Strona główna > Aktualności |
Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze.19.04.2006
Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze.
19.04.2006Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze.
Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
ul. T. Kościuszki 11
89-400 Sepólno Krajeńskie
Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Podinspektora w Referacie Rozwoju Gospodarczego, Ochrony Środowiska, Turystyki i Rekreacji w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim.
- Wymagania niezbędne dotyczące osoby starającej się o zatrudnienie na w/w stanowisku:
- jest obywatelem polskim,
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
- ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, na określonym stanowisku,
- posiada co najmniej wykształcenie średnie.
- Wymagania dodatkowe:
- kandydat powinien zamieszkiwać na obszarze Gminy Sępólno Krajeńskie,
- wykształcenie wyższe preferowane w zakresie: ochrony środowiska, administracji lub ekonomiczne.
- komunikatywność, dyspozycyjność i systematyczność,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- niekaralność,
- umiejętność obsługi oprogramowania Microsoft Office,
- znajomość jednego z języków zachodnich,
- posiadanie prawa jazdy,
- znajomość przepisów w zakresie:
- ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Zamówienia publiczne ( Dz.U. z 2004r., Nr 19, poz. 177 ze zm.) ,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U. z 2000r., Nr 98 poz. 1071 ze zm.)
- ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001r. Nr 145 poz 1591 ze zm. )
- ustawa z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
2) Nadzorowanie prowadzenia i przygotowania określonych trybów zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.
3) Sprawdzanie zgodności przygotowanej przez pracowników Urzędu dokumentacji przetargowej z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.
4) Prowadzenie akcji ekologicznych i edukacyjnych w zakresie ochrony środowiska.
5) Przygotowywanie opracowań ogólnych i szczegółowych na temat dostępnych zasobów, które mogą być wykorzystane do prowadzenia działalności gospodarczej (np.: nieruchomości będące własnością gminy lub oferowane przez prywatnych właścicieli).
6) Przygotowywanie ofert inwestycyjnych i umieszczanie ich na dostępnych stronach internetowych oraz w biuletynach.
7) Współpraca z lokalnymi przedsiębiorcami.
8) Nawiązywanie współpracy z instytucjami otoczenia biznesu : centra wspierania przedsiębiorczości, fundusze poręczeń, fundusze pożyczkowe.
9) Współpraca z instytucjami i organizacjami zajmującymi się działalnością dotyczącą rozwoju zasobów ludzkich (urząd pracy, jednostki szkolące).
10)Nawiązywanie kontaktów i współpracy z potencjalnymi inwestorami lub
firmami planującymi poszerzenie działalności.
11)Wystawianie faktur dotyczących działu.
12)Przygotowanie materiałów pod przetargi.
13)Wprowadzanie danych dotyczących referatu do Biuletynu Informacji
Publicznych.
14) Wykonywanie czynności zleconych przez Burmistrza, Z-cę Burmistrza, Sekretarza i Kierownika Referatu Rozwoju Gospodarczego, Ochrony Środowiska, Turystyki i Rekreacji. - Wymagane dokumenty:
- życiorys,
- kwestionariusz osobowy ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),
- kserokopie świadectwa pracy potwierdzające okresy zatrudnienia,
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów lub zaświadczenie o ukończeniu studiów,
- inne dokumenty: o stanie zdrowia, posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- zaświadczenie lub oświadczenie o niekaralności,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb związanych z rozpatrzeniem wniosku o zatrudnienie.
- Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim ulica T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie pokój nr 10 z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie IRG” w terminie do dnia 4 maja 2006r.
( niemniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP-ie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl i na tablicy tut. Urzędu ).
Aplikacje, które wpłynął do tut. Urzędu po powyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu składania aplikacji zostanie ogłoszona lista kandydatów w BIP-ie spełniających wymogi formalne. Z tymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O dokładnym terminie przeprowadzenia w/w rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej na w/w stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
Stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru będzie zawarty na umowie o pracę na czas próbny - który będzie wynosił 3 miesiące a jeśli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia funkcji na w/w stanowisku zostanie nawiązana umowa o pracę na czas określony lub nieokreślony.
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 6 maja 2005r. o zmianie ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządowych kolegiach odwoławczych i ustawy o systemie oświaty ( Dz.U. z 2005r., Nr 122, poz. 1020).
Sępólno Kraj. 2006-04-19
Burmistrz
Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski
metryczka
Wytworzył: Bożena Strąpoć (19 kwietnia 2006)
Opublikował: Bożena Strąpoć (19 kwietnia 2006, 15:11:05)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 992