zamówienie na:

NA MODERNIZACJĘ DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH WIŚNIEWA I LUTOWO

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 4 sierpnia 2008
wynik postępowania: przetarg wygrała POL- DRÓG NAKŁO NAD NOTECIĄ ul. Młyńska 5, 89-100 Nakło nad Notecią , oferując cenę za wykonanie zadania w wysokości 326.874,40 PLN netto; (tj. 398.786,77 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ.  





GKr -341/6/2008 Sępólno Kraj. 2008-07-11




OGŁOSZENIE
NA MODERNIZACJĘ DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH WIŚNIEWA I LUTOWO


Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych w technologii nawierzchni bitumicznej realizowanej dwuwarstwowo z warstwy wiążącej i ścieralnej o minimalnej łącznej grubości warstw 6 cm do długości 1,100 km w obrębie geodezyjnym: Lutowo i Wiśniewa, działka nr 590 (Lutowo) i nr 7 (Wiśniewa)
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem UZP 158360-2008 r.
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV) – 45.23.31.20-6
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym musi zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 2 w dni robocze w godzinach od 730 do1530 lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr (52) 389 42 20.
Osoba do kontaktu: Jarosław Dera /052/3894211, Eugeniusz Głomski /052/3894214,
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia: do 30 września 2008r.- wg zlecenia Zamawiającego
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/ nie spełnia.
Informację o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
a) Aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 04 lutego 2008) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
b) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 04 maja 2008) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
c) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 04 maja 2008) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
d) wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie,
e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca
g)informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (min. 380.000 PLN), wystawionej nie wcześniej niż 04 maja 2008 roku.
h)wykaz osób , które będą uczestniczyć wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4)
Należy udokumentować uprawnienia dla kierowników robót niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
i)aktualna (tzn. wydane nie wcześniej niż 04 lutego 2008) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych stwierdzające że wykonawcy prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
j)aktualna (tzn. wydane nie wcześniej niż 04 lutego 2008) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamawiający pobierze wadium w wysokości 8000 PLN.
Jedynym kryterium wyboru wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiaduje zawarcia umowy warunkowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres tut. Urzędu (pokój 10) do dnia 4 sierpnia 2008 roku do godz. 1100. Otwarcie ofert nastąpi dnia 4 sierpnia 2008 roku o godz.1115.
Termin związania z ofertą 30 dni od dnia złożenia ofert.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu ..................................................................................... Zdjęto z tablicy ogłoszeń w dniu………………………………………………. . Wykonawca……………………………………………………...…………………………… Uzasadnienie wyboru wykonawcy………………………………………….…………………..

pobierz specyfikacja (144kB) word
pobierz zał nr 5 - kosztorys ofertowy (1041kB) pdf
pobierz Załącznik Nr 6 - Przedmiar (125kB) excel
pobierz Załącznik Nr 7 - Planorient (336kB) pdf
pobierz Załącznik nr 8 -Przekroje_Poprzeczne (1601kB) pdf
pobierz Załącznik nr 9.1 Przekrój_Szczegół_Rys1 (97kB) pdf
pobierz Załącznik nr 9.2 - Przekrój_Szczegół_Rys2 (73kB) pdf
pobierz Załącznik nr 10.1 - Plan_Zagospodarowania_Rys1 (720kB) pdf
pobierz Załącznik 10.2. - Plan_Zagospodarowania_Rys2 (326kB) pdf
pobierz Załącznik nr 11 -Profil_Podłużny (880kB) pdf
pobierz Załącznik nr 12 - Zjazdy (34kB) excel

metryczka


Opublikował: Administrator (14 lipca 2008, 12:35:14)

Ostatnia zmiana: Administrator (6 sierpnia 2008, 12:22:42)
Zmieniono: rostrzygniecie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1212