Konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej nr 3 23.04.2021

Konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej nr 3

23.04.2021

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora
Szkoły Podstawowej nr 3 w Sępólnie Krajeńskim,
ul. Szkolna 1, 89-400 Sępólno Krajeńskie
Organ prowadzący szkoły: Gmina Sępólno Krajeńskie, adres: ul. Kościuszki 11, 89 – 400 Sępólno Krajeńskie
  1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z 11.08.2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz.U. poz. 1597 z póżn.zm.).
  2. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
    a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju szkoły;
    b) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
    - stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo
    - stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
    - stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
    c)  oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
    - imię (imiona) i nazwisko,
    - datę i miejsce urodzenia,
    - obywatelstwo,
    - miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);
    d) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w lit. b, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne dokumenty potwierdzające okres zatrudnienia;
    e)poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
    f) w przypadku cudzoziemca - poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię:
    - dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2019 r. poz. 1480 z późn.zm.), lub
    - dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub
    - dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego:
    g) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
    h) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
    i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    j) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z 17.12.2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 289);
    k) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z 18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2141 z późn. zm.) - w przypadku kandydata urodzonego przed dniem 1.08.1972 r.;
    l) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela;
    m) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
    n) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego - oświadczenia, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2215 z późn. zm.), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 85 z późn. zm.), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, z późn. zm.);
    o) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta w pełni z praw publicznych.
  3. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej nr 3 w Sępólnie Krajeńskim", w terminie do dnia 30 lipca 2021r. na adres: Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie.
    W przypadku przesłania oferty listem poleconym liczy się data doręczenia przesyłki do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim.
  4. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego.
    O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie. Na żądanie Burmistrza Sępólna Krajeńskiego kandydat obowiązany jest przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt d-g, l i m. Ponadto przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do postępowania konkursowego komisja konkursowa ma prawo żądać przedstawienia dowodu osobistego kandydata lub innego dokumentu potwierdzającego jego tożsamość oraz posiadane obywatelstwo.
  5. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu można uzyskać w Zakładzie Obsługi Oświaty Samorządowej w Sępólnie Krajeńskim, ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, tel. 52 389 42 41 .
Burmistrz
Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski

metryczka


Wytworzył: Marek Tymecki (23 kwietnia 2021)
Opublikował: Administrator (4 maja 2021, 09:38:56)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 452