Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze.31.10.2007

Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze.

31.10.2007

Otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze.

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
ul. T. Kościuszki 11
89-400 Sępólno Krajeńskie
Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Młodszy referent w Referacie Organizacyjnym w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim.

1. Wymagania niezbędne dotyczące osoby starającej się o zatrudnienie na w/w stanowisku:
· jest obywatelem polskim,
· posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
· ukończyła 18 rok życia i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
· posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, na określonym stanowisku,
· cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
· posiada co najmniej wykształcenie średnie.

2. Wymagania dodatkowe:
· kandydat powinien zamieszkiwać na obszarze Gminy Sępólno Krajeńskie,
· wykształcenie wyższe lub rozpoczęte studia w zakresie: ekonomii, prawa lub prawa administracji,
· komunikacja werbalna i pisemna, kreatywność, dyspozycyjność,
· niekaralność,
· dobra znajomość języka angielskiego,
· odpowiedni stopień wiedzy i umiejętności niezbędny do korzystania ze sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych,
· znajomość przepisów w zakresie:
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
( Dz.U. z 2000r., Nr 98 poz. 1071 ze zm.),
- z wiedzy ogólnej z zakresu ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie
gminnym ( Dz.U. z 2001r. Nr 145 poz. 1591 ze zm. ),
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych
(Dz. U. Nr 112 poz. 1319 ze zm.),
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej ( Dz.U. Nr 225, poz. 1635 ze zm.),
- ustawa z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1593 ze zm.).

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zapewnienie obsługi kancelaryjno – biurowej Burmistrzowi Sępólna Krajeńskiego, Z-cy Burmistrza i Sekretarzowi Gminy.
Realizacja czynności związanych z pełnieniem funkcji reprezentacyjnych przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego, oraz nadzór nad realizowaniem kalendarza spotkań.
Prowadzenie spraw kancelaryjno-technicznych, a w szczególności:
1) Prowadzenie obsługi kancelaryjnej oraz sekretariatu Urzędu.
2) Przyjmowanie , wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu.
3) Prowadzenie ewidencji korespondencji
a) dziennika korespondencji
b) rejestru przesyłek specjalnego rodzaju.
4) Prowadzenie rejestru wyjazdów służbowych oraz nadzór nad ewidencją wyjść służbowych i osobistych pracowników podczas godzin pracy.
5) Prowadzenie rejestru zgłoszonych skarg i wniosków oraz przekazywanie ich do załatwienia osobom i jednostkom organizacyjnym, a także nadzór nad ich załatwianiem.
6) Prowadzenie rejestrów zarządzeń Burmistrza Sępólna Krajeńskiego:
-jako organu wykonawczego Gminy
-jako kierownika Urzędu Miejskiego.
7) Prowadzenie rejestru wydawanych upoważnień i pełnomocnictw
8) Prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
Prowadzenie prenumeraty czasopism i dzienników urzędowych .
Zamawianie druków akcydensowych.
Zamawianie pieczęci urzędowych oraz nadzór nad ich przechowywaniem.
Obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Burmistrza Sępólna Krajeńskiego, Z-cę Burmistrza i Sekretarza Gminy
Przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie kontaktów z Burmistrzem Sępólna Krajeńskiego, Z-cą Burmistrza, Sekretarzem Gminy bądź kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu.
Kompletowanie informacji prasowych nt. naszej gminy.
Poświadczanie własnoręczności podpisów oraz poświadczanie zgodności duplikatów, odpisów, wyciągów, wypisów lub kopii - w zakresie dokonywanym przez organ administracji samorządowej.
Przestrzeganie zasad ujętych w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz.883 ze zm.) oraz instrukcji Burmistrza Sępólna Krajeńskiego określających sposób zarządzania i postępowania z danymi osobowymi.
Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza , Z-cę Burmistrza lub Sekretarza Gminy.


4. Wymagane dokumenty:
· podanie,
· życiorys,
· kwestionariusz osobowy ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej),
· kserokopia dyplomu ukończenia studiów lub zaświadczenie o ukończeniu studiów, kserokopia indeksu bądź zaświadczenie o kontynuacji studiów,
· kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających okresy
zatrudnienia,
· inne dokumenty: o stanie zdrowia, posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
· zaświadczenie lub oświadczenie o niekaralności,
· zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb związanych z rozpatrzeniem wniosku o zatrudnienie.

5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim ulica T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie pokój nr 10 z dopiskiem „ Dotyczy naboru na stanowisko Młodszego referenta w Referacie Organizacyjnym ” w terminie do dnia 14 listopada 2007r. ( niemniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP- ie na stronie internetowej www.bip.gmina-sepolno.pl i na tablicy informacyjnej tut. Urzędu ).
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po powyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu składania aplikacji zostanie ogłoszona lista kandydatów w BIP-ie spełniających wymogi formalne. Z tymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O dokładnym terminie przeprowadzenia w/w rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej na w/w stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
Stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru będzie zawarty na umowie o pracę na czas próbny - który będzie wynosił 3 miesiące a jeśli nie będzie zastrzeżeń, co do pełnienia funkcji na w/w stanowisku zostanie nawiązana umowa o pracę na czas nieokreślony.

Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1593 ze zm.)

Sępólno Kraj., dnia 31.10.2007 r.

Burmistrz Sępólna Krajeńskiego
mgr inż. Waldemar Stupałkowski

metryczka


Wytworzył: Bożena Strąpoć (31 października 2007)
Opublikował: Administrator (31 października 2007, 15:14:14)

Ostatnia zmiana: Administrator (31 października 2007, 16:43:54)
Zmieniono: estetykę

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1092