SESJA RADY MIEJSKIEJ W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM16.08.2018

SESJA RADY MIEJSKIEJ W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM

16.08.2018

Uprzejmie zapraszam na sesję Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim, która odbędzie się w dniu 29 sierpnia 2018 r. o godz. 10.00 w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11 w sali im. L. Prądzyńskiego.
 
Tematem sesji będzie: 
  1. Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie za pierwsze półrocze 2018 roku.
  2. Przebieg inwestycji na terenie Miasta i Gminy Sępólno Krajeńskie za I półrocze 2018 r.
  3. Sprawozdanie z działalności organizacyjnej i ekonomicznej spółek gminnych za rok 2017 i I półrocze 2018 roku:
    1. Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    2. Zakładu Transportu i Usług Spółka z o.o.
  4. Uchwały wg potrzeb.
 
Przewodniczący Rady Miejskiej
Kazimierz Jagodziński 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji:
    1. stwierdzenie quorum,
    2. przedstawienie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu z XLV sesji Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim.
  3. Przyjęcie protokołu z XLVI sesji Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim.
  4. Przyjęcie protokołu z XLVII sesji Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim.
  5. Informacja Burmistrza Sępólna Krajeńskiego z działalności w okresie między  sesjami, w tym z wykonania uchwał Rady Miejskiej.
  6. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej z działalności w okresie między sesjami.
  7. Składanie interpelacji i zapytań.
  8. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie, kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Sępólno Krajeńskie oraz przebiegu wykonania planów finansowych jednostek dla których Gmina Sępólno Krajeńskie jest organem założycielskim  za pierwsze półrocze 2018 roku.
    1. przedstawienie  informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie, kształtowaniu  się Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Sępólno Krajeńskie oraz przebiegu wykonania planów finansowych jednostek dla których Gmina  Sępólno Krajeńskie jest organem założycielskim  za pierwsze półrocze 2018 roku,
    2. uchwała Nr 2/I/2018 Składu Orzekającego Nr 1 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie opinii  o  przedłożonej przez Burmistrza    Sępólna Krajeńskiego informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie za I półrocze 2018 r.
    3. opinia Komisji Budżetu i Handlu Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim  w sprawie wykonania budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie za I półrocze 2018 r.
    4. dyskusja,
    5. przyjęcie informacji.
  9. Przebieg inwestycji na terenie Miasta i Gminy Sępólno Krajeńskie za I półrocze 2018 roku.
  10. Sprawozdanie z działalności organizacyjnej i ekonomicznej spółek gminnych za okres – 2017 rok i I półrocze 2018 roku:
    1. Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.- dyskusja
    2. Zakładu Transportu i Usług Spółka z o.o.- dyskusja
  11. Podjęcie uchwał w sprawie:
    1. zmieniająca uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Sępólno Krajeńskie,
    2. zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie na 2018 rok,
    3. określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w przedszkolach i oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Sępólno Krajeńskie,
    4. aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Sępólno Krajeńskie i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
    5. ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Gminy Sępólno Krajeńskie,
    6. ustalenia zasad usytuowania na terenie Gminy Sępólno  Krajeńskie  miejsc  sprzedaży i podawania napojów alkoholowych,
    7. zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Sępólno Krajeńskie,
    8. uchwalenia Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Sępólno Krajeńskie na lata 2018-2023.
  12. Odpowiedzi na  interpelacje i zapytania oraz informacje Przewodniczącego Rady o udzielonych odpowiedziach w formie pisemnej na interpelacje i zapytania zgłoszone na poprzedniej sesji.
  13. Informacja o działaniach podjętych w okresie między sesjami w zakresie problematyki poruszanej na poprzedniej sesji RM w punkcie „wolne wnioski i informacje”.
  14. Wolne wnioski i informacje.
  15. Zakończenie sesji.

metryczka


Wytworzył: Przewodniczący Rady Miejskiej (16 sierpnia 2018)
Opublikował: Administrator (16 sierpnia 2018, 08:51:09)

Ostatnia zmiana: Administrator (16 sierpnia 2018, 10:47:46)
Zmieniono: estetykę

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 362