Otwarty konkurs ofert na wsparcie zadania promocji zatrudnienia i aktywizacji zawodowej19.11.2008

Otwarty konkurs ofert na wsparcie zadania promocji zatrudnienia i aktywizacji zawodowej

19.11.2008

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego   ogłasza otwarty konkurs ofert, mający na celu przyznanie dotacji organizacjom pozarządowym oraz podmiotom, o których mowa w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie – na: wsparcie zadania publicznego w zakresie zadań z zakresu  promocji zatrudnienia i aktywizacji zawodowej.2009 roku.

Przedmiotem konkursu jest wsparcie wykonania zadania publicznego, wraz z udzieleniem dotacji na jego dofinansowanie.
Postępowanie konkursowe będzie prowadzone zgodnie z:

  1. Ustawą z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie(Dz. U. Nr 96, poz. 873 ze zm.) i Uchwałą Nr XXV/184/08 Rady Miejskiej w Sępólnie Kraj. z dnia 30 października 2008 r. w sprawie: przyjęcia rocznego programu współpracy Gminy Sępólno Krajeńskie z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w zakresie działalności pożytku publicznego na rok 2009.
  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zdania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. Nr 264, poz. 2207)

  1. Nazwa zadania: Gminne Centrum Informacji

  2. Rodzaje zadania
    Kompleksowa obsługa młodzieży i dorosłych bezrobotnych w poszukiwaniu pracy przy pomocy Internetu oraz pomoc w zakładaniu działalności gospodarczej w roku 2009
    (początek od 2 stycznia 2009 r. do 31 grudnia 2009 r.), w tym prowadzenie szkoleń, konkursów, poradnictwa, aktywizacji zawodowej dla :
    1) bezrobotnych,
    2) młodzieży,
    3) pracodawców
    4) emerytów i rencistów
    5) osób niepełnosprawnych

  3. Oferty powinny prezentować predyspozycje zadania, którego realizacja rozpoczyna się 2 stycznia 2009 r. a zakończy 31 grudnia 2009 r.

  4. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania:

    Na realizację zadania Gminne Centrum Informacji Gmina Sępólno Krajeńskie w ramach otwartego konkursu ofert w roku 2008 przeznaczyła 54.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiątcztery tysięce złotych).
    Maksymalna wysokość środków Gminy przeznaczonych na realizację zadania w 2009 roku wynosi 65.000,00 złotych (słownie: sześćdziesiątpięć tysięcy złotych), przy czym wkład własny przyjmuje się środki finansowe i rzeczowe wycenione.

  5. Zasady przyznawania dotacji:
    Zgodne z art. 15 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( Dz. U. Nr 96, poz. 873 ze zm.)

  6. Termin, warunki oraz miejsce realizacji zadania:
    Realizacja zadania przewidziana jest na okres od 2 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku, warunki realizacji zadania:
    a)      w konkursie mogą uczestniczyć podmioty wymienione w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873 ze zm.),
    b)      zlecenie realizacji zadania przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego nastąpi w trybie określonym w art. 16 Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873 ze zm.),
    c)      szczegółowe warunki realizacji zadania uregulowane zostaną w umowie zawartej pomiędzy Gminą Sępólno Kraj a oferentem,
    d)      miejsce realizacji zadania w obiekcie na terenie miasta Sępólno Kraj.

  7. Termin i miejsce składania ofert:

    Oferty zawierające wszystkie niezbędne załączniki, dane i dokumenty, pozwalające ocenić zdolność Organizacji do spełnienia warunków, należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Kraj. ul. T. Kościuszki 11 (biuro nr 10, parter) w nieprzekraczalnym terminie do 19.12.2008 r.

    Do oferty należy dołączyć:
    1) Sprawozdanie merytoryczne i finansowe z działalności podmiotu za rok 2007 (w przypadku krótszej działalności, za okres od utworzenia organizacji do daty ogłoszenia konkursu).
    2) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego rejestru i umocowanie osób go reprezentujących.
    3) Statut podmiotu.
    4) Zgodę Właścicieli obiektu, w którym projekt będzie realizowany.

