Informacja Burmistrza Krajeńskiego dotycząca naboru wniosków o dofinansowanie do utylizacji azbestu06.07.2011

Informacja Burmistrza Krajeńskiego dotycząca naboru wniosków o dofinansowanie do utylizacji azbestu

06.07.2011

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego informuje mieszkańców gminy o naborze wniosków o dofinansowanie: DEMONTAŻU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST. Wnioski przyjmowane będą w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim przy ul. T. Kościuszki 11 w terminie do dnia 25 lipca 2011r.

Dofinansowanie realizowane będzie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu i obejmuje pokrycie kosztów kwalifikowanych  do wysokości 1000 zł / 1 Mg unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest. Koszty powyżej 1000zł stanowią koszt własny każdego właściciela nieruchomości.  Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.

Szczegółowe Informacje o zasadach udzielania dofinansowania oraz formularze wniosków dostępne są w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim w Referacie Gospodarki Komunalnej w pok. nr 2a Tel. 52 389-42-15 oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej   http://www.gmina-sepolno.pl/

Formularz wniosku (24kB) word

Burmistrz
Sępólna Krajeńskiego

metryczka


Wytworzył: Jadwiga Jagodzińsa (6 lipca 2011)
Opublikował: Administrator (6 lipca 2011, 14:45:26)

Ostatnia zmiana: Administrator (6 lipca 2011, 14:59:10)
Zmieniono: estetykę

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 806