Rok 2023 | Rok 2022 | Rok 2021 | Rok 2020 | Rok 2019 | Rok 2018 | Rok 2017
Rok 2016 | Rok 2015 | Rok 2014 | Rok 2013 | Rok 2012 | Rok 2011 | Rok 2010
Rok 2009 | Rok 2008 | Rok 2007 | Rok 2006 | Rok 2005 | Rok 2004 | Rok 2003
Rok 2002 | Rok 2001 | Rok 2000 | Rok 1999 | Rok 1998 | Rok 1997 | Rok 1996
Rok 1995
Rok 2016 | Rok 2015 | Rok 2014 | Rok 2013 | Rok 2012 | Rok 2011 | Rok 2010
Rok 2009 | Rok 2008 | Rok 2007 | Rok 2006 | Rok 2005 | Rok 2004 | Rok 2003
Rok 2002 | Rok 2001 | Rok 2000 | Rok 1999 | Rok 1998 | Rok 1997 | Rok 1996
Rok 1995
Budowie sieci oświetleniowej na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 25 ul. Hallera i Chojnicka w Sępólnie Krajeńskim.
Sępólno Krajeńskie 17.07.2017 r.
Irg.6733.23.2017
Obwieszczenie
Burmistrza Sępólna Krajeńskiego
Burmistrza Sępólna Krajeńskiego
Zgodnie z art. 61§ 1 i art. 49 z
dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2017 r. poz. 1257) oraz art. 53
ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U.
z 2015 r. poz. 199)
zawiadamia się
że w
dniu 13 lipca 2017 roku, zostało
wszczęte postępowanie na wniosek z dnia 3 lipca 2017 r. (wpł. 13 lipca 2017 r.) Gminy Sępólno
Krajeńskie z siedzibą ul. Kościuszki
11, 89-400 Sępólno Krajeńskie w celu ustalenia lokalizacji inwestycji celu
publicznego, polegającej na:
Budowie
sieci oświetleniowej na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 25
ul. Hallera i Chojnicka w Sępólnie Krajeńskim. Inwestycja obejmuje działki
o numerach ewidencyjnych 436,
256, 192/1, 192/2 położone w obrębie geodezyjnym nr 4 w Sępólnie
Krajeńskim, o numerach ewidencyjnych 554/1, 599, 237/1, 465, 171/1 położonych
w obrębie geodezyjnym nr 1 w Sępólnie
Krajeńskim i o numerach ewidencyjnych 26, 206/3 położonych w obrębie
geodezyjnym Piaseczno, gm. Sępólno
Krajeńskie.
Jednocześnie zawiadamiam
wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z treścią wniosku w Referacie Inwestycji i Rozwoju
Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Sępólnie Kraj. w (pok. 7B) w poniedziałek,
środę, czwartek w godzinach 7.30-15.30,
wtorek w godzinach 7.30-16.00,
piątek w godzinach 7.30-15.00 w
terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia oraz wypowiedzieć
się co do zebranego w w/w sprawie materiału dowodowego, składać wnioski i uwagi
oraz przedłożyć dodatkowe dokumenty.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia. Możliwość przeglądania akt i wypowiedzenia się jest uprawnieniem strony postępowania i nie jest obowiązkowe.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia. Możliwość przeglądania akt i wypowiedzenia się jest uprawnieniem strony postępowania i nie jest obowiązkowe.
Z up. Burmistrza
Anna Sotkiewicz-Tumanik
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju Gospodarczego
metryczka
Wytworzył: Krzyszto Kabaciński (17 lipca 2017)
Opublikował: Krzysztof Kabaciński (17 lipca 2017, 14:19:38)
Ostatnia zmiana: Krzysztof Kabaciński (19 lipca 2017, 08:52:00)
Zmieniono: estetyka
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 433