Strona główna > Aktualności |
BURMISTRZ SĘPÓLNA KRAJEŃSKIEGO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - INSPEKTORA W REFERACIE ORGANIZACYJNYM W URZĘDZIE MIEJSKIM w. SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM19.07.2010
BURMISTRZ SĘPÓLNA KRAJEŃSKIEGO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY - INSPEKTORA W REFERACIE ORGANIZACYJNYM W URZĘDZIE MIEJSKIM w. SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM
19.07.2010BURMISTRZ SĘPÓLNA KRAJEŃSKIEGO OGŁASZA NABÓR NA WOLNE
STANOWISKO PRACY - INSPEKTORA W REFERACIE ORGANIZACYJNYM W
URZĘDZIE MIEJSKIM w. SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM
STANOWISKO PRACY - INSPEKTORA W REFERACIE ORGANIZACYJNYM W
URZĘDZIE MIEJSKIM w. SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM
Wolne stanowisko pracy: Inspektor ds. kadr w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim
Wymiar czasu pracy : 1 etat
Data ogłoszenia naboru: 19 lipca 2010r.
Termin składania dokumentów: 30 lipca 2010r.
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie na w/w stanowisku powinna spełniać następujące wymagania:
1. Wymagania formalne:
Kandydat powinien:
1) posiadać obywatelstwo polskie,
2) posiadać niezbędne kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na wyżej wymienionym stanowisku tj. wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3 letni staż pracy
3) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
4) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pracy,
5) cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
6) nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
2. Wymagania dodatkowe:
Kandydat powinien:
1) posiadać wykształcenie wyższe z zakresu administracji publicznej, prawa, ekonomii lub inne z zakresu prawa pracy,
2) posiadać biegłą znajomość podstawowych aktów prawnych stosowanych na stanowisku pracy tj.:
a) Ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz .U. z 200lr. Nr 142, poz. 1591 ze zm.)
b) Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.)
c) Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458)
d) Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 1998r. Nr 21, poz.94 ze zm.)
e) Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 ze zm.)
f) Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)
g) Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz. 398 ze zm.)
3) wykazać się komunikatywnością, dyspozycyjnością i systematycznością
4) posiadać odpowiedni stopień wiedzy i umiejętności niezbędnych do korzystania ze sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych,
5) posiadać zdolność analitycznego myślenia,
6) posiadać umiejętność organizacji pracy oraz umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Przygotowywanie i prowadzenie całokształtu dokumentacji i czynności związanych z:
1) nawiązaniem stosunku pracy na podstawie: wyboru, powołania i umowy o pracę,
2) awansowaniem i nagradzaniem,
3) stosowaniem kar,
4) rozwiązywaniem stosunku pracy,
5) pozostałych spraw związanych z zatrudnianiem pracowników Urzędu Miejskiego.
2. Przygotowywanie i prowadzenie całokształtu dokumentacji i czynności związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem osób bezrobotnych w formie: stażu zawodowego, prac interwencyjnych i robót publicznych.
3. Koordynacja i nadzór nad pracą pracowników obsługi Urzędu Miejskiego.
4. Zapewnienie prawidłowej realizacji uprawnień pracowników (m.in. dodatków za staż pracy, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych).
5. Przygotowywanie materiałów związanych z zagospodarowaniem funduszu płac.
6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy dla każdego zatrudnionego pracownika.
7. Współdziałanie z Sekretarzem Gminy w zakresie realizacji zadania wynikającego z art. 27 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458), polegającego na dokonywaniu okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych, w tym na kierowniczych stanowiskach urzędniczych.
8. Przygotowywanie materiałów związanych z przechodzeniem pracowników na emeryturę i rentę.
9. Prowadzenie spraw związanych z odbywaniem w Urzędzie Miejskim praktyk przez uczniów szkół średnich i studentów.
10. Prowadzenie centralnego zbioru umów zleceń i umów o dzieło w oryginale, które wpływają od Skarbnika Gminy, Kierowników Referatów i Samodzielnych stanowisk pracy.
11. Przekazywanie dokumentów z prowadzonego stanowiska pracy do archiwum
zakładowego według Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt.
12. Zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim oraz zgłaszanie zmiany danych osoby ubezpieczonej - ZUS ZUA.
13. Wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim - ZUS ZWUA.
14. Zgłaszanie danych o członkach rodziny pracownika, których adres jest zgodny z adresem zamieszkania ubezpieczonego, dla celów ubezpieczenia zdrowotnego- ZUS ZCNA.
15. Realizowanie zadań dotyczących obronności, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, w tym w szczególności w zakresie:
1) polityki kadrowej, funkcjonowania i organizowania pracy tut. Urzędu,
2) polityki informacyjnej,
3) reklamowania od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny żołnierzy rezerwy będących pracownikami tut. Urzędu.
16. Pełnienie zastępstw inspektora ds. bezpieczeństwa higieny pracy, p. poż. oraz spraw socjalnych podczas nieobecności inspektora.
17. Wykonywanie czynności zleconych przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego, Z-cę Burmistrza i Sekretarza Gminy.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone za zgodność z oryginałem);
5) kserokopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
6) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) aktualne zaświadczenie lekarskie bądź oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku;
8) oświadczenie o treści: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.);
9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
5.Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim ulica T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie pokój nr 10 z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Referacie Organizacyjnym" w godzinach urzędowania tj. od godz. 730 do godz. 1530 w terminie do dnia 30 lipca 2010 roku.
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po powyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Referacie Organizacyjnym w tut. Urzędzie pod numerem telefonu (52) 389 42 54.
Każdy z kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie powiadomiony o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim oraz zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. Nr 223, poz. 1458)
Sępólno Kraj., dnia 19 lipca 2010 r.
W.Ś.
Burmistrz
Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski
Sępólna Krajeńskiego
Waldemar Stupałkowski
metryczka
Wytworzył: Wanda Środecka (19 lipca 2010)
Opublikował: Administrator (19 lipca 2010, 08:54:16)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1123