143kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy będzie udostępniona na stornie internetowej w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
21.06.2010Zamawiający nie umieścił Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, tj. 19.06.2010 r. oraz w dniu następnym 20.06.2010 r., ponieważ daty te przypadają na dni, w których Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim był nieczynny (tj. sobota, niedziela).
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej
(poniższe ogłoszenie jest tożsame z ogłoszeniem o zamówieniu przekazanym do publikacji w dniu 17.06.2010 do Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich) 
19/06/2010
   S118    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta  I. II. III. IV. VI. PL-Sępólno Krajeńskie: Usługi udzielania kredytu 2010/S 118-178850 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Usługi SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE Gmina Sępólno Krajeńskie
ul. T. Kościuszki 11
Kontaktowy: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Kraj
Do wiadomości: Anna Sotkiewicz-Tumanik
89-400 Sępólno Krajeńskie
POLSKA
Tel. +48 3894230
E-mail: inwestor@gmina-sepolno.pl
Faks +48 3894220 Adresy internetowe Ogólny adres instytucji zamawiającej www.gmina-sepolno.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Ogólne usługi publiczne
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą Udzielenie kredytu w wysokości 5 132 500,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług Usługi
Kategoria usług: nr 6
Główne miejsce świadczenia usług Gmina Sępólno Krajeńskie.
Kod NUTS PL61 II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów) Przedmiotem zamówienia jest:
Udzielenie kredytu w wysokości 5 132 500,00 PLN (słownie: pięć milionów sto trzydzieści dwa tysiące pięćset złotych), w ramach limitu ustalonego uchwałą nr XLVII/335/10 Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim z dnia 27.5.2010 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie.
— Wysokość kredytu: 5 132 500,00 PLN,
— Waluta kredytu: PLN,
— Okres spłaty kredytu: 9 lat,
— Oprocentowanie kredytu wg sześciomiesięcznej stawki WIBOR na dzień 31.3.2010 r. (stawka WIBOR podana do celów wyliczenia kredytu),
— Gmina Sępólno Krajeńskie zastrzega sobie możliwość rezygnacji z ostatniej transzy lub uruchomienia ostatniej transzy kredytu w niepełnej wysokości bez dodatkowych opłat,
— Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia okresu kredytowania bez dodatkowych opłat,
— Spłata kapitału nastąpi w okresach kwartalnych począwszy od 30.9.2012 r. do 30.9.2019 r,
— Spłata odsetek nastąpi w okresach kwartalnych począwszy od 2010 roku do 2019.
Odsetki płatne w terminie rat kapitałowych.
— Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową.
Na koszt obsługi kredytu składa się:
— wysokość prowizji,
— oprocentowanie kredytu,
— opłaty bankowe,
— inne koszty,
— Harmonogram spłat kapitału:
nr raty Termin spłaty Kwota kapitału.
1 30.9.2012 91 491,00 PLN
2 31.12.2012 91 491,00 PLN
3 31.3.2013 182 982,00 PLN
4 30.6.2013 182 982,00 PLN
5 30.9.2013 182 982,00 PLN
6 31.12.2013 182 982,00 PLN
7 31.3.2014 182 982,00 PLN
8 30.6.2014 182 982,00 PLN
9 30.9.2014 182 982,00 PLN
10 31.12.2014 182 982,00 PLN
11 31.3.2015 182 982,00 PLN
12 30.6.2015 182 982,00 PLN
13 30.9.2015 182 982,00 PLN
14 31.12.2015 182 982,00 PLN
15 31.3.2016 182 982,00 PLN
16 30.6.2016 182 982,00 PLN
17 30.9.2016 182 982,00 PLN
18 31.12.2016 182 982,00 PLN
19 31.3.2017 182 982,00 PLN
20 30.6.2017 182 982,00 PLN
21 30.9.2017 182 982,00 PLN
22 31.12.2017 182 982,00 PLN
23 31.3.2018 182 982,00 PLN
24 30.6.2018 182 982,00 PLN
25 30.9.2018 182 982,00 PLN
26 31.12.2018 182 982,00 PLN
27 31.3.2019 182 982,00 PLN
28 30.6.2019 182 982,00 PLN
29 30.9.2019 191 986,00 PLN
Razem: 5 132 500,00 PLN.
Jeżeli termin spłat kredytu, odsetek lub innych należności przypada na dzień wolny od pracy uważa się, że termin został dotrzymany jeśli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po tym terminie z zastrzeżeniem, że odsetki od kredytu będą naliczane do dnia poprzedzającego spłatę.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 66113000 II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA) Nie
II.1.8) Podział na części Nie
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych Nie
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres Powyżej 193 000 EUR.
Bez VAT 1 460 094,88 PLN
II.2.2) Opcje Nie
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI Rozpoczęcie 31.8.2010. Zakończenie 30.9.2019
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje 1.Wadium
1.Wysokość wadium.
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie : dziesięć tysięcy 00/100).
2. Forma wadium.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu
2) w którejkolwiek z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
— poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej.
Z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
— gwarancji bankowej,
— gwarancji ubezpieczeniowej, lub,
— poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.
Listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
(Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie wymieniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy
Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Więcbork o/Sępólno Krajeńskie nr 75 8162 0003 0000 8787 2000 0020, z dopiskiem : WADIUM – na udzielenie kredytu w wysokości 5 132 500,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie.
Dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, wykonawca załączy do oferty.
2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału wraz z pismem przewodnim w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Urzędu Miejskiego pokój nr 10. Do oferty prosimy o załączenie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem
Przez Wykonawcę (jednakże złożenie oryginału dokumentu wadialnego do oferty nie będzie skutkować żadnymi skutkami prawnymi, jedynie Zamawiający nie zwróci oryginału gwarancji Gwarantowi).
4. Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas,
Gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Zwrot wadium.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy.
6. Utrata wadium.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
3) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących Żródłem spłaty kredytu są dochody własne Gminy. Gmina Sępólno Krajeńskie prowadzi działalność finansową opartą na przepisach ustawy o finansach publicznych.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie Rozdział XVIII. pkt 1, 3 i 4 SIWZ.
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1.1. ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
1.2. zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów;
1.3. pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;
1.4. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców;
1.5. Formularz oferty powinien zawierać wszystkie dane podmiotów składających ofertę wspólną.
