Strona główna > Aktualności |
Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze.31.10.2007
Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze.
31.10.2007Otwarty
i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze.
Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
ul. T. Kościuszki 11
89-400 Sępólno Krajeńskie
Ogłasza
nabór na wolne stanowisko pracy:
Kierownika Referatu Rozwoju Gospodarczego, Ochrony Środowiska, Turystyki i Rekreacji w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim.
Kierownika Referatu Rozwoju Gospodarczego, Ochrony Środowiska, Turystyki i Rekreacji w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim.
1. Wymagania niezbędne dotyczące osoby starającej się o zatrudnienie na w/w stanowisku:
• posiadać obywatelstwo polskie,
• nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
• posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
• cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
• posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
• posiadać 2-leni staż pracy ze spełnieniem jednego z warunku zatrudnienia określonego w art. 3 ust.4 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)
• posiadać 4-letni staż pracy określony w zał. nr 3, IV tabeli stanowisk pracowniczych wspólnych dla wszystkich urzędów, pkt 2 I-go działu dot. kierowniczych stanowisk urzędniczych Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich ( Dz. U. Nr 146 poz. 1223 ze zm.)
• nie być karaną/ym za przestępstwo popełnione umyślnie,
• posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
• cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
• posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
• posiadać 2-leni staż pracy ze spełnieniem jednego z warunku zatrudnienia określonego w art. 3 ust.4 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)
• posiadać 4-letni staż pracy określony w zał. nr 3, IV tabeli stanowisk pracowniczych wspólnych dla wszystkich urzędów, pkt 2 I-go działu dot. kierowniczych stanowisk urzędniczych Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich ( Dz. U. Nr 146 poz. 1223 ze zm.)
2. Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe,
• komunikatywność, dyspozycyjność i systematyczność,
• odpowiedni stopień wiedzy i umiejętności niezbędny do korzystania ze sprzętu komputerowego,
• znajomość jednego z języków zachodnich,
• posiadanie prawa jazdy kat. B,
• znajomość przepisów w zakresie:
- ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156
poz. 1118 ze zm.);
- ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. Nr 92 poz. 881);
- ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80 poz. 717 ze zm.);
- ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2006 r. Nr 129 poz. 902 ze zm.);
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 ze zm.);
- ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Zamówienia publiczne ( Dz.U. z 2004r., Nr 19, poz. 177 ze zm.);
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U. z 2000r., Nr 98 poz. 1071 ze zm.);
- ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 ze zm.).
• komunikatywność, dyspozycyjność i systematyczność,
• odpowiedni stopień wiedzy i umiejętności niezbędny do korzystania ze sprzętu komputerowego,
• znajomość jednego z języków zachodnich,
• posiadanie prawa jazdy kat. B,
• znajomość przepisów w zakresie:
- ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156
poz. 1118 ze zm.);
- ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. Nr 92 poz. 881);
- ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80 poz. 717 ze zm.);
- ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2006 r. Nr 129 poz. 902 ze zm.);
- ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 ze zm.);
- ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Zamówienia publiczne ( Dz.U. z 2004r., Nr 19, poz. 177 ze zm.);
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U. z 2000r., Nr 98 poz. 1071 ze zm.);
- ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 ze zm.).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Kierowanie pracą powierzonego Referatu i zapewnienie realizacji zadań tegoż Referatu ustalonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego.
2) Nadzór i koordynacja prac realizowanych przez pracowników Referatu Rozwoju Gospodarczego, Inwestycji, Ochrony Środowiska, Turystyki i Rekreacji.
3) Wydawanie dyspozycji dot. sposobu załatwiania spraw przekazywanych poszczególnym pracownikom.
4) Podejmowanie decyzji w sprawach i w zakresie powierzonym przez Burmistrza.
5) Przygotowanie, prowadzenie i rejestrowanie dokumentacji przetargowej na roboty remontowe i budowlane.
6) Prowadzenie rejestru dokumentacji technicznych.
7) Prowadzenie rejestru umów na roboty remontowo-budowlane związanych z inwestycjami gminnymi.
8) Sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów i faktur.
9) Rozliczanie inwestycji gminnych.
10) Sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji, prywatyzacji i przekształceń własnościowych gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność gospodarczą.
11) Prowadzenie rejestru postanowień i decyzji przekazywanych do wiadomości wydawanych przez inne organy dotyczących spraw inwestycji.
12) Planowanie i koordynowanie inwestycji gminnych.
13) Inspirowanie i inicjowanie inwestycji a także innych działań mających na celu rozwój gospodarczy gminy.
14) Organizacja współpracy z zagranicą.
15) Nadzór nad gminnymi jednostkami organizacyjnymi prowadzącymi działalność gospodarczą.
