Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów25.01.2008

Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów

25.01.2008

Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów
na stanowisko urzędnicze

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
ul. T. Kościuszki 11
89-400 Sępólno Krajeńskie

Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

Podinspektora w Referacie Inwestycji, Rozwoju Gospodarczego, Turystyki i Sportu  w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim.

Kandydat na stanowisko Podinspektora określonego j/w winien spełniać :
1. Wymagania niezbędne:
1) być obywatelem polskim,
2) posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na wyżej   
    wymienionym stanowisku,
3) powinien mieć ukończony 18 rok życia i mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz
    korzystać z pełni praw publicznych,
4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
5) cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
6) nie być prawomocnie skazanym/ą za przestępstwo umyślne

2. Wymagania dodatkowe:
Kandydat powinien:
1)  zamieszkiwać na obszarze Gminy Sępólno Krajeńskie,
2) posiadać wykształcenie wyższe
3) posiadać prawo jazdy kat. B, 
4) wykazać się komunikatywnością, dyspozycyjnością i systematycznością,
5) posiadać odpowiedni stopień wiedzy i umiejętności niezbędnych do  korzystania  ze
    sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych,
6) wykazać się znajomością programów pomocowych Unii Europejskiej
7) posiadać znajomość procedur związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych środków
    finansowych
8) posiadać znajomość jednego języków zachodnich
9) wykazać się znajomością przepisów w zakresie:  
   • ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.
     Nr 80, poz. 717 ze zm.);
   • ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Zamówienia publiczne (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.
     1655)
   • ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 
     2000r., Nr 98 poz. 1071 ze zm.)
   • ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 145, poz.
     1591 ze zm.)
   • ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142,
     poz. 1593 ze zm.)


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) opracowywanie procedur i inwestycji związanych z realizacją projektu oraz ich
    przestrzeganie,
2) opracowywanie wniosków i projektów o pozyskiwanie środków pomocowych,
3) podejmowanie działań mających na celu promocję, upowszechnianie oraz udzielanie
    informacji o projekcie,
4) koordynacja prac związanych z realizacją projektu,
5) monitorowanie procesu wdrażania projektów,
6) monitorowanie realizacji projektu w zakresie rzeczowo – finansowym,
7) sporządzanie okresowych sprawozdań dotyczących stopnia realizacji projektów
    finansowanych ze środków Unii Europejskiej,
8) programowanie i administrowanie projektami,
9) gromadzenie i udostępnianie informacji na temat możliwości pozyskania wsparcia
    finansowego z funduszy unijnych i innych źródeł zewnętrznych,
10) inicjowanie oraz prowadzenie projektów partnerskich  z JST i lokalnymi organizacjami,
11) gromadzenie danych na temat środków pozyskiwanych w ramach projektów
     współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej,

4. Wymagane dokumenty:
1) podanie,
2) życiorys,
3) kwestionariusz osobowy ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających okresy
     zatrudnienia,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień i 
    umiejętności,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania w pełni z praw
    publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
8) aktualne zaświadczenie lekarskie bądź oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy
    na w/w stanowisku,
9) klauzula o treści : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
    zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r.
    Nr 101 poz. 926 ze zm.)

5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

      Dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim ulica T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie pokój nr 10 z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie  Inwestycji, Rozwoju Gospodarczego, Turystyki i Sportu” w godzinach urzędowania tj. od godz. 7:30 do godz. 15:30  w terminie  do  dnia 12 lutego 2008 r. ( niemniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP-ie na stronie internetowej  www.bip.gmina-sepolno.pl i na tablicy tut. Urzędu ).
       Aplikacje, które wpłynął do tut. Urzędu po powyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
       Po upływie terminu składania aplikacji zostanie ogłoszona lista kandydatów w BIP-ie spełniających wymogi formalne. Z tymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O dokładnym terminie przeprowadzenia w/w rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
   Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej na w/w stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
   Stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru będzie zawarty na umowie o pracę na czas próbny - który będzie wynosił 3 miesiące a jeśli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia funkcji na w/w stanowisku zostanie nawiązana umowa o pracę na czas nieokreślony.


Podstawa prawna: 
- ustawa z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142
  poz. 1593 ze zm.)


Sępólno Kraj., 2008 -01-25                       

B.S

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
mgr inż. Waldemar Stupałkowski

 

 

 

 


 

metryczka


Wytworzył: Bożena Strąpoć (25 stycznia 2008)
Opublikował: Anna Sobieszczyk (28 stycznia 2008, 14:34:41)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1708