Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze20.11.2007

Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze

20.11.2007


Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów
na stanowisko urzędnicze

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
ul. T. Kościuszki 11
89-400 Sępólno Krajeńskie

Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Podinspektora w Referacie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim
w Sępólnie Krajeńskim
Kandydat na stanowisko Podinspektora określonego j/w winien spełniać :

  1. Wymagania niezbędne:
    • posiadać obywatelstwo polskie,
    • nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
    • cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
    • posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
    • posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych i ukończenie 18 roku życia.

  2. Wymagania dodatkowe:
    • kandydat powinien zamieszkiwać na obszarze Gminy Sępólno Krajeńskie,
    • posiadać wykształcenie wyższe o jednym z kierunków : edukacja obronna, przysposobienie obronne, administracja
    • komunikatywność, dyspozycyjność i systematyczność,
    • umiejętność obsługi oprogramowania Microsoft Office,
    • posiadanie prawa jazdy kat. B,
    • znajomość przepisów w zakresie:
      • ustawa z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. Nr 89, poz. 590);
      • ustawa z dnia 18 kwietnia 2002 r. o stanie klęski żywiołowej ( Dz. U. Nr 62, poz. 558 ze zm.);
      • ustawa z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 196 poz. 1631 ze zm.);
      • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin (Dz.U. Nr 96, poz. 850);
      • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 5 października 2004 r. w sprawie świadczeń osobistych na rzecz obrony w czasie pokoju (Dz.U. Nr 229, poz. 2307 ze zm.);
      • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 3 sierpnia 2004 r. w sprawie świadczeń rzeczowych na rzecz obrony w czasie pokoju (Dz.U. Nr 181, poz. 1872 ze zm.);
      • ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1229 ze zm.);
      • ustawa z dnia 15 marca 1933 r. o zbiórkach publicznych. (Dz.U. Nr 22 poz. 162 ze zm.);
      • ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz. 909 ze zm.);
      • ustawa z dnia 5 lipca 1990r. Prawo o zgromadzeniach (Dz.U. Nr 51, poz. 297 ze zm.);
      • ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.);
      • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.);
      • ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873 ze zm.).

  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Planowanie przedsięwzięć w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.
    2. Przygotowywanie, koordynowanie i nadzorowanie zadań dot. obrony cywilnej gminy Sępólno Kraj.
    3. Opracowywanie i aktualizacja planu obrony cywilnej oraz planu reagowania kryzysowego gminy.
    4. Współdziałanie w organizowaniu przedsięwzięć w zakresie zwalczania klęsk żywiołowych w gminie.
    5. Planowanie, opracowywanie wniosków oraz wydawanie decyzji w celu wykorzystania pozostających w dyspozycji zakładów pracy i organizacji pozarządowych maszyn i urządzeń niezbędnych do prowadzenia zadań obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.
    6. Kontrola i nadzór ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów zawierających informacje niejawne na podstawie Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 196 poz. 1631 ze zm.)
    7. Opracowywanie wniosków Szefa OC Gminy na realizację świadczeń osobistych i rzeczowych dla potrzeb obrony cywilnej.
    8. Koordynowanie i nadzór nad działaniami jednostek OSP w Gminie Sępólno Kraj.
    9. Wydawanie zezwoleń i nadzorowanie nad przeprowadzaniem zbiórek publicznych .
    10. Wydawanie decyzji dot. imprez masowych, zgromadzeń oraz prowadzenie nadzoru.
    11. Przestrzeganie zasad ujętych w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.)
    12. Prowadzenie spraw związanych ze współpracą z organizacjami pozarządowymi, podmiotami wymienionymi w art.3 ust.3 oraz jednostkami organizacyjnymi wymienionymi w art. 11 ust.3 ustawy dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.

  4. Wymagane dokumenty:
    • podanie,
    • życiorys,
    • kwestionariusz osobowy ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),
    • kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających okresy zatrudnienia,
    • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
    • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień i umiejętności,
    • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełnych praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
    • aktualne zaświadczenie lekarskie bądź podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,
    • klauzula o treści : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.)”,
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego celem uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych.

  5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
    Dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim ulica T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie pokój nr 10 z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Spraw Obywatelskich” w godzinach urzędowania tj. od godz. 7:30 do godz. 15:30 w terminie do dnia 3 grudnia 2007 r. ( niemniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP-ie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl i na tablicy tut. Urzędu ).
    Aplikacje, które wpłynął do tut. Urzędu po powyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
    Po upływie terminu składania aplikacji zostanie ogłoszona lista kandydatów w BIP-ie spełniających wymogi formalne. Z tymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O dokładnym terminie przeprowadzenia w/w rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej na w/w stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
    Stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru będzie zawarty na umowie o pracę na czas próbny - który będzie wynosił 3 miesiące a jeśli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia funkcji na w/w stanowisku zostanie nawiązana umowa o pracę na czas nieokreślony.


Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1593 ze zm.)


Sępólno Kraj., 2007-11-20

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
mgr inż. Waldemar Stupałkowski

metryczka


Wytworzył: Bożena Strąpoć (20 listopada 2007)
Opublikował: Administrator (20 listopada 2007, 15:25:17)

Ostatnia zmiana: Administrator (22 listopada 2007, 09:04:06)
Zmieniono: estetykę

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1094