obwieszczenie Irg.6733.19.2021 budowa sieci grawitacyjnej i tłocznej kanalizacji sanitarnej

                                                                                                 Sępólno Kraj. 2021-08-02
Znak: Irg.6733.19.2021
 
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu  postępowania administracyjnego
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
Zgodnie z art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2020r. poz. 256 ze zm.) zawiadamiam, że w dniu 30 czerwca 2021r. wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy inwestycji celu publicznego dla zadania polegającego na:  
 
„Budowie sieci grawitacyjnej i tłocznej kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ewid. 200/10, 200/5, 200/14, 176/1 położonych w obrębie ewid. Kawle gmina Sępólno Krajeńskie oraz na działkach o nr ewid. 60/9, 86/3, 86/2, 86/1, 87/2, 7, 86/4, 260/1, 260/2, 258/4, 91/1, 30/11, 28/2, 18/13, 14/4, 9/8, 9/6, 137/2, 131, 149, 47/1, 87/3, 60/3, 258/3, 258/1, 80/2, 74/4, 72/1, 126/4, 126/5, 71, 70, 32/8, 30/6, 27/4, 27/3, 27/2, 26/1, 18/12, 18/4, 17/2, 17/1, 17/5, 16/2, 14/5, 13/2, 12/2, 9/5, 9/7, 10/3, 10/2, 10/1, 139/3, 138/4, 138/5, 137/1, 272/6, 272/7, 272/4, 133/1, 132/1, 132/2, 130, 129, 127/2, 127/4, 127/5, 126/2, 123/1, 122/5, 88/3, 87/1, 133/2, 18/19, 18/17 położonych w obrębie geodezyjnym nr 0017 obręb Wiśniewa gmina Sępólno Krajeńskie”.
 
Postępowanie zostało wszczęte na wniosek z dnia 02-08-2021r.
Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
 
Ze zgromadzonym materiałem dowodowym można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim, pokój nr 7B (tel. 52 389-42-53) w godzinach urzędowania w terminie  siedmiu dni od dnia otrzymania niniejszego pisma oraz wypowiedzieć się co do zebranego w w/w sprawie materiału i przedłożyć dodatkowe dokumenty. Możliwość przeglądania akt i wypowiedzenia się jest uprawnieniem strony postępowania i nie jest obowiązkowe.
 
Z up. Burmistrza
mgr Dariusz Wojtania
Sekretarz Gminy
 
Otrzymują:
1.       Strony postępowania wg zestawienia
znajdującego się w aktach sprawy.
2.       A/a.

metryczka


Wytworzył: Marcin Koniszewski (2 sierpnia 2021)
Opublikował: Michał Otlewski (2 sierpnia 2021, 15:04:34)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 377