2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011
2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | Informacje o środowisku
2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2005 | 2004 | Informacje o środowisku
zawiadomienie o wydanej decyzji Irg. 6220.46.2020.2021
Sępólno
Krajeńskie, dnia 2021-08-27
Irg.6220.46.2020.2021
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu
informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie
środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 poz. 741)
Burmistrz Sępólna Krajeńskiego podaje do publicznej wiadomości:
w dniu 27 sierpnia 2021r. została wydana decyzja ustalająca środowiskowe uwarunkowania dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 20 MW wraz z infrastrukturą techniczną na działkach o nr ewid. 4 położonej w obrębie ewid. nr 0002 Sępólno Krajeńskie oraz na działkach o nr ewid. 9/12 I 9/14 położonych w obrębie 0011 Sikorz gmina Sępólno Krajeńskie”
Informacja o wydanej decyzji została umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.gmina-sepolno.pl, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, w publicznie dostępnym wykazie danych zawierających informację o środowisku i jego ochronie www.ekoportal.gov.pl oraz w pobliżu realizacji przedsięwzięcia Samorząd Mieszkańców Osiedla nr 2, Sołectwo Sikorz.
Z opiniami Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Sępólnie Krajeńskim wyrażonej w piśmie znak: N.NZ.401.21.2021 z dnia 25-01-2021r. Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy wyrażonej w postanowieniu znak: WOO.4221.57.2021.HN.2 z dnia 09-07-2021r. Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie opinia znak: BD.ZZŚ.1.435.12.2021.MK z dnia 02-03-2021r. można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, pokój nr 7B (Urząd Miejski w Sępólnie Krajeńskim, ul. T. Kościuszki 11, pokój nr 7B, w poniedziałek, środa, czwartek w godz. od 7:30 do 15:30, wtorek: 7.30-16.00, piątek: 7:30-15.00), na zasadach określonych w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021r. poz. 247).
z up. Burmistrza
mgr Anna Sotkiewicz - Tumanik
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju Gospodarczego
metryczka
Wytworzył: Małgorzata Barabach (27 sierpnia 2021)
Opublikował: Barabach Małgorzata (27 sierpnia 2021, 11:24:11)
Ostatnia zmiana: Barabach Małgorzata (27 sierpnia 2021, 14:05:16)
Zmieniono: dodano skan decyzji
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 822