Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze28.03.2007

Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze

28.03.2007

Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
ul. T. Kościuszki 11
89-400 Sępólno Krajeńskie

Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Podinspektora w Referacie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim
w Sępólnie Krajeńskim

Kandydat na stanowisko Podinspektora określonego j/w winien spełniać :
  1. Wymagania niezbędne :
    • posiadać obywatelstwo polskie,
    • nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
    • cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
    • posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
    • posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych i ukończenie 18 roku życia

  2. Wymagania dodatkowe:
    • kandydat powinien zamieszkiwać na obszarze Gminy Sępólno Krajeńskie,
    • posiadać wykształcenie wyższe o kierunku : edukacja obronna lub przysposobienie obronne jako preferowane, bądź prawnicze lub administracyjne
    • komunikatywność, dyspozycyjność i systematyczność,
    • umiejętność obsługi oprogramowania Microsoft Office,
    • posiadanie prawa jazdy kat. B,
    • znajomość przepisów w zakresie:
      • ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.);
      • ustawa o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 21 listopada 1967 roku (Dz. U. z 2004 r. Nr 241, poz. 2416 – tekst jednolity);
      • rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin (Dz.U. z 2002 r. Nr 96, poz. 850 ze zm.);
      • rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny (Dz.U. z 2004 r. Nr 203, poz. 2081 ze zm.);
      • ustawa o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2005 r. Nr 196, poz.1631 ze zm.);
      • rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie organizacji i funkcjonowania Kancelarii Tajnych (Dz.U. z 2005 r. Nr 208, poz. 1741 ze zm.);
      • ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).

  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Planowanie, koordynowanie i nadzorowanie zadań dot. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego Gminy Sępólno Krajeńskie
    2. Opracowywanie wniosków Szefa OC Gminy na realizację świadczeń osobistych i rzeczowych dla potrzeb obrony cywilnej.
    3. Opracowanie dokumentacji i realizacja zadań ujętych w ustawie z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej ( Dz.U. z 2002 r. Nr 21, poz. 205 ze zm.) zlecone jednostce samorządu terytorialnego – gminie.
    4. Prowadzenie kancelarii tajnej.

  4. Wymagane dokumenty:
    • podanie,
    • życiorys,
    • kwestionariusz osobowy ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),
    • kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających okresy zatrudnienia,
    • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
    • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień i umiejętności,
    • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełnych praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
    • aktualne zaświadczenie lekarskie bądź podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,
    • klauzula o treści : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ” (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.),
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego celem uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych.

  5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

    Dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim ulica T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie pokój nr 10 z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Spraw Obywatelskich” w godzinach urzędowania tj. od godz. 7:30 do godz. 15:30 w terminie do dnia 11 kwietnia 2007r. ( niemniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP-ie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl i na tablicy tut. Urzędu ).

    Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po powyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

    Po upływie terminu składania aplikacji zostanie ogłoszona lista kandydatów w BIP-ie spełniających wymogi formalne. Z tymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O dokładnym terminie przeprowadzenia w/w rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej na w/w stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej tut. Urzędu.

    Stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru będzie zawarty na umowie o pracę na czas próbny - który będzie wynosił 3 miesiące a jeśli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia funkcji na w/w stanowisku zostanie nawiązana umowa o pracę na czas nieokreślony.
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1593 ze zm.)


Sępólno Kraj., 2007-03-28

metryczka


Wytworzył: Bożena Strąpoć (28 marca 2007)
Opublikował: Administrator (28 marca 2007, 14:19:35)

Ostatnia zmiana: Administrator (4 kwietnia 2007, 08:42:44)
Zmieniono: poprawiono format godziny

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 941