Protokół Nr 30/2004

Protokół Nr 30/2004
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w dniu 25 sierpnia 2004r.

W posiedzeniu udział wzięli członkowie Komisji wg załączonej listy obecności oraz zaproszeni gość Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej Jerzy Kołsut.

Posiedzenie otworzył Przewodniczący Komisji Pan Tomasz Cyganek, który po powitaniu zebranych zaproponował następujący jego porządek:

  1. Otwarcie, powitanie, stwierdzenie quorum
  2. Analiza sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2004r.
  3. Stanowisko Komisji w sprawie pisma Pani          dot. zagospodarowania działki przy ul. wyłączenie>>
  4. Omówienie spraw bieżących
  5. Wolne wnioski i zakończenie  

Ad.1. Przewodniczący stwierdził quorum, po czym Komisja przyjęła jednogłośnie zaproponowany porządek posiedzenia.

Ad.2. Komisja dokonała szczegółowej analizy sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2004r.
Komisja nie wiosła zastrzeżeń do analizowanej dokumentacji.

Ad.3. Przewodniczący Pan Cyganek zapoznał członków Komisji z pismem Pani     w sprawie prośby o wyjaśnienie zawarcia umowy dzierżawy działki nr wyłączenie>>.
Komisja poprosiła o wyjaśnienia w tej sprawie Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej Pana Kołsuta.
Pan Kołsut wyjaśnił, iż została zawarta umowa dzierżawy w/w działki z Panem         . Wniosek Pani         o kupno działki został zaopiniowany  negatywnie na posiedzeniu Komisji Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Rady Miejskiej, która to postanowiła teren przeznaczyć do zagospodarowania Zarządowi Osiedla Nr 1.  Przede wszystkim negatywna opinia została spowodowana faktem, iż przez działkę przebiega kolektor deszczowy.

Komisja, w związku z wątpliwościami dot. wydzierżawienia działki Panu          oraz w związku z faktem, iż Pani Stryszyk w swoim piśmie zaznacza kwestie budowy ogrodzenia i posadzenia świerków na działce – postanowiła przeprowadzić wizję lokalna w/w działki.

Komisja ostatecznie, po zapoznaniu się z całością dokumentacji w sprawie działki wyłączenie>>, po wyjaśnieniach Pana Kołsuta i po przeprowadzeniu wizji lokalnej postanowiła przygotować projekt odpowiedzi do wnioskodawczyni oraz pisma do Burmistrza i Przewodniczącego Zarządu Osiedla Nr 1 o wyjaśnienie kwestii zasadzenia na działce świerków i postawienia płotu.  (pisma stanowią załącznik do niniejszego protokołu)

Ad.4. W sprawach bieżących Komisja zapoznała się z odpowiedzią Burmistrza w sprawie wniosków Komisji dot. funkcjonowania Ochotniczej Straży Pożarnej w Sępolnie Kraj.
Komisja przyjęła informacje zawarte w piśmie do wiadomości (pismo stanowi załącznik do niniejszego protokołu)

Ad.5. W wolnych wnioskach członkowie omówili sprawy związane z realizacja wniosków wysuwanych przez Komisje na swoich posiedzeniach. Stwierdzono, iż nie wszystkie wnioski zostały zrealizowane, w szczególności dotyczy to wniosków wysuniętych pod adresem Zakładu Robót Publicznych. W związku z powyższym Komisja postanowiła przeprowadzić w miesiącu wrześniu rekontrolę tegoż Zakładu.

Po wyczerpaniu porządku posiedzenia Przewodniczący zamknął obrady.

Przewodniczący Komisji
Tomasz Cyganek

protokołował:
Tomasz Dix

metryczka


Wytworzył: Tomasz Dix (25 sierpnia 2004)
Opublikował: Tomasz Dix (13 marca 2005, 17:02:18)

Ostatnia zmiana: Anna Karpacz (7 kwietnia 2023, 10:14:49)
Zmieniono: anonimizacja danych

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1206