Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na kierownicze stanowisko urzędnicze.05.12.2006

Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na kierownicze stanowisko urzędnicze.

05.12.2006


Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na kierownicze stanowisko urzędnicze.

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej  w Sępólnie Krajeńskim
ul. Szkolna 8
89-400 Sępólno Krajeńskie

Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Głównego księgowego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Sępólnie Krajeńskim.

1. Wymagania niezbędne dotyczące osoby starającej się o zatrudnienie na w/w
   stanowisku:
     o jest obywatelem polskim,
     o posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym
        stanowisku,
     o ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta
        z pełni praw publicznych,
     o posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, na określonym stanowisku,
     o spełnia wymogi art.3 ust. 4 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach
        samorządowych (Dz. U. Nr 142 poz. 1593 ze zm.),
     o spełnia jeden z poniższych warunków:
        a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe 
            studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub 
            ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę
            w księgowości,
        b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną 
            i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
        c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych 
            przepisów,
        d) posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia
            ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydane na podstawie odrębnych
            przepisów.
2. Wymagania dodatkowe:
     o zamieszkuje na obszarze Gminy Sępólno Krajeńskie,
     o posiada  nieposzlakowaną opinię,
     o nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,
     o cechuje się biegłą znajomością obsługi komputera, systemu Windows, aplikacji
        informatycznych MS Office, programu „Płatnik”, oprogramowania księgowego
        oraz Home-banking,
     o posiada wiedzę na temat księgowości budżetowej i zna akty prawne w zakresie

        - ustawa z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych
          (Dz. U. z 2005 r. Nr 249 poz.2104 ze zm.),
        - ustawa z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości
          (tekst jednolity z 2002r. Dz.U. Nr 76, poz. 694 ze zm.),
        - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
          (Dz. U. z  2004 r., Nr 19 poz. 177 ze zm.).
        - Rozporządzenie Ministra Finansów z  dnia 18  grudnia  2002r.   w    sprawie
          szczegółowych zasad rachunkowości oraz  planów kont dla budżetu państwa,
          budżetu jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora
          finansów publicznych ( Dz.U. Nr 153, poz 1752),
        - ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
          (Dz.U. z 2000r., Nr 98 poz. 1071 ze zm.).
        - ustawa z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych
          (Dz.U. Nr 137, poz. 887 ze zm.) ,
        - ustawa   z  dnia  25  czerwca   1999r.   o   świadczeniach  pieniężnych
          z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
          (Dz.U. Nr 60, poz. 636 ze zm.),
        - ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych
          (Dz.U. Nr 228, poz. 2255 ze zm.),
        - ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej
          (Dz. U. z 2004 r., Nr 64 poz. 593 ze zm.),
        - ustawy z dnia 22 kwietnia 2005 r. o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych
          oraz zaliczce alimentacyjnej (Dz. U. z 17 maja 2005),
       

3. Zakres wykonywanych zadań:
     o prowadzenie rachunkowości jednostki,
     o wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
     o dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych
        z planem finansowym,
     o dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących
        operacji gospodarczych i finansowych,
     o sporządzanie listy płac,
     o obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,
     o sporządzanie deklaracji podatkowych,
     o prowadzenie rozliczeń ZUS,
     o sporządzanie przelewów,
     o sporządzanie wymagalnych sprawozdań finansowych.


4. Wymagane dokumenty:
     o list motywacyjny,
     o życiorys(aktualna fotografia)
     o kwestionariusz osobowy ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery
        zawodowej),
     o odpis dyplomu ukończenia studiów, kursów, studium,
     o inne dokumenty: o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
     o kserokopie świadectwa pracy potwierdzające okresy zatrudnienia,
     o oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie zawód głównego
        księgowego
     o oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne,
     o oświadczenie  kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
     o opinie pracodawców z poprzednich miejsc pracy lub oświadczenie kandydata
        o uzyskanych nagrodach, wyróżnieniach oraz naganach i karach porządkowych
        (lub ich braku) w poprzednich miejscach zatrudnienia.
     o zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb związanych z rozpatrzeniem
        wniosku o zatrudnienie.


5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
 
      Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej  w Sępólnie Krajeńskim, ulica Szkolna 8, 89-400 Sępólno Krajeńskie pokój nr 1 z dopiskiem:                                                      
„ Dotyczy naboru na stanowisko głównego księgowego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Sępólnie Krajeńskim”  w terminie do dnia  22 grudnia 2006r. (niemniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP- ie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl i na tablicy informacyjnej tut. Ośrodka ).
     Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po powyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. 
     Po upływie terminu składania aplikacji zostanie ogłoszona lista kandydatów w BIP-ie
spełniających wymogi formalne. Z tymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O dokładnym terminie przeprowadzenia w/w rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. 
      Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej na w/w stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej tut. Ośrodka.
      Stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru będzie zawarty na umowie o pracę na czas próbny, który będzie wynosił 3 miesiące a jeśli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia funkcji na w/w stanowisku zostanie nawiązana umowa o pracę na czas określony lub nieokreślony.

Podstawa prawna:
-         ustawa z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych, ( Dz.U. z 2001r.,
Nr 142, poz. 1593 ze zmianami).
 
Sępólno Kraj., dnia 2006-12-05

                                                                                    Kierownik
                                                                           Ośrodka Pomocy Społecznej
                                                                                   Dariusz Wojtania

metryczka


Wytworzył: Marek Chart (5 grudnia 2006)
Opublikował: Marek Chart (5 grudnia 2006, 15:02:45)

Ostatnia zmiana: Marek Chart (7 grudnia 2006, 10:22:08)
Zmieniono: - doprecyzowano nazwę stanowiska zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego.(Dz. U. Nr 146 poz.1222) - dopisano w wymaganiach niezbędnych obowiązujący zapis w ustawie z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych.(Dz. U. Nr 142 poz. 1593) - przedłużono termin dostarczania dokumentów w związku z w/w zmianami.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1178