Burmistrz Sępólna Krajeńskiego ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy animatorów sportu na obiektach „Orlik 2012” przy Zespole Szkół Nr 1 i Zespole Szkół nr 3 w Sępólnie Krajeńskim.18.01.2011

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy animatorów sportu na obiektach „Orlik 2012” przy Zespole Szkół Nr 1 i Zespole Szkół nr 3 w Sępólnie Krajeńskim.

18.01.2011

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy animatorów sportu  na obiektach „Orlik 2012” przy Zespole Szkół Nr 1 i Zespole Szkół nr 3  w Sępólnie Krajeńskim.

1. Wymagania niezbędne dotyczące osoby starającej się o zatrudnienie na w/w
    stanowiska:
•    obywatelstwo polskie;
•    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
•    posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku animatora, tj. spełnianie jednego z poniższych warunków:
o    posiadanie kwalifikacji instruktora sportowego,
o    posiadanie kwalifikacji trenera sportowego,
o    posiadanie kwalifikacji nauczyciela wychowania fizycznego.
2. Wymagania dodatkowe
•    zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, sumienność, zaangażowanie, umiejętność pracy z dziećmi i młodzieżą, dyspozycyjność, komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań:
•    organizowanie i prowadzenie zajęć sportowo – rekreacyjnych,
•    organizowanie i prowadzenie gier oraz zabaw ruchowych,
•    organizowanie pokazów i konkursów sportowych,
•    organizowanie i przeprowadzanie innych – uzgodnionych i zatwierdzonych przez zarządcę obiektu – form zajęć sportowych i rekreacyjnych,
•    zarządzanie powierzonym obiektem i jego wyposażeniem.
Realizacja ww. zadań odbywać się będzie przez 9 miesięcy 2011r., w dniach i godzinach określonych w punkcie 2b Regulaminu korzystania z kompleksu boisk sportowych stanowiącego załącznik do uchwały Nr LI/367/10 Rady Miejskiej w Sępólnie Krajeńskim z dnia 30 września 2010r.
4. Wymagane dokumenty:
•    list motywacyjny,
•    życiorys oraz aktualna fotografia,
•    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej),
•    kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
•    kserokopie świadectw pracy potwierdzające okresy zatrudnienia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
•    oświadczenie lub zaświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie zawodu animatora sportowego,
•    oświadczenie  kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
•    oświadczenie kandydata o uzyskanych nagrodach, wyróżnieniach oraz naganach i karach porządkowych (lub ich braku) w poprzednich miejscach zatrudnienia,
•    klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.)”.
5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie   Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, ulica Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, pokój nr 10, w godz. 7.30 – 15.30  z dopiskiem:   

Dotyczy naboru na stanowisko Animatora sportu na obiekcie „ Moje Boisko ORLIK 2012” przy  Zespole Szkół nr 1 lub nr 3 w Sępólnie Krajeńskim w terminie do dnia 28 stycznia 2011r. włącznie.

Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po powyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu  składania  aplikacji  zostanie  utworzona  lista  kandydatów spełniających  wymogi  formalne.  Z wyłonionymi kandydatami  zostaną przeprowadzone rozmowy  kwalifikacyjne.  O dokładnym terminie i miejscu przeprowadzenia w/w rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie pisemnie lub telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej tut. Urzędu Miejskiego.
Umowa zlecenie z osobą  wyłonioną w drodze naboru będzie zawarta na czas określony   w wymiarze 9 miesięcy: od 01.03.2011r. do  30.11.2011r.  

 
Sępólno Krajeńskie, dnia 13.01.2011r.   





T.T.

metryczka


Wytworzył: Tadeusz Telicki (18 stycznia 2011)
Opublikował: Dawid Zabrocki (18 stycznia 2011, 12:56:23)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 822