Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze.19.04.2006

Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze.

19.04.2006

Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze.

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
ul. T. Kościuszki 11
89-400 Sepólno Krajeńskie

Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Podinspektora w Referacie Rozwoju Gospodarczego, Ochrony Środowiska, Turystyki i Rekreacji w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim
.

  1. Wymagania niezbędne dotyczące osoby starającej się o zatrudnienie na w/w stanowisku:
    • jest obywatelem polskim,
    • posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
    • ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    • posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, na określonym stanowisku,
    • posiada co najmniej wykształcenie średnie.
  2. Wymagania dodatkowe:
    • kandydat powinien zamieszkiwać na obszarze Gminy Sępólno Krajeńskie,
    • wykształcenie wyższe  preferowane w zakresie: ochrony środowiska, administracji lub ekonomiczne.
    • komunikatywność, dyspozycyjność i systematyczność,
    • posiadanie nieposzlakowanej opinii,
    • niekaralność,
    • umiejętność obsługi oprogramowania  Microsoft Office,
    • znajomość jednego z języków zachodnich,
    • posiadanie prawa jazdy,
    • znajomość przepisów w zakresie: 
      • ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Zamówienia publiczne ( Dz.U. z 2004r., Nr 19, poz. 177 ze zm.) ,
      • ustawa z dnia 14 czerwca  1960r.  Kodeks  postępowania  administracyjnego ( Dz.U. z 2000r., Nr 98 poz. 1071 ze zm.)
      • ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001r. Nr 145 poz 1591 ze zm. )
      • ustawa z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1)     Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
    2)     Nadzorowanie  prowadzenia  i  przygotowania  określonych  trybów  zgodnie  z ustawą o zamówieniach publicznych.
    3)     Sprawdzanie zgodności przygotowanej przez pracowników Urzędu dokumentacji przetargowej z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.
    4)     Prowadzenie akcji ekologicznych i edukacyjnych w zakresie ochrony środowiska.
    5)     Przygotowywanie opracowań ogólnych i szczegółowych na temat dostępnych zasobów, które mogą być wykorzystane do prowadzenia działalności gospodarczej (np.: nieruchomości będące własnością gminy lub oferowane przez prywatnych  właścicieli).
    6)     Przygotowywanie ofert inwestycyjnych i umieszczanie ich na dostępnych stronach internetowych oraz w biuletynach.
    7)     Współpraca z lokalnymi przedsiębiorcami.
    8)     Nawiązywanie współpracy z instytucjami otoczenia biznesu : centra wspierania przedsiębiorczości, fundusze poręczeń, fundusze pożyczkowe.
    9)     Współpraca z instytucjami i organizacjami zajmującymi się działalnością dotyczącą rozwoju zasobów ludzkich (urząd pracy, jednostki szkolące).
    10)Nawiązywanie kontaktów  i  współpracy  z potencjalnymi   inwestorami   lub
         firmami planującymi poszerzenie działalności.
    11)Wystawianie faktur dotyczących działu.
    12)Przygotowanie materiałów pod przetargi.
    13)Wprowadzanie danych dotyczących  referatu      do     Biuletynu   Informacji 
          Publicznych.
    14) Wykonywanie czynności zleconych przez Burmistrza, Z-cę Burmistrza, Sekretarza i Kierownika Referatu Rozwoju Gospodarczego, Ochrony Środowiska, Turystyki i Rekreacji.
  4. Wymagane dokumenty:
    • życiorys,
    • kwestionariusz osobowy ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),
    • kserokopie świadectwa pracy potwierdzające okresy zatrudnienia,
    • list motywacyjny,
    • kserokopia dyplomu ukończenia studiów lub zaświadczenie o ukończeniu studiów,
    • inne dokumenty: o stanie zdrowia, posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    • zaświadczenie lub oświadczenie o niekaralności,
    • zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb związanych z rozpatrzeniem wniosku o zatrudnienie.
  5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim ulica T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie pokój nr 10 z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie  IRG”  w terminie  do  dnia  4 maja 2006r.
    ( niemniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP-ie na stronie internetowej  www.bip.gmina-sepolno.pl i na tablicy tut. Urzędu ).
     Aplikacje, które wpłynął do tut. Urzędu po powyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
    Po upływie terminu składania aplikacji zostanie ogłoszona lista kandydatów w BIP-ie spełniających wymogi formalne. Z tymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O dokładnym terminie przeprowadzenia w/w rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
             Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej na w/w stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
             Stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru będzie zawarty na umowie o pracę na czas próbny - który będzie wynosił 3 miesiące a jeśli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia funkcji na w/w stanowisku zostanie nawiązana umowa o pracę na czas określony lub nieokreślony.

Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 6 maja 2005r. o zmianie ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządowych kolegiach odwoławczych i ustawy o systemie oświaty ( Dz.U. z 2005r., Nr 122, poz. 1020).
 
Sępólno Kraj. 2006-04-19

Burmistrz
Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski

metryczka


Wytworzył: Bożena Strąpoć (19 kwietnia 2006)
Opublikował: Bożena Strąpoć (19 kwietnia 2006, 15:11:05)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 992