![]() |
zamówienie na: |
NA BUDOWĘ ULICY POLNEJ W SĘPÓLNIE KRAJ. |
zamawiający: | Gmina Sępólno Krajeńskie |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | poniżej kwot określonych w art. 11 ust.8 ustawy |
termin składania ofert: | 17 kwietnia 2009 11:00 |
wynik postępowania: | przetarg wygrała firma POL-DRÓG Nakło n.Not. Sp. z o.o., ul.Młyńska 5, 89-100 Nakło n. Not. 835.679,72 PLN netto(1.019.529,26 PLN brutto). Uzasadnienie wyboru: Oferta jest najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium - cena, spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1, nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania pkt 16 SIWZ. |
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
Gkr 341/6/2009
NA BUDOWĘ ULICY POLNEJ W SĘPÓLNIE KRAJ.
Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg nieograniczony na budowę ulicy Polnej w Sępólnie Kraj. o łącznej długości 528,50 m .
Dla powyższego zakresu nie przewiduje się składania ofert częściowych. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 81202-2009.
Wspólny Słownik Zamówień – kod (CPV )- 45100000-8, 45230000-8, 45233100-0, 45233120-6, 45233290-8
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu przetargowym może zgłosić do Zamawiającego pocztą lub faxem, że pobrał Specyfikację ze strony internetowej.
Można również odebrać Specyfikację w tut. Urzędzie przy ul. T. Kościuszki 11 pokój 2a w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30 lub pocztą po uprzednim zgłoszeniu zainteresowania faksem pod nr /052/ 389 42 20.
Osoba do kontaktu : Jarosław Dera /052/ 3894211, Julita Zwiefka /052/ 3894215,
Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia: 31 października 2009 roku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1. tejże ustawy.
Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia w załączniku nr 2),
b) aktualny (tzn. wydany lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 17 października 2008 roku.) wyciąg z właściwego rejestru stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej,
c) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 17 stycznia 2009) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego
d) aktualne (tzn. wydane nie wcześniej niż 17 stycznia 2009) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
e) wykaz robót budowlanych wykonywanych w ostatnich 5 latach (min.2 szt. – o wartości min. 300.000 zł każda), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, podmiotu oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, (wzór w załączniku nr 3)
f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca.
- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt f), Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował
g) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (min. 300.000 PLN), wystawionej nie wcześniej niż 17 stycznia 2009 roku.
h) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami dotyczącymi ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
- pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt h) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Należy udokumentować uprawnienia dla kierowników robót niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
i) aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 17 października 2008 roku) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
j) aktualna (tzn. wydana nie wcześniej niż 17 października 2008 roku) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
Zamawiający pobierze wadium w wysokości 10.600,00 zł
Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest cena.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Oferty sporządzone zgodnie ze specyfikacją składać należy na adres Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie (pokój 10) do dnia 17 kwietnia 2009 roku do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi 17 kwietnia 2009 roku o godz. 11:15 (pokój nr 1).
Termin związania z ofertą 30 dni od dnia złożenia ofert.
JZ
SIWZ - Budowa ul. Polnej (192kB)
Załącznik nr 6.01. - opis techniczny do projektu wykonawczego (95kB)
załącznik nr 6.02. - projekt przekroju konstrukcyjnego ulicy (44kB)
Załącznik Nr 6.03. - plan sytuacyjno-wysokościowy-ulica Polna (2055kB)
załącznik nr 6.04. - schemat tyczenia trasy (162kB)
załącznik nr 6.05. - profil podłużny - ul. Polna (227kB)
załącznik nr 6.06 - przekrój poprzeczny nr 1 (40kB)
załącznik nr 6.07. - przekrój_poprzeczny nr_2 (40kB)
załącznik nr 6.08. - przekrój poprzeczny nr 3 (21kB)
załącznik nr 6.09. - przekrój poprzeczny nr 4 (22kB)
załącznik nr 6.10. - przekrój _poprzeczny nr_5 (22kB)
załącznik nr 6.11. - przekrój_poprzeczny nr_6 (29kB)
załącznik nr 6.12. - przekrój _poprzeczny nr_7 (27kB)
załącznik nr 6.13. - przekrój _poprzeczny nr_8 (12kB)
załącznik nr 6.14. - przekroje_normalne (116kB)
załącznik nr 6.15. - przekój_konstrukcyjny nr 1 i nr 2 (369kB)
załącznik nr 6.16. - przekrój_konstrukcyjny nr 3 i nr 4 (227kB)
załącznik nr 6.17. - szczegol konstrukcyjny A (151kB)
załącznik nr 6.18. - szczegol_konstrukcyjny B (206kB)
załącznik nr 6.19. - szczegol konstrukcyjny _C (177kB)
załącznik nr 6.20. - szczegol konstrukcyjny _D (224kB)
załącznik nr 6.21. - szczegół konstrukcyjny E (179kB)
załącznik nr 6.22. - wpust uliczny _zwykly (281kB)
załącznik nr 6.23. - wpust uliczny boczny krawężnikowy (286kB)
załącznik nr 6.24. - szczegół progu zwalniającego (356kB)
załącznik nr 6.25. - wykaz budowy zjazdow (52kB)
załącznik nr 6.26. - tabela robót ziemnych (14kB)
załącznik nr 6.27. - zestawienie projektowanych wpustow (34kB)
Przedmiar robót:
załącznik nr 7 strona_tytułowa_przedmiaru_polna (60kB)
załącznik nr 7 spis_dzialow_przedmiaru_polna (40kB)
załącznik nr 7 przedmiar robót ul. Polna (77kB)
załącznik nr 7 roboty_ziemne (14kB)
załącznik nr 7 plan_polna A-3 (1205kB)
STRESZCZENIE OCENY OFERT:
Streszczenie oceny ofert (35kB)
metryczka
Opublikował: Administrator (27 marca 2009, 14:42:29)
Ostatnia zmiana: Anna Sotkiewicz-Tumanik (30 kwietnia 2009, 15:33:41)
Zmieniono: rozstrzygnięto przetarg
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1887