zamówienie na:

NA BUDOWĘ ULICY POLNEJ W SĘPÓLNIE KRAJ.

zamawiający: Gmina Sępólno Krajeńskie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy
termin składania ofert: 17 kwietnia 2009  11:00
wynik postępowania: przetarg wygrała firma POL-DRÓG Nakło n.Not. Sp. z o.o., ul.Młyńska 5, 89-100 Nakło n. Not. 835.679,72 PLN netto(1.019.529,26 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ.  





 
Sępólno Kraj. 2009-03-27
                                                                                                         
Gkr 341/6/2009
 
                       
OGŁOSZENIE
NA  BUDOWĘ ULICY POLNEJ W SĘPÓLNIE KRAJ.

                                                                                                                 
Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na budowę ulicy Polnej w Sępólnie Kraj. o łącznej długości 528,50 m .
 
Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem  81202-2009.
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV )- 45100000-8, 45230000-8, 45233100-0, 45233120-6, 45233290-8
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym może zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 2a w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30  lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/ 389 42 20.
Osoba do kontaktu : Jarosław Dera  /052/ 3894211,   Julita Zwiefka  /052/ 3894215, 
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia: 31 października 2009 roku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1.  tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 17 października 2008 roku.) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
c) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 17 stycznia 2009) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
d) aktualne  (tzn. wydane nie wcześniej niż 17 stycznia 2009) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
e) wykaz robót budowlanych wykonywanych w ostatnich 5 latach (min.2 szt. – o wartości min. 300.000 zł każda), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, podmiotu oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, (wzór w załączniku nr 3) 
f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca.
- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt f), Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował
g) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (min. 300.000 PLN), wystawionej nie wcześniej niż 17 stycznia 2009 roku.
h) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami dotyczącymi ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
- pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt h) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Należy udokumentować uprawnienia dla kierowników robót niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
i) aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 17 października 2008 roku) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
j) aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 17 października 2008 roku) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
 
Zamawiający  pobierze wadium w wysokości 10.600,00 zł
 
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
 
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia  17 kwietnia  2009 roku do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi 17 kwietnia  2009 roku o godz. 11:15 (pokój nr 1).
 
Termin związania z ofertą  30 dni od dnia złożenia ofert.
 

JZ

SIWZ - Budowa ul. Polnej (192kB) plik
Załącznik nr 6.01. - opis techniczny do projektu wykonawczego (95kB) pdf
załącznik nr 6.02. - projekt przekroju konstrukcyjnego ulicy (44kB) pdf
Załącznik Nr 6.03. - plan sytuacyjno-wysokościowy-ulica Polna (2055kB) pdf
załącznik nr 6.04. - schemat tyczenia trasy (162kB) pdf
załącznik nr 6.05. - profil podłużny - ul. Polna (227kB) pdf
załącznik nr 6.06 - przekrój poprzeczny nr 1 (40kB) pdf
załącznik nr 6.07. - przekrój_poprzeczny nr_2 (40kB) pdf
załącznik nr 6.08. - przekrój poprzeczny nr 3 (21kB) pdf
załącznik nr 6.09. - przekrój poprzeczny nr 4 (22kB) pdf
załącznik nr 6.10. - przekrój _poprzeczny nr_5 (22kB) pdf
załącznik nr 6.11. - przekrój_poprzeczny nr_6 (29kB) pdf
załącznik nr 6.12. - przekrój _poprzeczny nr_7 (27kB) pdf
załącznik nr 6.13. - przekrój _poprzeczny nr_8 (12kB) pdf
załącznik nr 6.14. - przekroje_normalne (116kB) pdf
załącznik nr 6.15. - przekój_konstrukcyjny nr 1 i nr 2 (369kB) pdf
załącznik nr 6.16. - przekrój_konstrukcyjny nr 3 i nr 4 (227kB) pdf
załącznik nr 6.17. - szczegol konstrukcyjny A (151kB) pdf
załącznik nr 6.18. - szczegol_konstrukcyjny B (206kB) pdf
załącznik nr 6.19. - szczegol konstrukcyjny _C (177kB) pdf
załącznik nr 6.20. - szczegol konstrukcyjny _D (224kB) pdf
załącznik nr 6.21. - szczegół konstrukcyjny E (179kB) pdf
załącznik nr 6.22. - wpust uliczny _zwykly (281kB) pdf
załącznik nr 6.23. - wpust uliczny boczny krawężnikowy (286kB) pdf
załącznik nr 6.24. - szczegół progu zwalniającego (356kB) pdf
załącznik nr 6.25. - wykaz budowy zjazdow (52kB) pdf
załącznik nr 6.26. - tabela robót ziemnych (14kB) pdf
załącznik nr 6.27. - zestawienie projektowanych wpustow (34kB) pdf

Przedmiar robót:
załącznik nr 7 strona_tytułowa_przedmiaru_polna (60kB) pdf
załącznik nr 7 spis_dzialow_przedmiaru_polna (40kB) pdf
załącznik nr 7 przedmiar robót ul. Polna (77kB) pdf
załącznik nr 7 roboty_ziemne (14kB) pdf
załącznik nr 7 plan_polna A-3 (1205kB) pdf

STRESZCZENIE OCENY OFERT:

Streszczenie oceny ofert (35kB) plik

metryczka


Opublikował: Administrator (27 marca 2009, 14:42:29)

Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (30 kwietnia 2009, 15:33:41)
Zmieniono: rozstrzygnięto przetarg

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1887