3. Wadium może być złożone przez kilku wykonawców składających ofertę wspólną, przy czym łącznie muszą dawać 100 % wymienionej kwoty.
Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego, podając datę i kurs.
4. W przypadku złożenia przez wykonawców oferty wspólnej:
— w nagłówkach załączników, tj. w miejscu „wykonawca i adres wykonawcy”, należy wpisać dane wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie z zaznaczeniem pełnomocnika,
— Formularz oferty musi zawierać wszystkie dane podmiotów składających ofertę wspólną.
Rozdział XXVIII pkt. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej Zamawiający żąda od Wykonawcy przed zawarciem umowy:
— konsorcja: umowę konsorcjum, określając sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania dla każdego z członków konsorcjum przy realizacji zamówienia, sposób rozliczania się w przypadku wygrania przetargu, czas trwania oraz sposób rozwiązania,
— spółka cywilna: kopię umowy spółki cywilnej.
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia Tak
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 29.1.2004 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r., nr 223 poz. 1655 ze zm.) oraz ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16 poz. 93 ze zm.).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: XI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) dotyczące:
1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
Prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
— Koncesję, zezwolenie lub licencję – dokument potwierdzający, że Wykonawca jest Bankiem działającym na podstawie ustawy Prawo bankowe lub Bankiem utworzonym na podstawie ustawy Prawo bankowe i innych przepisów prawa polskiego, bankiem spółdzielczym, bankiem zrzeszonym w rozumieniu ustawy o funkcjonowaniu banków spółdzielczych, ich zrzeszaniu się i bankach zrzeszających.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale XVII pkt 2 ppkt 2.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia,
1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1.4 znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych
Do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. W celu potwierdzenia warunku, że wobec Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku, na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale XVII pkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wg zasady spełnia/nie spełnia. Nie wykazanie potwierdzenia spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Ofertę wykonawcy wykluczonego zgodnie treścią art. 24 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający uzna za odrzuconą.
XVII. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
2) w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w Rozdziale XI pkt 1 ppkt 1.1., których opis sposobu oceny spełniania przedstawiony został w / w Rozdziale niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający żąda:
2.1. koncesję, zezwolenie lub licencję: dokument potwierdzający, że wykonawca jest bankiem działającym na podstawie ustawy Prawo bankowe lub bankiem utworzonym na podstawie ustawy Prawo bankowe i innych przepisów prawa polskiego, bankiem spółdzielczym, bankiem zrzeszonym w rozumieniu ustawy o funkcjonowaniu banków spółdzielczych, ich zrzeszaniu się i bankach zrzeszających,
3) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w Rozdziale XI pkt 3 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający żąda:
3.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
3.2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3.3. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3– składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu .
5) Inne oświadczenia i dokumenty, które wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty.
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
XVIII. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - pkt 2 SIWZ.
2. Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
2.1. Oświadczenia i dokumenty opisane w Rozdziale XVII pkt 3 ppkt 3.1, 3.2, 3.3, dotyczące własnej firmy, składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu własnym.
2.2. pozostałe dokumenty składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa III.2.3) Zdolność techniczna III.2.4) Zamówienia zastrzeżone Nie
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu Nie
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi Nie
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) RODZAJ PROCEDURY IV.1.1) Rodzaj procedury Otwarta
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą Fn. 341/1/10
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia Nie
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 30.7.2010 - 11:00
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert Data: 30.7.2010 - 11:15
Miejsce Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim, ul.T.Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój nr 7D).
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ Nie
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH Nie
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
1) w sprawie kredytu.
— Urszula Lange – Skarbnik Gminy, tel. +48 523894241,
— Milena Kujawa – Inspektor ds. mienia gminnego i obsługi bankowej Gminy Referatu Finansowego, tel. +48 523894212.
2) w sprawie zamówień publicznych.
— Anna Sotkiewicz – Tumanik – Inspektor ds. zamówień publicznych Referatu Inwestycji, Rozwoju Gospodarczego, Turystyki i Sportu, tel. +48 523894251.
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel. +48 224587840
Internet: http://www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587700 VI.4.2) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp.
2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązanyna podstawie ustawy Pzp.
3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanegocertyfikatu, przesyłając kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
5. Terminy wniesienia odwołania:
a) Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Pzp albo wterminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
b) Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
c) Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. a. i b wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
d) Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
— 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,
— 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
6. Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy Działu VI ustawyPzp.
7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
8. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego, za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej,przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jej wniesieniem.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Urząd Zamówień Publicznych - Departament Odwołań
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel. +48 224587801
Internet: http://www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587700 VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 17.6.2010

