Strona główna > Aktualności |
URZĄD MIEJSKI W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PODINSPEKTORA W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ROLNICTWA19.03.2010
URZĄD MIEJSKI W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PODINSPEKTORA W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ROLNICTWA
19.03.2010URZĄD MIEJSKI W SĘPÓLNIE KRAJEŃSKIM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PODINSPEKTORA W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ROLNICTWA
1.Wymagania formalne:
Kandydat powinien:
1) posiadać obywatelstwo polskie,
2) posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na wyżej
wymienionym stanowisku,
3) mieć ukończony 18 rok życia i posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
4) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
5) cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
6) nie być prawomocnie skazanym/ą za przestępstwo umyślne
2.Wymagania dodatkowe:
Kandydat powinien:
1) posiadać wykształcenie wyższe z zakresu administracji lub drogownictwa lub budownictwa,
2) posiadać prawo jazdy kat. B,
3) wykazać się komunikatywnością, dyspozycyjnością i systematycznością
4) posiadać odpowiedni stopień wiedzy i umiejętności niezbędnych do korzystania ze sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych,
5) posiadać znajomość procedur związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych,
6) wykazać się znajomością programów pomocowych Unii Europejskiej,
7) wykazać się znajomością przepisów w zakresie:
· ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.)
· ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000r., Nr 98 poz. 1071 ze zm.)
· ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 200lr. Nr 142, poz. 1591 ze zm.)
· ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 )
· ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. o prawie o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005r.Nr 108 poz. 908 ze zm.)
· ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (Dz.U. z 2007r.Nr 19 poz.115 ze zm.)
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Przygotowywanie opinii w sprawie zaliczania dróg do właściwych kategorii.
2. Budowa, modernizacja, utrzymanie i ochrona dróg gminnych.
3. Prowadzenie spraw dotyczących:
a) przywracania pasa drogowego drogi gminnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia
b) zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym dróg gminnych obiektów nie związanych z gospodarką drogową.
c) zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego drogi gminnej.
4. Ustalanie udziałów jednostek gospodarki uspołecznionej
w kosztach budowy,
modernizacji, utrzymania i ochrony drogi
zakładowej w przypadku, gdy droga
zakładowa stanowi dojazd do więcej niż
jednej jednostki, a jednostki te nie
ustaliły tych udziałów w
drodze porozumienia.
5. Prowadzenie ewidencji dróg wiejskich i
miejskich (księga dróg)
6. Opieka i nadzór nad przystankami autobusowymi.
7. Ścisła współpraca z sołectwami w szczególności w zakresie utrzymania dróg.
8. Współpraca z Zakładem Transportu i Usług w zakresie realizacji zadań porządkowych na terenie miasta i gminy.
9. Podejmowanie całokształtu czynności związanych z uzyskaniem zezwolenia w związku z zawodami sportowymi, rajdami, wyścigami, zgromadzeniami lub innymi imprezami, które powodują utrudnienia w ruchu lub wymagają korzystania z drogi w sposób szczególny.
10. Zabezpieczenie i utrzymanie porządku i czystości na terenie miasta i gminy.
11. Prowadzenie spraw związanych z realizacją kary ograniczenia wolności przez osoby skierowane do wykonania tejże kary do Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim przez sądy.
12. Opieka nad zwierzętami bezdomnymi.
13. Usuwanie z dróg publicznych zwierzyny leśnej padłej w wyniku zdarzeń (kolizji) drogowych.
14. Archiwizacja dokumentów dot. zajmowanego stanowiska.
15. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych - Burmistrza, jego Z-cę, Sekretarza Gminy i Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; .
3) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone za zgodność z oryginałem);
5) kserokopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
6) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) aktualne zaświadczenie lekarskie bądź oświadczenie o braku przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku;
8) oświadczenie o treści: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.);
9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
5. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim ulica T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie pokój nr 10 z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej i Rolnictwa" w godzinach urzędowania tj. od godz. 730 do godz. 1530 w terminie do dnia 30 marca 2010 roku.
Aplikacje, które wpłyną do tut. Urzędu po powyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Referacie Organizacyjnym w tut. Urzędzie pod numerem telefonu (52) 389 42 54.
Każdy z kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie powiadomiony o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej lub testu kwalifikacyjnego
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim, oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. Nr 223 poz. 1458)
Sępólno Kraj., dnia 19.03.2010 r.
W.Ś.
Burmistrz
Sępólna Krajeńskiego
Sępólna Krajeńskiego
metryczka
Wytworzył: Wanda Środecka (19 marca 2010)
Opublikował: Administrator (19 marca 2010, 12:05:19)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1006