Strona główna > Aktualności |
BURMISTRZ SĘPÓLNA KRAJEŃSKIEGO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY INSPEKTOR DS. OBSŁUGI KANCLERYJNO – BIUROWEJ ORAZ SEKRETARIATU08.10.2021
BURMISTRZ SĘPÓLNA KRAJEŃSKIEGO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY INSPEKTOR DS. OBSŁUGI KANCLERYJNO – BIUROWEJ ORAZ SEKRETARIATU
08.10.2021BURMISTRZ SĘPÓLNA KRAJEŃSKIEGO
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
INSPEKTOR
DS. OBSŁUGI KANCLERYJNO – BIUROWEJ ORAZ SEKRETARIATU
w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim,
89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
INSPEKTOR
DS. OBSŁUGI KANCLERYJNO – BIUROWEJ ORAZ SEKRETARIATU
w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim,
89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11
Proponowany termin
zatrudnienia: listopad 2021 r.
Data ogłoszenia naboru 08.10.2021 r.
Termin składania dokumentów: 19.10.2021 r.
Wymiar czasu pracy – 1 etat
1. Wymagania niezbędne:
Data ogłoszenia naboru 08.10.2021 r.
Termin składania dokumentów: 19.10.2021 r.
Wymiar czasu pracy – 1 etat
1. Wymagania niezbędne:
Kandydat powinien:
- posiadać obywatelstwo polskie;
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadać
kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na w/w stanowisku tj. wykształcenie
wyższe oraz 3 letni staż pracy.
2.
Wymagania dodatkowe:
Kandydat powinien:
- posiadać wykształcenie wyższe preferowane, tj. administracyjne, prawo
- posiadać doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonywania czynności na ww. stanowisku: wykształcenie wyższe oraz 3 lata stażu pracy;
- posiadać znajomość
aktów prawnych stosowanych na stanowisku pracy tj.:
a) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
b) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
c) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
d) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
e) ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
f) ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej;
g) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; - posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego, w tym poczty elektronicznej, ePUAP;
- wykazywać się dokładnością, komunikatywnością, dyspozycyjnością, systematycznością;
- posiadać zdolność
analitycznego myślenia.
- Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Burmistrzowi Sępólna Krajeńskiego, Zastępcy Burmistrza i Sekretarzowi Gminy;
- Realizacja czynności związanych z pełnieniem funkcji reprezentacyjnych przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego oraz nadzór nad realizowaniem kalendarza spotkań;
- Prowadzenie
spraw kancelaryjno-technicznych, a w szczególności:
a) prowadzenie obsługi kancelaryjnej oraz sekretariatu Urzędu;
b) przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji wewnątrz Urzędu;
c) prowadzenie rejestru przesyłek wpływających;
d) powadzenie rejestru delegacji służbowych;
e) prowadzenie rejestru zgłoszonych skarg i wniosków i petycji oraz przekazywanie ich do załatwienia osobom i jednostkom organizacyjnym;
f) prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń Burmistrza Sępólna Krajeńskiego jako organu gminy;
g) prowadzenie rejestru wydawanych upoważnień i pełnomocnictw;
h) prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej;
i) prowadzenie rejestru zgłoszonych odwołań i reklamacji oraz przekazywanie ich do załatwienia kierownikom referatów oraz pracownikom na samodzielnych stanowiskach pracy; - Prowadzenie prenumeraty czasopism;
- Kompletowanie informacji prasowych dotyczących Gminy Sępólno Krajeńskie;
- Zamawianie druków akcydensowych;
- Zamawianie pieczęci urzędowych oraz prowadzenie rejestru ewidencji pieczęci i pieczątek;
- Obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego, Zastępcę Burmistrza i Sekretarza Gminy;
- Protokołowanie zebrań organów jednostek pomocniczych Gminy organizowanych przez Burmistrza;
- Przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie kontaktów z Burmistrzem Sępólna Krajeńskiego, Zastępcą Burmistrza, Sekretarzem Gminy bądź kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu,
- Odbiór przesyłek pocztowych oraz innych przesyłek wpływających do Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim,
- Poświadczenie własnoręczności podpisów oraz poświadczania zgodności duplikatów, odpisów, wyciągów, wypisów lub kopii – w zakresie dokonywanym przez organ administracji samorządowej,
- Opracowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji powierzonych zadań, w tym opracowywanie aktualnych danych do Biuletynu Informacji Publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi,
- Prowadzenie strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie spraw Referatu Organizacyjnego, w tym publikacja zarządzeń Burmistrza w BIP,
- Przekazywanie dokumentów z prowadzonego stanowiska pracy do archiwum zakładowego według Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt,
- Przestrzeganie przepisów ujętych w:
b) ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
4.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys – curriculum vitae;
- kserokopie świadectw pracy;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie;
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.”;
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;
- inne dokumenty potwierdzające posiadane
kwalifikacje i umiejętności.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat. Miejsce pracy na I piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim (budynek nie jest wyposażony w podjazd dla wózków). Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
6.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu wrześniu 2021 r. w Urzędzie
Miejskim w Sępólnie Krajeńskim w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż
6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie pokój nr 10 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – inspektor ds. obsługi kancelaryjno-biurowej oraz sekretariatu w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim.” od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania tj. w poniedziałek, środę, czwartek od godz. 7:30 do godz. 15:30, we wtorek od godz. 7:30 do godz. 16:00, w piątek od godz. 7:30 do godz. 15:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w terminie do dnia 19.10.2021 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie pokój nr 10 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – inspektor ds. obsługi kancelaryjno-biurowej oraz sekretariatu w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim.” od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania tj. w poniedziałek, środę, czwartek od godz. 7:30 do godz. 15:30, we wtorek od godz. 7:30 do godz. 16:00, w piątek od godz. 7:30 do godz. 15:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w terminie do dnia 19.10.2021 r.
Dokumenty
aplikacyjne opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy
pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z Ustawą z dnia 5 września
2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej) można składać
drogą elektroniczną na skrzynkę sekretariat@gmina-sepolno.pl bądź skrzynkę aplikacji e-puap na koncie Gminy Sępólno Krajeńskie w
terminie do dnia 19.10.2021 r.
Dokumenty
aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie (ważna data
wpływu do Urzędu, data stempla pocztowego w przypadku wysłania dokumentów
aplikacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego, data wpływu na
elektroniczną skrzynkę pocztową oraz skrzynkę aplikacji e-puap w przypadku
wysłania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną) oraz niekompletne nie
będą rozpatrywane.
Informacja o
wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej (www.bip.gmina-sepolno.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu
Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim.
7. Informacja dot. dokumentów aplikacyjnych.
7. Informacja dot. dokumentów aplikacyjnych.
- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;
- dokumenty aplikacyjne osób, które zostały umieszczone w protokole zgodnie z § 11 ust. 2 pkt 1 regulaminu, zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy o pracę z osobą wyłonioną w drodze naboru.
- dokumenty
aplikacyjne pozostałych osób będą odbierane osobiście przez zainteresowanych w
ciągu 1 miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru. Po tym terminie
dokumenty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.
Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski
Sępólno Krajeńskie, dnia 08.10.2021 r.
Załączniki:
metryczka
Wytworzył: Edyta Łucyszyn (8 października 2021)
Opublikował: Michał Otlewski (8 października 2021, 11:54:02)
Ostatnia zmiana: Michał Otlewski (8 października 2021, 16:32:59)
Zmieniono: estetyka
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 524