16) Pomoc w przekształceniu gminnych jednostek organizacyjnych.
17) Przygotowywanie ofert i propozycji dla inwestorów.
18) Przygotowywanie wniosków dot. polityki gospodarczej gminy.
19) Ustalanie wstępnych założeń realizacji inwestycji gminnych.
20) Prowadzenie spraw związanych z planowaniem przestrzennym i strategicznym miasta i gminy.
21) Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy.
22) Praca w Gminnej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej.
23) Przygotowywanie dokumentacji planistycznej dot. zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
24) Wydawanie zaświadczeń, wypisów i wyrysów z planów zagospodarowania przestrzennego.
25) Prowadzenie spraw z zakresu geologii – objętych właściwością gminy.
26) Zapewnienie wprowadzania do BIP-u niezbędnych danych i informacji z zakresu działania Referatu.
27) Promowanie gminy.
28) Współpraca podczas klęsk żywiołowych.
29) Uczestnictwo w pracach Komisji Rolnej i Ochrony Środowiska.
30) Współtworzenie „Strategii Rozwoju Gminy” poprzez zbieranie wszelkich niezbędnych danych dla tego zamierzenia.
31) Ochrona czystości wód na terenie gminy.
32) Ochrona gruntów rolnych i ich rekultywacja.
33) Wykonywanie czynności zleconych przez Burmistrza, Z-cę Burmistrza i Sekretarza Gminy.
4. Wymagane dokumenty:
• podanie,
• życiorys,
• kwestionariusz osobowy ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),
• kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających okresy
zatrudnienia,
• kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
• kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień i umiejętności,
• podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełnych praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
• aktualne zaświadczenie lekarskie bądź podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,
• klauzula o treści : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ” (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.).
5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim ulica T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie pokój nr 10 z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu IRG” w terminie do dnia 21 listopada 2007 r.
( niemniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP-ie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl i na tablicy tut. Urzędu ).
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po powyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu składania aplikacji zostanie ogłoszona lista kandydatów w BIP-ie spełniających wymogi formalne. Z tymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O dokładnym terminie przeprowadzenia w/w rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej na w/w stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
Stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru będzie zawarty od dnia 1 stycznia 2008 r. na umowie o pracę na czas próbny - który będzie wynosił 3 miesiące a jeśli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia funkcji na w/w stanowisku zostanie nawiązana umowa o pracę na czas nieokreślony.
( niemniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP-ie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl i na tablicy tut. Urzędu ).
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po powyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu składania aplikacji zostanie ogłoszona lista kandydatów w BIP-ie spełniających wymogi formalne. Z tymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O dokładnym terminie przeprowadzenia w/w rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej na w/w stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
Stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru będzie zawarty od dnia 1 stycznia 2008 r. na umowie o pracę na czas próbny - który będzie wynosił 3 miesiące a jeśli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia funkcji na w/w stanowisku zostanie nawiązana umowa o pracę na czas nieokreślony.
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1593 ze zm.)
Sępólno Kraj., 31.10.2007 r.
Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
mgr inż. Waldemar Stupałkowski
mgr inż. Waldemar Stupałkowski
Uwzględnione zmiany w ogłoszeniu z dnia 31 października 2007 r. dot. naboru na wolne stanowisko pracy: Kierownika Referatu Rozwoju Gospodarczego, Ochrony Środowiska, Turystyki i Rekreacji w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim
Pkt 1 – Zmiana w niniejszym w punkcie polega na posiadaniu 4-letniego stażu pracy określonego w zał. nr 3, IV tabeli stanowisk pracowniczych wspólnych dla wszystkich urzędów, pkt 2 I-go działu dot. kierowniczych stanowisk urzędniczych Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich ( Dz. U. Nr 146 poz. 1223 ze zm.)
Pkt 2 – Zmiana w niniejszym punkcie polega na :
- posiadaniu wykształcenia wyższego,
- nie stawianiu wymagań w zakresie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Pkt 5 - Zmiana w niniejszym punkcie 5 polega na przesunięciu terminu składania dokumentów aplikacyjnych do dnia 21 listopada 2007 r.
Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
mgr inż. Waldemar Stupałkowski
mgr inż. Waldemar Stupałkowski
metryczka
Wytworzył: Bożena Strąpoć (31 października 2007)
Opublikował: Administrator (31 października 2007, 15:16:25)
Ostatnia zmiana: Administrator (7 listopada 2007, 14:59:16)
Zmieniono: ZMIANY w Ogłoszeniu z dnia 31 października 2007 r. dot. naboru na wolne stanowisko pracy: Kierownika Referatu Rozwoju Gospodarczego, Ochrony Środowiska, Turystyki i Rekreacji w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1113