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski

Pliki do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (163kB) word
Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy (20kB) word
Załącznik Nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. (25kB) word
Załącznik Nr 3 - Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (31kB) word
Załącznik Nr 4 - Uchwała budżetowa na 2010 rok wraz ze zmianami wprowadzonymi Uchwałą XLII/333/10 Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim z dnia 27 maja 2010 roku - cz.01 (1592kB) plik
Załącznik Nr 4 - Uchwała budżetowa na 2010 rok wraz ze zmianami wprowadzonymi Uchwałą XLII/333/10 Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim z dnia 27 maja 2010 roku - cz.02 (3174kB) pdf
Załącznik Nr 4 - Uchwała budżetowa na 2010 rok wraz ze zmianami wprowadzonymi Uchwałą XLII/333/10 Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim z dnia 27 maja 2010 roku - cz.03 (1987kB) pdf
Załącznik Nr 4 - Uchwała budżetowa na 2010 rok wraz ze zmianami wprowadzonymi Uchwałą XLII/333/10 Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim z dnia 27 maja 2010 roku - cz.04 (1515kB) pdf
Załącznik Nr 4 - Uchwała budżetowa na 2010 rok wraz ze zmianami wprowadzonymi Uchwałą XLII/333/10 Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim z dnia 27 maja 2010 roku - cz.05 (1319kB) pdf
Załącznik Nr 4 - Uchwała budżetowa na 2010 rok wraz ze zmianami wprowadzonymi Uchwałą XLII/333/10 Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim z dnia 27 maja 2010 roku - cz.06 (1787kB) pdf
Załącznik nr 5 -Opinia RIO z wykonania budżetu za 2009 rok (1166kB) pdf
05.07.2010
Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawcy (616kB) pdf
Załączniki:
Załącznik do pytania nr 1 (777kB) pdf
Załącznik do pytania nr 2 (320kB) pdf
Załącznik do pytania nr 5 (310kB) pdf
Załącznik do pytania nr 6 - NDS (426kB) pdf ; Rb-N (519kB) pdf ; Rb-Z (562kB) pdf ; Rb-28S (zbiorczo) (613kB) pdf ;
Załącznik do pytania nr 7 (357kB) pdf
Załącznik do pytania nr 8 (1068kB) pdf
Załącznik do pytania nr 10 (1038kB) pdf

08.07.2010
Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawcy (339kB) pdf
Załączniki:
Załącznik do pytania nr 1 (1158kB) pdf
Załącznik do pytania nr 2 (1248kB) pdf
Załącznik do pytania nr 3 (1978kB) pdf

Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawcy (378kB) pdf

15.07.2010
Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawcy (295kB) pdf
Załącznik do pytania nr 1 (1165kB) pdf 20.07.2010
Odpowiedź Zamawiającego na zapytania Wykonawcy (1888kB) pdf
Załącznik do pytania nr 1 (397kB) pdf
Załącznik do pytania nr 8 Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2008 rok wraz z opinią (1510kB) pdf ; Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2009 rok wraz z opinią (1626kB) pdf
Załącznik do pytania nr 14 Sprawozdania Rb 28S (1667kB) pdf Sprawozdania Rb 27S (1710kB) pdf Sprawozdania PDP (675kB) pdf

Wykonanie budżetu za 2008 i 2009 rok oraz I kwartał 2010r., prognoza na koniec 2010 r. zgodnie z planem budżetu uwzględniającym ostatnią zmianę.
pobierz>> (993kB) pdf


04.08.2010
Streszczenie oceny ofert (488kB) pdf

metryczka


Opublikował: Anna Sotkiewicz-Tumanik (17 czerwca 2010, 14:29:33)

Ostatnia zmiana: Milena Kujawa (4 sierpnia 2010, 15:26:07)
Zmieniono: rozstrzygnięto przetarg

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1559