Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze27.10.2008

Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze

27.10.2008


 
Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów
 na stanowisko urzędnicze
 
Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
ul. T. Kościuszki 11
89-400 Sępólno Krajeńskie
 
Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Podinspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim .
 
Kandydat na stanowisko podinspektora określonego j/w winien spełniać :

1. Wymagania niezbędne:
1)    być obywatelem polskim,
2)    posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na wyżej wymienionym stanowisku,
3)    powinien mieć ukończony 18 rok życia i mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
4)    powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
5)    cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
6)    nie być prawomocnie skazanym/ą za przestępstwo umyślne
 
2. Wymagania dodatkowe:
Kandydat powinien:
1)    posiadać wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska lub administracji lub budownictwa .
2)    posiadać prawo jazdy kat. B, 
3)    wykazać się komunikatywnością, dyspozycyjnością i systematycznością,
4)    posiadać odpowiedni stopień wiedzy i umiejętności niezbędnych do  korzystania  ze sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych,
5)    wykazać się znajomością programów pomocowych Unii Europejskiej
6)    posiadać znajomość procedur związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych
7)    posiadać znajomość jednego z  języków zachodnich
8)    wykazać się znajomością przepisów w zakresie: 
  • ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.)
  •   ustawy z dnia 07 lutego 2005r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego (z 2005 Nr 31 poz. 266 ze zm.),
  • ustawa z dnia 08 sierpnia 2000 roku o własności lokali (Dz. U. z 2000 roku Nr 80, poz. 903 ze zm.)
  •   ustawa z dnia 21 sierpnia 1997  o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z  2004 Nr 261, poz. 2603)
  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000r., Nr 98 poz. 1071 ze zm.)
  • ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 145, poz. 1591 ze zm.)
  • ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Nadzór i realizacja spraw związanych z gospodarką odpadami stałymi i gospodarką wodno – ściekową.
2) Realizowanie zadań z zakresu geologii – objętych właściwością Gminy.
3) Prowadzenie spraw związanych z łowiectwem.
4) Nadzór nad stanem sanitarnym wodociągów.
5) Prowadzenie rejestrów odpadów stałych i substancji niebezpiecznych.
6) Przyjmowanie i rejestracja wniosków dotyczących:
a) najmu lokalu mieszkalnego, lokalu socjalnego i lokalu zamiennego,
b) zamiany mieszkań pomiędzy najemcami lub z urzędu.
7) Zapewnienie w razie potrzeby czasowego zakwaterowania osobom bezdomnym.
8) Przygotowanie projektów umów oraz sporządzanie protokołów zdawczo – odbiorczych dla najemców lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży.
9) Przekazywanie nieruchomości budynkowych stanowiących własność Gminy w dzierżawę, najem i użyczenie.
10) Prowadzenie niezbędnych naliczeń wraz z każdą zmianą wysokości czynszu, ceny wody, ceny ciepła, czy energii elektrycznej.
11) Typowanie budynków i lokali będących własnością Gminy, do modernizacji i remontów oraz koordynacja tych remontów.
12) Prowadzenie spraw związanych z przeglądami technicznymi budynków będących w zasobie Gminy oraz prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych.
13) Sporządzanie i realizacja listy osób i rodzin przewidzianych do wynajęcia im lokali oraz współpraca ze Społeczną Komisją Mieszkaniową.
14) Współpraca z zarządcą lokali komunalnych tj. ZGK Sp. z o.o. z siedzibą w Sępólnie Kraj. oraz wspólnotami mieszkaniowymi.
15) Prowadzenie niezbędnej dokumentacji związanej z gospodarką mieszkaniową i lokalami użytkowymi, a m.in. ogłoszeń o przetargach dot. najmu lokali użytkowych, zarządzeń Burmistrza, projektów uchwał Rady Miejskiej itp.
16) Sporządzanie sprawozdań dla potrzeb jednostek nadrzędnych i wg potrzeb własnych       
17) Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej dla Referatu Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa
18) Realizowanie obowiązków związanych z ustalaniem czynszów i opłat
     dotyczących budynku Urzędu Miejskiego oraz jego urządzeń.
19) Opracowywanie wniosków i projektów o pozyskiwanie środków       
     pomocowych w zakresie  Gospodarki  Komunalnej i Rolnictwa.
 
20) Osługa zebrań wiejskich

4. Wymagane dokumenty:

1) podanie,
2) życiorys,
3) kwestionariusz osobowy ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających okresy
zatrudnienia,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień i umiejętności,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
8) aktualne zaświadczenie lekarskie bądź oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku,
9) klauzula o treści : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.)
 
 5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
 
      Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 11 listopada 2008 r. w  sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim ulica T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie pokój nr 10 z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie  Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa” w godzinach urzędowania tj. od godz. 7:30 do godz. 15:30 . Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po powyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
       Po upływie terminu składania aplikacji zostanie ogłoszona lista kandydatów w BIP-ie spełniających wymogi formalne. Z tymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O dokładnym terminie przeprowadzenia w/w rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
           Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej na w/w stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
           Stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru będzie zawarty na umowie o pracę na czas próbny - który będzie wynosił 3 miesiące a jeśli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia funkcji na w/w stanowisku zostanie nawiązana umowa o pracę na czas nieokreślony.
 
Podstawa prawna:  

- ustawa z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1593 ze zm.)
 
Sępólno Kraj.,  dnia 27.10.2008 r.                       
 
B.S.
                  

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
mgr inż. Waldemar Stupałkowski


                                                                                             
 
 
 
 
 
 

metryczka


Wytworzył: Administrator (27 października 2008)
Opublikował: Administrator (27 października 2008, 14:54:36)

Ostatnia zmiana: Administrator (28 października 2008, 08:06:47)
Zmieniono: poprawiono stylistykę

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 924