Rok 2023 | Rok 2022 | Rok 2021 | Rok 2020 | Rok 2019 | Rok 2018 | Rok 2017
Rok 2016 | Rok 2015 | Rok 2014 | Rok 2013 | Rok 2012 | Rok 2011 | Rok 2010
Rok 2009 | Rok 2008 | Rok 2007 | Rok 2006 | Rok 2005 | Rok 2004 | Rok 2003
Rok 2002 | Rok 2001 | Rok 2000 | Rok 1999 | Rok 1998 | Rok 1997 | Rok 1996
Rok 1995
Rok 2016 | Rok 2015 | Rok 2014 | Rok 2013 | Rok 2012 | Rok 2011 | Rok 2010
Rok 2009 | Rok 2008 | Rok 2007 | Rok 2006 | Rok 2005 | Rok 2004 | Rok 2003
Rok 2002 | Rok 2001 | Rok 2000 | Rok 1999 | Rok 1998 | Rok 1997 | Rok 1996
Rok 1995
Budowa sieci oświetleniowej na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 25 u. Hallera i Chojnickiej w Sępólnie Krajeńskim
Znak: Irg.6733.23.2017
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA Sępólna krajeńskiego
z dnia 5 września 2017 r.
BURMISTRZA Sępólna krajeńskiego
z dnia 5 września 2017 r.
Na podstawie art. 104 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.
Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2017 r. poz. 1257),
w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.
Dz. U. z 2017 r. poz. 1073)
zawiadamiam
strony postępowania
że w dniu 5 września 2017 r. została wydana
decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu gminnym
dla zadania polegającego na budowie sieci oświetleniowej na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr
25 u. Hallera i Chojnickiej w Sępólnie Krajeńskim, na działkach o numerach
ewidencyjnych 436, 256, 192/1 i 192/2,
położonych w obrębie geodezyjnym Nr 4 w Sępólnie Krajeńskim, o numerach
ewidencyjnych 554/1, 599, 237/1, 465 i 171/1, położonych w obrębie geodezyjnym
Nr 1 w Sępólnie Krajeńskim, a także o numerach ewidencyjnych 26 i 206/3,
położonych w obrębie geodezyjnym Piaseczno gm. Sępólno Krajeńskie, na wniosek:
Gminy Sępólno Krajeńskie
ul. T. Kościuszki 11
89-400 Sępólno Krajeńskie
ul. T. Kościuszki 11
89-400 Sępólno Krajeńskie
Jednocześnie zawiadamiam wszystkich
zainteresowanych o możliwości zapoznania się z treścią wniosku w Referacie Inwestycji i Rozwoju Gospodarczego
Urzędu Miejskiego w Sępólnie Kraj. w
(pok. 7B) w poniedziałek, środę, czwartek w godzinach 7.30-15.30, wtorek w godzinach 7.30-16.00,
piątek w godzinach 7.30-15.00 w
dniach pracy urzędu, w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia. Zgodnie z art. 49
Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa
się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z up. Burmistrza
Anna Sotkiewicz-Tumanik
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju Gospodarczego
metryczka
Wytworzył: Krzysztof Kabaciński (5 września 2017)
Opublikował: Krzysztof Kabaciński (5 września 2017, 15:17:01)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 548