  8. Termin, tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty:

    Złożone w Konkursie oferty będą rozpatrywane pod względem formalnym przekazywane są pod obrady Komisji Opiniująco - Doradczej, która zbiera się najpóźniej w 7 dniu po upływie terminu składania ofert. Komisja opiniuje oferty i sporządza dla Komisji konkursowej rekomendacje ofert organizacji.
    Natomiast oceny merytorycznej i wyboru ofert dokona Komisja Konkursowa składająca się z trzech osób, powołana Zarządzeniem Burmistrza Nr  Or – 0152-1/07 dnia 3 stycznia 2007 r.
    Dysponent zawiera z Organizacją wyłonioną w Konkursie umowę na realizację zadania publicznego.
    Oferty oceniane będą według następujących kryteriów:
    1.  Przy wyborze oferty (w skali punktowej od 0 do 100 ) brane będzie pod uwagę:
    1)możliwość realizacji zadania przez oferenta, w tym :
    a)      posiadana baza szkoleniowej zgodna z wymaganiami ( 0 – 10 pkt ),
    b)      ilość grup szkoleniowych i prowadzonych tematycznie zajęć ( 0 -20 pkt ) ,
    c)      kwalifikacje kadry szkoleniowej ( 0 – 15 pkt ) ,
    d)      bieżąca informacja na stronie internetowej o wolnych miejscach pracy, ukazywania walorów turystycznych i krajobrazowych ( 0 – 15 pkt ),
    e)      zwiększanie oferty informacyjnej o rynku pracy ( 0 – 5 pkt ),
    f)        inicjowanie zmiany kwalifikacji zawodowych do potrzeb rynku pracy ( 0 – 5 pkt ),
    g)      promowanie Gminy( 0 – 15 pkt ),
    h)      rzetelny budżet ( 0 - 15 pkt ),

    2)kosztów realizacji zadania, wysokość wkładu własnego i z innych źródeł, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania,

    3) wysokość środków publicznych przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację zadania 65.000,00 złotych

  9. Zawarcie umowy:

    Zarządzenie Burmistrza będzie stanowiło podstawę do zawarcia umowy o wsparcie zadania publicznego w roku 2009. Umowy będą zawierane z wyłonionymi w wyniku konkursu oferentami w terminie 7 dni od wydania w/w Zarządzenia.

  10. Zastrzeżenia i uwagi.

    1. Dotacje nie mogą być udzielone na:
    1) przedsięwzięcia, które są dofinansowane z budżetu miejskiego lub jego funduszy celowych na podstawie przepisów szczególnych,
    2) pokrycie deficytu zrealizowanych wcześniej przedsięwzięć,
    3) budowę, zakup budynków lub lokali, zakup gruntów,
    4) działalność gospodarczą podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego,
    5) udzielania pomocy osobom fizycznym lub prawnym,
    6) działalność polityczną lub religijną.

    2. Gmina Miasta Sępólno Kraj. zastrzega sobie prawo do żądania złożenia przez oferenta lub okazania oryginałów dokumentów, których kopie uwierzytelnione stanowiły załączniki do oferty.


    3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Ogłoszeniu zastosowanie mają przepisy ustawy z 24.kwietnia.2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie(Dz. U. Nr 96, poz. 873 ze zm.), oraz Uchwały Nr XXV/184/08  Rady Miejskiej w Sępólnie Kraj. z dnia 30 października 2008 r. w sprawie: przyjęcia rocznego programu współpracy Gminy Sępólno Krajeńskie z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami w zakresie działalności pożytku publicznego na rok 2009.
Uwaga! Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
Wzór oferty, umowy i sprawozdania z realizacji zadania publicznego oraz wszelkie informacje dotyczące Konkursu dostępne są w biurze Nr 23 Urzędu Miejskiego w Sępólnie Kraj.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Organizacjami jest Pani Bogumiła Bławat telefon (052) 389 42 36 Referat Spraw Obywatelskich.
B.B.

Burmistrz
Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski

Druk oferty pobierz >> (99kB) word
Druk sprawozdania pobierz>> (74kB) word

metryczka


Wytworzył: Bogumiła Bgumiła (19 listopada 2008)
Opublikował: Administrator (19 listopada 2008, 13:33:25)

Ostatnia zmiana: Katarzyna Włodarczak (17 lipca 2009, 09:16:58)
Zmieniono: zmiana zał.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 466