Protokół Nr 60/06

Protokół Nr 60/06
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w dniu 12 stycznia 2006r.

W posiedzeniu udział wzieli członkowie Komisji wg załączonej listy obecności.

Posiedzenie otworzył Przewodniczący Komisji Pan Tomasz Cyganek, który przypomniał iż wiodącym tematem będzie przeprowadzenie wizji posesji w Zalesiu Nr 7, celem ostatecznego wyjaśnienia wątpliwości dotyczących kosztów remontu związanych z wybuchem gazu (wniosek Pana    ).

Komisja udała się następnie do Zalesia. W wizji lokalnej uczestniczył również pracownik Zakładu Robót Publicznych Pan     , który nadzorował przeprowadzone prace remontowe.

Pomiarów ścian dokonano w obecności Pana         , jego pełnomocnika oraz pozostałych mieszkańców posesji.

Po dokonaniu wizji lokalnej posesji Komisja powróciła do Urzędu Miejskiego celem wypracowania ostatecznego stanowiska w sprawie Pana     .
Komisja uzyskała wyjaśnienia od pracownika Referatu Gospodarki Komunalnej Pani Barbary Kaplar.
Na pytanie Pana Cyganka Pani Kaplar wyjaśniła, iż ogolny koszt remontu budynku w Zalesiu wyniósł 8.081,33zł. Z tej kwoty została została zdjęta kwota w wysokości 1.553,62zł., do zapłacenia przez Pana Sowińskiego pozostała różnica 6.527,71zł. Ta ostatnia kwota została podzielona do spłaty przez wszystkich najemców, proporcjonalnie do ich udziałów we wspólnocie. Pani Kaplar nadmieniła, iż całkowite rozliczenie w/w kwoty (ponad 1.500zł.) ze wspólnotą mieszkaniowa odbędzie się do końca marca tego roku. 

Komisja przyjęła wyjaśnienia Pani Kaplar w sprawie kosztów za przyłącze elektryczne do wiadomości.

Pan Cyganek zapytał Pania Kaplar, w związku z wątpliwościami w tej materii, jak ustala się w kosztorysie koszty robocizny. Pani Kaplar odpowiedziała, iż nie jest zorientowana, ryczałt ustala Pan Lutowski lub Pani Mikicka.

Komisja, w związku z wątpliwościami zaistniałymi podczas dzisiejszego opomiarowania (zawyżenie w kosztorysach powierzchni wyremontowanych – w porównaniu ze stanem faktycznym stwierdzonym podczas dzisiejszego opomiarowania) ustaliła, iż wystąpi do Burmistrza z odpowiednim pismem w sprawie wytypowania komisji władnej do ustalenia rzeczywistych kosztów przyłącza elektrycznego jak i remontów ścian.

Komisja ponadto postanowiła wycofać się ze swojego uprzedniego stanowiska dotyczącego zdjęcia Panu          z kosztów remontu kwoty 150zł. – w związku ze stwierdzeniem rozbieżności pomiędzy wyjaśnieniami nadzorujacego remont a rzeczywistymi faktami stwierdzonymi podczas przeprowadzenia w dniu dzisiejszym opomiarowania remontowanych ścian.

Komisja upoważniła Przewodniczącego Komisji do sporządzenia pism w przedmiotowej sprawie do Burmistrza jak również do udzielenia odpowiedzi Panu         .

W wolnych wnioskach:

  • Pan  Cyganek poinformował Komisję, iż została już dokonana wycena działek w Sikorzu (kwestia zamiany działki gminnej na działkę Państwa        ). W związku z zaistnieniem faktu obciążenia działki Państwa         hipoteką Komisja stwierdziła, iż wszelkie czynności związane z zamiana działek powinny zostać podjęte dopiero po uregulowaniu tejże hipoteki.
  • Komisja zaakceptowała pismo przygotowane przez Pana Wagnera skierowane do Referatu Gospodarki Komunalnej w sprawie podorywania gruntów.

Po wyczerpaniu tematyki posiedzenia Przewodniczący zamknął obrady.

Przewodniczący Komisji
Tomasz Cyganek

protokołował:
Tomasz Dix

metryczka


Wytworzył: Tomasz Dix (12 stycznia 2006)
Opublikował: Tomasz Dix (3 lutego 2006, 10:49:48)

Ostatnia zmiana: Anna Karpacz (7 kwietnia 2023, 11:41:06)
Zmieniono: anonimizacja danych

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1356