Rok 2023 | Rok 2022 | Rok 2021 | Rok 2020 | Rok 2019 | Rok 2018 | Rok 2017
Rok 2016 | Rok 2015 | Rok 2014 | Rok 2013 | Rok 2012 | Rok 2011 | Rok 2010
Rok 2009 | Rok 2008 | Rok 2007 | Rok 2006 | Rok 2005 | Rok 2004 | Rok 2003
Rok 2002 | Rok 2001 | Rok 2000 | Rok 1999 | Rok 1998 | Rok 1997 | Rok 1996
Rok 1995
Rok 2016 | Rok 2015 | Rok 2014 | Rok 2013 | Rok 2012 | Rok 2011 | Rok 2010
Rok 2009 | Rok 2008 | Rok 2007 | Rok 2006 | Rok 2005 | Rok 2004 | Rok 2003
Rok 2002 | Rok 2001 | Rok 2000 | Rok 1999 | Rok 1998 | Rok 1997 | Rok 1996
Rok 1995
Budowa placu zabaw na działkach o nr 75/22, 75/23, 75/24 położonych w obrębie Wałdówko wszczęcie
Sępólno Krajeńskie 27.07.2017 r.
Irg.6733.29.2017
Obwieszczenie
Burmistrza Sępólna Krajeńskiego
Obwieszczenie
Burmistrza Sępólna Krajeńskiego
Zgodnie z art. 61§ 1 i art. 49 z
dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2017 r. poz. 1257) oraz art. 53
ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U.
z 2015 r. poz. 199)
zawiadamia się
że w
dniu 27 lipca 2017 roku, zostało
wszczęte postępowanie na wniosek z dnia 27 czerwca 2017 r. (wpł. 27 lipca 2017
r.) Gminy Sępólno Krajeńskie z
siedzibą ul. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie w celu
ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, polegającej na:
Budowie
placu zabaw na działkach o nr 75/22, 75/23, 75/24 położonych w obrębie
Wałdówko, gm. Sępólno Krajeńskie.
Jednocześnie zawiadamiam
wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z treścią wniosku w Referacie Inwestycji i Rozwoju
Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Sępólnie Kraj. w (pok. 7B) w poniedziałek,
środę, czwartek w godzinach 7.30-15.30,
wtorek w godzinach 7.30-16.00,
piątek w godzinach 7.30-15.00 w
terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia oraz wypowiedzieć
się co do zebranego w w/w sprawie materiału dowodowego, składać wnioski i uwagi
oraz przedłożyć dodatkowe dokumenty.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia. Możliwość przeglądania akt i wypowiedzenia się jest uprawnieniem strony postępowania i nie jest obowiązkowe.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia. Możliwość przeglądania akt i wypowiedzenia się jest uprawnieniem strony postępowania i nie jest obowiązkowe.
Z up. Burmistrza
Anna Sotkiewicz-Tumanik
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju Gospodarczego
metryczka
Wytworzył: Krzyszto Kabaciński (27 lipca 2017)
Opublikował: Krzysztof Kabaciński (27 lipca 2017, 15:10:01)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 581