Zapytanie ofertowe19.12.2014

Zapytanie ofertowe

19.12.2014

Znak sprawy: Gkr 271.1.2014                                                        Sępólno Krajeńskie 18.12.2014 r.
                                              





ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Gmina Sępólno Krajeńskie zaprasza do złożenia ofert na:
Świadczenie usług związanych z mechanicznym odśnieżaniem dróg na terenie sołectw gminy Sępólno Krajeńskie
2.     Przedmiot zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z mechanicznym odśnieżaniem dróg w poszczególnych  trzech rejonach na terenie sołectw gminy Sępólno Krajeńskie, tj.:
 
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla czterech części obejmuje:
- zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015, w poszczególnych sołectwach Gminy Sępólno Krajeńskie, poprzez wykonanie usługi odśnieżania oraz usuwania zatorów śnieżnych według potrzeb, w dni robocze jak też w dni wolne od pracy.
- jezdnia powinna być odśnieżona na całej szerokości, maksymalna wysokość warstwy śniegu po wykonaniu usługi odśnieżania 5 cm.
- rozliczenie za wykonane prace objęte umową będzie dokonywane miesięcznie według stawek godzinowych - zgodnie z przedłożona ofertą.
- wykonawca zobowiązany jest do utrzymania sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia w pełnej gotowości do pracy, tak, aby wyjazd do pracy mógł nastąpić w ciągu godziny od otrzymania wezwania.
- sprzęt do wykonania w/w prac zapewnia Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania minimum dwóch jednostek sprzętowych na jeden rejon.
- wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich poleceń upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim dotyczących prac przy zimowym utrzymaniu dróg oraz jest odpowiedzialny za należytą jakość ich wykonania.
- wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia pełnej dyspozycji, co do obsady sprzętu i pracy w różnych porach dnia. Termin rozpoczęcia pracy danego sprzętu jak i czas pracy będzie uzależniony od panujących w danej chwili warunków atmosferycznych. Wykonawca po otrzymaniu zawiadomienia o podstawieniu danego sprzętu do pracy jest zobowiązany niezwłocznie to uczynić.
- wykonawca podczas wykonywania prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg jest zobowiązany do przestrzegania dyscypliny pracy, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów prawa o ruchu drogowym. Za ewentualne szkody powstałe osobom trzecim podczas wykonywania tych prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
 
Realizacja zamówienia nastąpi w trzech rejonach:
Część 1 - Rejon nr 1 (sołectwa: Dziechowo, Lutówko, Piaseczno, Sikorz, Trzciany, Zalesie) – odśnieżanie ok. 20 km dróg.
Część 2 - Rejon nr 2 (sołectwa: Iłowo, Jazdrowo, Kawle, Lutowo, Radońsk, Wiśniewa, Wiśniewka) – odśnieżanie ok. 9 km dróg.
Część 3 - Rejon nr 4 (sołectwa: Świdwie, Wysoka Krajeńska, Zboże, Niechorz) – odśnieżanie ok. 16 km dróg.
 
 
 
3. Oferta wariantowa
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4        Oferta częściowa
      Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujący zakres zamówienia:
Część 1: Rejon nr 1 (sołectwa: Dziechowo, Lutówko, Piaseczno, Sikorz, Trzciany, Zalesie)
Część 2: Rejon nr 2 (sołectwa: Iłowo, Jazdrowo, Kawle, Lutowo, Radońsk, Wiśniewa, Wiśniewka)
Część 3: Rejon nr 4 (sołectwa: Świdwie, Wysoka Krajeńska, Zboże, Niechorz)
 
Wykonawca może składać oferty dla jednej lub więcej części zamówienia objętych niniejszym postępowaniem.
 
5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 90620000-9 - Usługi odśnieżania…………………………
6. Termin realizacji zamówienia : od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2015.
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub faxem lub e-mailem do dnia 05.01.2015 r.
- forma pisemna : Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie
- fax : /052/ 389 42 20
- e-mail : sekretariat@gmina-sepolno.pl
8.Warunki płatności: Wykonawca wystawi Zamawiającemu faktury częściowe z terminem płatności  30 - dniowym nie wcześniej niż  po podpisaniu protokołu odbioru przedmiotu umowy.
Do faktury należy dołączyć wykaz wykonanych usług zatwierdzony przez sołtysa danego sołectwa na którym świadczona była usługa.
9.Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Jarosław Dera – kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa, tel. + 48 52 389 42 11
Bartosz Łangowski – inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa, tel. + 48 52 389 42 13
 
10  Inne wymagania Zamawiającego :
------
Załączniki do zaproszenia:
1)             formularz ofertowy
 
                                                                                          w z. BURMISTRZA

                                                                                         mgr inż. Marek Zieńko
 
              ……………….……………………
FORMULARZ OFERTOWY
 
Nazwa i adres Wykonawcy :
 
 
 
Imię i nazwisko osób uprawnionych do składania oświadczeń woli :
 
 
OFERTA
 
Adresat
Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim
ul.T. Kościuszki 11
89-400 Sępólno Krajeńskie
Sekretariat …………………
 
1.W odpowiedzi na zaproszenie do złożenia oferty na świadczenie usług związanych z mechanicznym odśnieżaniem dróg na terenie sołectw gminy Sępólno Krajeńskie
Oferujemy wykonanie zamówienia :
Część 1 : Rejon nr 1 (sołectwa: Dziechowo, Lutówko, Piaseczno, Sikorz, Trzciany, Zalesie)
Oferujemy cenę jednostkową za godzinę pracy sprzętu:
     Cenę netto…………………………………………………………………………………..zł
   Podatek VAT = ……..%, ………..…………zł
 Cenę brutto................................... zł (słownie złotych.............................................................. )
 
Część 2: Rejon nr 2 (sołectwa: Iłowo, Jazdrowo, Kawle, Lutowo, Radońsk, Wiśniewa, Wiśniewka)
Oferujemy cenę jednostkową za godzinę pracy sprzętu:
     Cenę netto…………………………………………………………………………………..zł
   Podatek VAT = ……..%, ………..…………zł
 Cenę brutto................................... zł (słownie złotych.............................................................. )
 
 
Część 3 : Rejon nr 4 (sołectwa: Świdwie, Wysoka Krajeńska, Zboże, Niechorz)
Oferujemy cenę jednostkową za godzinę pracy sprzętu:
     Cenę netto…………………………………………………………………………………..zł
   Podatek VAT = ……..%, ………..…………zł
 Cenę brutto................................... zł (słownie złotych.............................................................. )
 
2. Zobowiązuję się do zawarcia umowy w terminie wyznaczonym przez Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim.
 
 
 
………………………….
podpis Wykonawcy

 
Rozstrzygnięcie zapytania (371kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Bartosz Łangowski (19 grudnia 2014)
Opublikował: Bartosz Łangowski (19 grudnia 2014, 07:54:52)

Ostatnia zmiana: Bartosz Łangowski (13 stycznia 2015, 10:20:28)
Zmieniono: Dodano rozstrzygnięcie zapytania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 662