Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko Dyrektora Sępoleńskiego Domu Kultury w Sępólnie Krajeńskim14.02.2007

Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko Dyrektora Sępoleńskiego Domu Kultury w Sępólnie Krajeńskim

14.02.2007

Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko Dyrektora Sępoleńskiego Domu Kultury
w Sępólnie Krajeńskim


Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
ul. T. Kościuszki 11
89-400 Sępólno Krajeńskie

Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Dyrektora Sępoleńskiego Domu Kultury w Sępólnie Krajeńskim

  1. Wymagania niezbędne dotyczące osoby starającej się o zatrudnienie na w/w stanowisku:
    • posiadać obywatelstwo polskie,
    • nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
    • posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
    • cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
    • posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
  2. Wymagania dodatkowe:
    • wykształcenie wyższe w zakresie : pedagogiczne, zarządzania i marketingu, ekonomii lub prawnicze,
    • komunikatywność, dyspozycyjność i systematyczność,
    • umiejętność dobrej organizacji pracy,
    • znajomość jednego z języków obcych ,
    • posiadanie prawa jazdy,
    • 5 letni staż pracy w tym na kierowniczym stanowisku 2-leni staż pracy ze spełnieniem jednego z warunku zatrudnienia określonego w art. 3 ust.4 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm. )
    • znajomość przepisów w szczególności w zakresie :
      • ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej ( Dz. U. z 2001 r. Nr 13, poz. 123 ze zm.)
      • ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. o zamówieniach publicznych ( Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zm.) ,
      • ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001r. Nr 145 poz. 1591 ze zm. ),
      • ustawy o finansach publicznych (Dz.U. z 2005 r.Nr249 poz. 2104)
    • poszerzono zakres wykształcenia, który jest uregulowany w Załączniku Nr 6 w Części A ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 9 marca 1999 r. w sprawie wymagań kwalifikacyjnych i trybu stwierdzenia kwalifikacji uprawniających do zajmowania określonych stanowisk w niektórych instytucjach kultury, dla których organizatorem jest administracja rządowa lub jednostki samorządu terytorialnego ( Dz. U. z 1999 r. Nr 26 poz. 234 ze zm.)
    • dokonano zapisu polegającego na przedłożeniu pisemnej informacji dot. wizji działalności Sępoleńskiego Domu Kultury w Sępólnie Krajeńskim z uwzględnieniem budżetu na 2007 rok
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    • pełnienie funkcji Dyrektora Sępoleńskiego Domu Kultury, kierowanie jego działalnością;
    • reprezentowanie Sępoleńskiego Domu Kultury na zewnątrz i ponoszenie odpowiedzialności za jego funkcjonowanie.
  4. Wymagane dokumenty:
    • podanie,
    • życiorys,
    • kwestionariusz osobowy ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),
    • kserokopie świadectwa pracy potwierdzające okresy zatrudnienia,
    • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
    • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień i umiejętności
    • podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełnych praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
    • aktualne zaświadczenie lekarskie bądź podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku
    • klauzula o treści : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ” (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.)
  5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim ulica T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie pokój nr 10 z dopiskiem „ Dotyczy konkursu na stanowisko Dyrektora Sępoleńskiego Domu Kultury w Sępólnie Krajeńskim” w terminie do dnia 2 marca 2007 r. ( niemniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP-ie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl i na tablicy tut. Urzędu ).
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po powyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu składania aplikacji zostanie ogłoszona lista kandydatów w BIP-ie spełniających wymogi formalne. Z tymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O dokładnym terminie przeprowadzenia w/w rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej na w/w stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
Stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru będzie zawarty na umowie o pracę na czas próbny - który będzie wynosił 3 miesiące a jeśli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia funkcji na w/w stanowisku zostanie nawiązana umowa o pracę na czas nieokreślony.

Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 6 maja 2005r. o zmianie ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządowych kolegiach odwoławczych i ustawy o systemie oświaty ( Dz.U. z 2005r., Nr 122, poz. 1020).


Sępólno Kraj., 2007-02-14

metryczka


Wytworzył: Bożena Strąpoć (14 lutego 2007)
Opublikował: Administrator (15 lutego 2007, 09:02:41)

Ostatnia zmiana: Administrator (15 lutego 2007, 15:04:52)
Zmieniono: dokonano zmian w wymaganiach dodatkowych

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 881