Strona główna > Aktualności |
Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko księgowego w Centrum Kultury i Sztuki w Sępólnie Krajeńskim 27.06.2008
Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko księgowego w Centrum Kultury i Sztuki w Sępólnie Krajeńskim
27.06.2008Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko księgowego w Centrum Kultury i Sztuki w Sępólnie Krajeńskim
Dyrektor Centrum Kultury i Sztuki w Sępólnie Krajeńskim
ul. Kościuszki 4
89-400 Sępólno Krajeńskie
Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Głównego księgowego w Centrum Kultury i Sztuki w Sępólnie Krajeńskim.
1.Wymagania niezbędne dotyczące osoby starającej się o zatrudnienie na w/w
stanowisku
- jest obywatelem polskim,
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na
określonym stanowisku,
- ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych
oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, na określonym
stanowisku,
- spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne
wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub
ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i
posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych
przepisów,
d) posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego
prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na
podstawie odrębnych przepisów.
2. Wymagania dodatkowe
- posiada nieposzlakowaną opinię,
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,
- cechuje się biegłą znajomością obsługi komputera, systemu Windows,
aplikacji informatycznych MS Office, programu „Płatnik”, oprogramowania
księgowego oraz Home-banking,
- posiada wiedzę na temat księgowości budżetowej i zna akty prawne w
zakresie
* ustawa z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych(Dz. U. z
2005 r. Nr 249 poz.2104 ze zm.),
* ustawa z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tekst jednolity z
2002r. Dz.U. Nr 76, poz. 694 ze zm.),
* ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2004 r., Nr 19 poz. 177 ze zm.).
* ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i
prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2001 r. Nr 13, poz. 123 ze zm.)
* Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 18 grudnia 2002r.w
sprawie szczegółowych zasad rachunkowości oraz planów kont
dla budżetu państwa, budżetu jednostek samorządu terytorialnego
oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych ( Dz.U.
Nr 153, poz 1752),
* ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania
administracyjnego (Dz.U. z 2000r., Nr 98 poz. 1071 ze zm.).
* ustawa z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń
społecznych (Dz.U. Nr 137, poz. 887 ze zm.)
* ustawa z dnia 25 czerwca 1999r. o świadczeniach
pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i
macierzyństwa (Dz.U. Nr 60, poz. 636 ze zm.)
3. Zakres wykonywanych zadań:
- prowadzenie rachunkowości jednostki,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych
i finansowych z planem finansowym,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów
dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- sporządzanie listy płac,
- obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,
- sporządzanie deklaracji podatkowych,
- prowadzenie rozliczeń ZUS,
- dekretowanie i sporządzanie przelewów bankowych,
- prowadzenie kartoteki wynagrodzeń poszczególnych pracowników oraz
wystawienie zaświadczeń o wysokości zarobków,
- sporządzanie wymagalnych sprawozdań finansowych
- sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu zatrudnienia i
wynagrodzenia oraz z zakresu środków trwałych
- wykonywanie innych czynności zlecanych przez dyrektora
4. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys(aktualna fotografia)
- kwestionariusz osobowy ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery
zawodowej),
- odpis dyplomu ukończenia studiów, kursów, studium,
- inne dokumenty: o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie świadectwa pracy potwierdzające okresy zatrudnienia,
- oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie zawód
głównego księgowego
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- opinie pracodawców z poprzednich miejsc pracy lub oświadczenie
kandydata o uzyskanych nagrodach, wyróżnieniach oraz naganach i karach
porządkowych(lub ich braku) w poprzednich miejscach zatrudnienia.
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb związanych z
rozpatrzeniem wniosku o zatrudnienie.
5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach
w sekretariacie Centrum Kultury i Sztuki. w Sępólnie Krajeńskim, ulica Kościuszki 4, 89-400
Sępólno Krajeńskie z dopiskiem:
„ Dotyczy naboru na stanowisko Głównego księgowego w Centrum Kultury i
Sztuki w Sępólnie Krajeńskim” w terminie do dnia 10 lipca 2008 r.
Aplikacje, które wpłyną do tut. Centrum Kultury i Sztuki po powyżej określonym
terminie, nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu składania aplikacji zostanie ogłoszona lista kandydatów w BIP-ie
spełniających wymogi formalne. Z tymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy
kwalifikacyjne. O dokładnym terminie przeprowadzenia w/w rozmów kandydaci zostaną
poinformowani indywidualnie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej
w Biuletynie Informacji Publicznej na w/w stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej
tut. Centrum Kultury i Sztuki.
Stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru będzie zawarty na umowie o
pracę na czas próbny - który będzie wynosił 3 miesiące a jeśli nie będzie zastrzeżeń, co
do pełnienia funkcji na w/w stanowisku zostanie nawiązana umowa o pracę na czas
określony lub nieokreślony.
Podstawa prawna:
-ustawa z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności
kulturalnej (Dz. U. z 2001 r. Nr 13, poz 123 ze zm.)
Sępólno Kraj., dnia 26 czerwiec 2008 r.
Dyrektor Centrum Kultury i Sztuki
mgr Julita Maciaszek
metryczka
Wytworzył: Jacek Wojtania (27 czerwca 2008)
Opublikował: Jacek Wojtania (27 czerwca 2008, 09:17:53)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 975